HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Blikk vs. Origo megint

2009.09.16. 12:32 .:sz-b:.

A Ringier tegnap kiadott egy sajtóközleményt, mely szerint az Origo 2009. szeptember 3-i, „Megújult az [origo] főoldala” című írása hamis adatot tartalmaz, azaz az Origo napi olvasottsága nem haladja meg a politikai napilapok és a bulvárlapok napi példányszámát. "Az Origo közleménye szakmai nonszensz, olvasottságot csak olvasottsággal, példányszámot csak példányszámmal lehet összevetni" - írják, aztán mindezt adatokkal támasztják alá. A közleményt nem érezhették elég erősnek, mert ma a Napi Gazdaságban mindezt hirdetésben is közölték:

7 komment

Címkék: origo ringier

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr161386058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemi90 2009.09.16. 16:00:34

És most, hogy én meg lettem tévesztve engem ki kártérít meg majd.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.16. 16:24:11

Ez a banner, kicsit megviccelt.

helyből azt olvastam, hogy
DO
YOU LIKE
AIDS?

FROM ALL
OVER THE WORLD.

Hát mondom, annyira nem hívogató... :D

libudibu 2009.09.16. 19:26:27

@Ju$t an0th3R $taR^: én is minden alkalommal azt olvasom:)

forgodssake 2009.09.17. 12:28:52

a legviccesebb, hogy egy olyan kiadonak ami a bliket adja ki, meg akkor sem hiszek, ha az orrom elott adja el azt a 1.043.000 ujsagot. Bar megkerdeznem, hogy mekkora szerencse, hogy pont nullara vegzodik.

ps
ez az aidses banner nekem is felrevezeto volt

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.09.17. 16:58:15

@forgodssake: A Blikket a Ringier adja ki, az ő nevük fémjelzi a Népszabadságot is.
Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy nem a kiadóval van baj, hanem a szóban forgó termékkel :)

contrapunkt 2009.09.18. 11:35:38

IGAZÁN KÁR, hogy egy olyan kiadó, mint a Ringier, képtelen helyesen leírni magyarul azt, hogy fehéren-feketén.

Na ez az igazi szakmai nonszensz... :((

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.09.18. 12:38:27

Szerintem tök jogos, hogy a Blikk kiakadt.
Nem csoda, hogy az origo le is szedte az adott hírt (nekem legalábbis most nem elérhető):
Az én kommentem karakterszáma például meghaladja a Blikk átlagos oldalszámát , de ettől még nem én vagyok a legnagyobb újság
süti beállítások módosítása