HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2010 - A Yahoo beszállt a cipőiparba

2010.06.26. 08:18 lausekesther

Mint egy rossz újságíró, mindig ádáz figyelemmel követem a fesztiválon megjelenő cégek, ügynökségek és márkák különféle promóaktivitásait, elsősorban a begyűjthető brandelt vagy brandeletlen ajándékokat. A Cannes Lionson különösen jó dolgok vannak, tavaly is összegyűjtöttünk pár kedvencet. Idén az internetes cégek húztak bele igazán.

Például biztos, hogy minden fesztivállátogató begyűjtött legalább két pár lila vagy fehér papucsot, ami a Yahoo-hosztesszek osztogattak csíkos mikulászsákjaikból egész héten végig a Croisette-en - természetesen számos lábméretben, kinek mekkora kellett.

A másik jóleső gondoskodást szintén egy giga internetes cégtől, az amerikai Aoltól kaptuk: a görkoris hosztesszlányaik hőtartó fagyispohárkákat osztogattak, amit a Haagen Däzs üzletben egy gombócra lehetett beváltani (azért persze a Haagen Däzs nem abba adta a fagyit, hanem saját brandinges papírpohárban).

Ez itt egy mangó sorbet, Aolos szalvétával és kitűzőkkel:

A YouTube a 48órás Young Lions Ad Contest mellett saját sarkot rendezett be a fesztiválon, ahol a Guggenheim múzeummal együttműködésben egy interaktív óriásvásznon bárki megtervezhette a saját play-gombját, amit aztán pólón is megkaphatott.

És volt nagysikerű YouTube focilabda, amit olyan hamar elkapkodtak, hogy még nekünk sem jutott (képünk csak illusztráció).

Aztán a tavalyi interaktív kólaautomata mintájára a fesztivál alagsorában idén jégkrémautomatát állítottak fel - az Unilever promójaként. A SapinentNitro reklámügynökség az automatát úgynevezett Smile-o-meterré alakította, ami addig nem működött, amíg nem vigyorgott az ember eléggé a kamerába. Aztán lefotózta, a fotót az ügynökség Facebook-oldalán megoszthatta, és négy fagyiból (pl. Magnum vagy Cornetto) választhatott.  

Ha minden igaz, Facebook-júzerek itt megnézhetik a képeket.

Végül pedig az elég béna szalmakalap, amit pedig a társadalmi célú kampányokat gyűjtögető és rendszeresen kiállító ACT Responsible nevében és feliratával szórtak a fesztiválközpont előtt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: cannes 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr342109156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása