HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Klapka után Punnany Massif reagál a reklámra

2010.04.16. 17:10 szivlapat

A Reklámhét a hagyományos reklámfelületek mellett úgynevezett vírusfilmekkel is népszerűsíti magát és áttételesen a reklámot is.

A beszélve-éneklős, azaz reppelős filmek sorát, a a méltán népszerű magyar hiphop-formáció, az Animal Cannibals nyitotta meg. A sorban a következő, a nézők legnagyobb megdöbbenésére Klapka György vállalkozó volt, aki stílusát nem meghazuttoló dinamizmussal csűrte-csavarta a szavakat. A konzumképírók a Reklámhét előtti utolsó pillanatokban a Punnany Massif fiúcsapat speciálisan erre a célra készített 40 másodperces filmjével álltak elő. A dramaturgia hasonló a korábban megszokottakhoz, a zenekar, úgymond rászámol a reklámra.

Egy, nem tudom. Kettő, valamilyen kívánságát teljesítem, akárkinek. Három, az idő addig fontos, ameddig iodafigyelünk rá. Négy, nálunk van a falon egy "Mit ér a reklám, ha magyar?" kép. Hat, Márka Művek Kft. Hét, jövő héten hétfőn elindul a reklámhét nevű országos rendezvény.

 

Ha rákattintunk erre a linkre, a korábbi filmeket is meg lehet nézni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr141927272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása