HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2009 - a BBDO az Év hálózata, a brazil DDB az Év ügynöksége

2009.06.28. 19:52 batorfya

A BBDO ismétlése várható volt, a DDB Sao Paulo pedig a tavalyi győztes földijeit beelőzve lett az Év ügynöksége az 56. Cannes Lions fesztiválon.

Ebben az évben is egyértelműen a BBDO és a DDB feszült egymásnak az Év hálózata és az Év ügynöksége díjakért. A BBDO a tavalyi év után ismét kiérdemelte az előbbinek járó oroszlánt Cannes-ban, míg a DDB Sao Paulo-i irodája az utóbbi díjat zsebelhette be.

A BBDO irodái összesen 1 Grand Prix-t, 9 arany, 12 ezüst és 20 bronz oroszlánt gyűjtöttek be a megannyi shortlist mellett. A második a DDB, a harmadik pedig a Leo Burnett lett.

A DDB Sao Paulo a Film, a Press, az Outdoor és a Radio kategóriákban begyűjtött 2 arannyal, 2 ezüsttel és 2 bronzzal lett az Év ügynöksége. A rangsorban a második helyet a tavalyi győztes ALMAPBBDO Sao Paulo, a harmadikat pedig a DDB&CO. Istanbul szerezte meg. Grand Prix-t egyikük sem nyert.

A kiírás szerint az Év ügynöksége pontszámításában csak a fentebb említett négy kategóriában elért eredmények számítanak. A három nagydíjjal rekordot döntő  CumminsNitro-féle The Best Job in the World-nek így esélye sem volt a győzelemre.

 

2 komment

Címkék: bbdo ddb tbwa saopaulo cannes 2009 leoburnett almapbbdo

A bejegyzés trackback címe:

http://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr891214097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.28. 22:23:50

DDB Sao Paulo! Akkor Garfield-papa jót tévedett, mikor a szokásos anti-Cannes kirohanásában azt találta mondani, hogy minden díjat pakoljanak csak szépen Alex Bogusky-ékhoz.... :)

batorfya 2009.06.28. 22:48:06

@Bery: Nemcsak Bob Garfield jóslata volt totális bukta, hanem a Leo Burnett hagyományos ötven tételt számláló előrejelzése is alaposan félrehordott, noha a legnagyobb díjakkal kapcsolatban azért jól találtak. Holnap jön majd egy összefoglaló a tapasztalatokrólo, tendenciákról. Kíváncsi leszek, mit szólsz (szóltok) hozzá. Egyébként a CPB látványosan háttérbe szorult idén, a slágert továbbra is a dél-amerikaiak és az ázsiaiak jelentették a hálózati ügynökségek díjhalmozása mellett.