HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Keressük a legszünyőbb irodai jószágokat!

2009.09.25. 12:24 romanb

Keressük a legszünyőbb irodai jószágokat! Médiatörténeti esemény! A Kreatív a taszító bulvár mélyrepülés után megrázza magát, és elindul a minőségi természetbarát újságírás irányába. Mostantól hetekig várjuk a dolgozó állatok jelentkezését. Egy iroda sokkal jobb…

29 komment

Címkék: szünyő

Megszűnik az MTV-n a Napkelte

2009.09.25. 11:19 .:sz-b:.

Kreatív Online, Antagon

5 komment

Repül az állati doki

2009.09.24. 16:32 .:sz-b:.

A CIB Bank új vezetése elköszönt a Hat reklámügynökségtől, akiktől az állatorvosos kampányuk koncepciója származik (valamint a belső tendereken az ügynökség folyamatos vetélytársától, a Publicistől is, akik egyébként szintén forgattak két dokis filmet). Sokakkal együtt a…

51 komment

Címkék: hat cib

Reklámkonferencia: Hitelt és Emesés bankot kerestek az emberek online

2009.09.23. 17:10 szivlapat

Lassan többet keresünk, mint amennyit netezünk és egyre inkább kötelező lesz a social-marketing a cégek számára - még akkor is, ha gyakorlatilag mérhetetlen a hatása és elérése. Többek között ezek voltak a tanulságai a Reklámkonferencia délelőtti digitális…

1 komment · 1 trackback

Címkék: tudósítás

Reklámkonferencia: Braun Róbert: Jövő=önkifejezés+felelősség

2009.09.23. 16:43 zsombor

Szerda délben egy röpke előadás erejéig végre sikerült meghaladni az összes teremben zajló permanens forradalmat: Braun Róbert a digitális Y-generáció utánra felrajzolta az általa R-nek kereszteltet, ahol már default az önkifejezés, a fogyasztás közösségi élmény, és főleg:…

5 komment · 1 trackback

Címkék: tudósítás

Reklámkonferencia: A márkák egyelőre tartják magukat a válságban

2009.09.23. 16:42 zsombor

Egyelőre nem konkrétan egyes márkák, hanem általában a szektorok zuhantak meg a válságban - ez volt a fő megállapítása a Millward Brown a Reklámkonferencián ismertetett márkafelmérésének. A BrandZ a WPP-csoportnak készülő rendszeres kutatás, a száz top globális márkát méri…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Reklámkonferencia: Facebook: lenyomjuk az iWiWet

2009.09.23. 15:58 zsombor

A grafikonok alapján egy éven belül lenyomjuk az iWiW-et: eddig mindenhol lenyomtuk, ahol úgy elkezdett felfutni, mint Magyarországon - mondta magabiztosan Trevor Johnson, a Facebook európai stratégiai vezetője a Reklámkonferencián, ahol ezt leszámítva a hirdetési lehetőségeket…

10 komment · 1 trackback

Címkék: tudósítás

Díjazták a kormánykampányt

2009.09.23. 13:32 romanb

Újabb reklámdíjat nyert a Miniszterelnöki Hivatal esélyegyenlőségi kampánya. A Magyar Reklámkonferencia első estéjén osztották ki az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg nevű alkotói versenyének díjait. Ezen a versenyen Grand Prix-t, vagyis fődíjat a Miniszterelnöki…

12 komment

Címkék: eger meh esélyegyenlőségi herendi reklámkonferencia acg

Reklámkonferencia: X, Y, Z lett a fogyasztóból

2009.09.23. 12:58 molnark

„Egy ideje tudjuk, hogy technológiai forradalom zajlik, a fogyasztók maguk is kreatorrá válnak, ráadásul őket individualizálta a globalizáció és már nem is fogyasztók, hanem X, Y, Z nevű emberek. Megszűnőben van az az értéklánc amiben működtünk. Tudjuk, hogy ez így van,…

2 komment

Reklámkonferencia: mindenből több van

2009.09.23. 11:50 molnark

Mindenből több van, a márkák száma a világon elképesztő iramban nő, nagyon sok médiacsatorna van, a technológia olyan sebességel nő, hogy ma már nem nagy dolog márkát pályára állítani, szemben a nyolcvanas évekkel - mondta el a Reklámkonferencia A szekciójában a folyamatosan…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása