HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Melyik az igazi magyar termék?

2011.02.08. 19:20 lausekesther

A közösségi oldalakon már régóta pörög, úgyhogy tudjuk, hogy sokaknak semmi újat nem mondunk, de azért még mindig látunk újabb és újabb rácsodálkozókat, úgyhogy közzétesszük itt és most. Mit is? Valamikor január közepén indult hódító útjára az a vírusvideó, ami a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Magyarok a Piacon Klub megbízásából készült, és szédületesen lenyűgöző infografikával mutatja be, miért jó az, ha mi magyarok magyar termékeket vásárolunk.

De ez csak a dolog egyik oldala. Van ugyanis egy másik, egy kanadai videó, amit több mint másfél éve tettek fel a YouTube-ra, amivel a hasonlóságot csak a vak nem veszi észre.

Természetesen nem baj az, ha nemes cél érdekében tanulunk, sőt példát veszünk nyugati társainktól, de épp amikor a magyarságot hangsúlyozzuk? Időközben azt is megtudtuk, hogy a (természtesen a magyar) kampány hátterében álló szervezeteknek az égvilágon semmi köze nincs a Facebookon már majdnem 23 ezres rajongói táborral dicsekvő Magyar Termék rajongói oldalhoz, amit 2009 decemberében hoztak létre a magyar termékek rajongói, és van már saját YouTube-csatornájuk, illetve készül a weboldaluk is.

Érdekes módon a videót először a rejtélyes Hit Vonzás Siker YouTube-csatornáján találtuk meg, aztán jött egy másik link, amit 9341-en osztottak meg a Facebookon, végül jött ez a link, amit eddig 3286-an osztottak meg, és 19.580-an láttak a YouTube-on. Vajon miért távolítják el a videót? És mi jön még?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr972647398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

blackflowerblossom 2011.02.09. 16:02:23

miért mindig kanadai reklámokat lopkodunk? És miért mindig ezzel hangsúlyozzuk a magyarságot? Lásd a Soproni reklám, a szeretem Magyarországot, az is kanadai volt eredetileg.
Szánalmas, komolyan, tele van ez az ország, fantasztikus, kreatív emberekkel és akkor mindig ilyenek derülnek ki.... ááááhhhh

Vicmas 2011.06.24. 16:39:21

Miért számít hogy honnan vettük az üzenet koreográfiáját? Nem maga az üzenet a lényeg? Kérdezem: nem maga az ÜZENET a lényeg?

A kanadai koreográfia PROFI, egyébként meg teljesen ésszerűen megrendezett. Hát "lopjunk vaze". Most komolyan mi fontosabb: az hogy túléljen a magyar őstermelő, vagy az hogy még véletlenül se játszon szerepet ebben idegen szakértelem? Neeem, külföldi ész nehogy szerepet játszon benne, akkor már nem kell, inkább dögöljünk bele az importba, ugye?

MTRO · http://www.mtro.hu 2013.09.03. 17:55:22

A Magyar Termék rajongói oldal Facebook linkje megváltozott: www.fb.me/mtro.hu