HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Golden Drum: az outdoor kategória győztesei, az Ogilvy Grand Prix-t nyert!!!

2008.10.11. 00:54 batorfya

 

Group C

CodeTitleAdvertising AgencyAdvertiserCountry
Golden Drum - Grand Prix
C12039Art - ratOGILVY & MATHER BUDAPESTMattelHungary
Golden Drum
C01008Independent State of EuphoriaTHE SYNDICATEDodoni Ice CreamGreece
C03006Goldstar flow chart - ToiletMCCANN ERICKSON ISRAELTempo Inc.Israel
C0701038SAATCHI & SAATCHI RUSSIAProcter & GambleRussia
C08006LBDNEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY YStrada shoesSerbia
C09005BrightORIGINALMaglite, 3 DIMSlovenija
C14008Wireless trolleybusAGE REKLAAM OšEesti Energia GroupEstonia
C20047The Price of Illegal Work AbroadLEO BURNETT UKRAINEInternational OrganizatioUkraine
Silver Drum
C01031HelmetORIGINALPerro, UniportasSlovenija
C04004Luminous whitesLEO BURNETT MOSCOWP&GRussia
C05007RomeKASPENEtaCzech Republic
C070031961 ManSAATCHI & SAATCHI ROMANIAProcter & GambleRomania
C07006Koleston Color ChangesLEO BURNETT MENAProcter & GambleLebanon
C12024MarxYOUNG & RUBICAM PRAHAMuseum of communisCzech Republic
C12042Batman and RobinOGILVY & MATHER BUDAPESTMattelHungary
C13006Uhrmacher HuthlerLOWE GGK WERBEAGENTUR GESMBHLowe GGK Werbeagentur GmbAustria
C13025FlowerMAYER MCCANNVale Novak BookstoreSlovenija
C14004Warsaw with GPSYOUNG & RUBICAM POLAND SP. Z OYoung & Rubicam PolandPoland
C14009Power to the people 1101 WORLDWIDE ROMANIABuget ConsultingRomania
C17004BalaclavaPUBLICISBitdefenderRomania
C18003Kariera.skISTROPOLITANA D`ARCYZoznam, s.r.o.Slovak Republic
C19002Art Director and Designer NeedLEO BURNETT ADVERTISING, SPOL.Leo Burnett AdvertisingCzech Republic
C20027BuckJWT WARSAWOur Earth FoundationPoland
C20054Woman in ChechnyaDDB WARSZAWA SP. Z. O.O.Amnesty InternationalPoland
 

 

Forrás: Goldendrum

A címekre kattintva megtekintheti a munkákat.

4 komment

Címkék: ügynökségek golden drum győztesek portoroz

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr19707911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hivatalosan is Szpészkadett · http://bulb.blog.hu/ 2008.10.11. 17:35:49

Lehet kicsit ármánykodni itten?
Ez akkor most megjelent egy angolul jól beszélő országban? A dog-god, rat-art eléggé nehezen értelmezhető nem angol nyelvterületen...
Szóval ha ez megjelent itthon vagy más nem angol nyelvű országban, akkor ott nem patkányt raktak a képre, ugye?
Na, genya vagyok, tudom...úgyhogy abba is hagyom.
Ennek is örülhetünk. :)
Gratula az Ogilvy-nek ezerrel!

ctrlCrider 2008.10.11. 23:25:57

ezt te sem gondolhatod komolyan... meg az ogilvy sem... meg a zsűri sem... A pofám leszakad. Valódi kampányokat a versenyekre!!

ethan blow 2008.10.13. 10:40:14

Hát, akkor gratuláljunk az Ogilvynek, a kampány biztos nagyot ütött Új-Zélandon...

Kicsit kezd ez olyan lenni, mint egy geszti-féle arc pályázat, ahol gegek versenyeznek, és főleg olyanok számára jött létre, akiknek nincs lehetőségük "igazi" munkával robbantaniuk (mert nincsenek állásban, vagy mondjuk btl operátorok, vagy egyszerűen csak elég jópofának érzik magukat egy óriászposzter megsemmisítéséhez), de bizonyítani akarnak. Egy reklám egy brífet old meg jobb esetben és szerves része a brand-kommunikációnak, ezért nehéz versenyeznie egy teljesen szabad asszociácóra épülő (egyébként ötletes) geggel, amelynek nem kell átmennie a szokásos szűrőkön és csatornákon. ezért én személy szerint azt gondolom, hogy lehet scamekkel díjalkat nyerni, de ettől nem lesz jobb egy ügynökség sem, sőt, egy idő után szánalmasnak tűnik, ha csak scamekkel tud nyerni, mert ez azért mégiscsak egy üzlet, ami eladható terméket kell termeljen, nem pedig olyat, ami - sok esetben - csak viszi a pénzt. Szori, én a Matchboxot sem láttam sehol, pedig erre biztosan felfigyeltem volna.
Kicsit elszomorít ez, mert scamet csinálni sokkal könnyebb, mint egy tényleges megrendélesre készülő akármit (ezt szerintem mindenki vágja), ez így olyan, mint doppinggal nyerni a kalapácsvetést, és nem a szőlő lett savanyú, mielőtt még jönnek a tipikus felháborodott beugatások, hanem a citrom lett édes.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.10.13. 12:37:51

Azért attól még, hogy nem láttuk, a kampány még futhatott valahol. Ogilvy mit mond erről?
süti beállítások módosítása