Posztunkban az év legfontosabb reklámjait, kommunikációs történéseit mutatjuk be Angliából. Következik az „Always a woman” című imádott reklám, a mindenütt körülrajongott Old Spice szpot, valamint a Foster’s, mely feltámasztotta a klasszikus brit komédiát. Videók.
A John Lewis áruházlánc „Always a woman” szpotja epikus megoldás, egy nő életét a kisiskolás korától a nyugdíjas évekig mutatja be. A reklámot az Adam & Eve ügynökség készítette.
Sejteni lehetett, hogy az Old Spice „The man your man could smell like” kampánya ebben a felsorolásban is benne lesz, hiszen nemzetközileg is agyonhájpolt, Emmy-díjas kampányról van szó.
A Foster’s feltámasztotta a klasszikus brit komédiát, amikor életet lehelt a Steve Coogan által játszott szerencsétlen televíziós és rádiós bemondóba, Alan Partridge-be a Fostersfunny oldalon.
A főbb brit iparági események között természetesen szerepelt a Facebook ötszázmilliomodik felhasználója és az Ipad piacra dobása is, de nem felejtik ki a Big Brother csendes halálát sem. Akit ennél több is érdekel a brit reklámvilágból, az elolvashatja bővebb cikkünket a Kreatív Online-on. (Az anyagot eredetileg a brit Marketing Magazine című szaklap állította össze.)