HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Mindenre képes az új Heineken-pasi

2011.02.22. 17:53 lausekesther

Új szpottal jelent meg a reklámjairól eddig méltán híres, és azokkal sok-sok díjat besöprő Heineken.

A "The Entrance" címet viselő reklámfilm azonban most valahogy nem sikerült olyan jóra, legalábbis nélkülözi azt a szellemességet és humort, amivel eddig eléggé elkényeztette a nézőket a márka. A filmet a Wieden+Kennedy készítette, a - kicsit a Coca-Coláéra emlékeztető - márkaszlogen, az "Open your world" alatt futó új nemzetközi márkakampány része, és tegnap (azaz hétfő) óta fut a magyar tévében is. Itt a szpot, alatta pedig néhány bennfentes infó a Heineken hazai pr-ügynökségétől: 

És a részlet a sajtóközleményből:

 A film rendezője a már számos díjat elnyert Frederik Bond. A reklámfilmet közel egy hétig forgatták Barcelonában, 280 szereplő közreműködésével, akik mind a márka nemzetköziségét emelik ki. A szpot központi figurája a francia Eric Monjoin, akit a lazasága és szerethető személyisége miatt választottak ki főszereplőnek. A filmben bemutatja, hogyan kell tökéletesen megérkezni egy partira: végigmegy a termeken, miközben színes karakterekbe botlik, többek között egy főméltóság gyönyörű feleségébe, egy olajbáróba, egy kung-fuzó orvgyilkosba, végül a színpadon találja magát a The Asteroid Galaxy Tour énekesnőjével. A dán alternatív pop együttes a filmben a „The Golden Age” című számot adja elő. 

Amit még tudni érdemes, hogy a film 90, 60, 45, és 30 másodperc hosszúságú változatban is elkészült, itthon egyelőre az egyperces fut, amit majd később a fél perces vált a tévékben. A kampány érdeme, hogy nem állt meg az egyetlen filmnél, hanem a benne szereplő egyedi karakterek ún. "titkos háttértörténetét" mind külön-külön filmben lehet megismerni a YouTube-on és a Heineken Facebook-oldalán.

13 komment · 1 trackback

Címkék: heineken

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr402681179

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tunézia és Egyiptom csak téged vár! (2011.02.24) 2011.03.03. 01:07:30

Nemrég jelent meg az a Pesti Est, amiben ez a remek álláshirdetés szerepel. Szegény Madár megesküdött, hogy inkább nem költözik többet, csak ne csábítsák ilyen helyekre. (Kattra bazinagy lesz)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pollen · http://indafoto.hu/pollen 2011.02.22. 20:55:28

Ember, ez 10/10-es! Már vagy 20x láttam és hallottam, de azonnal felnézek, ha újra meghallom. És dúdolom is..

THC 71 2011.02.22. 21:24:25

Baszkikám ha neked ez a reklám nem jön be,akkor nézegesd Emesét vagy a hasonló hazai szarokat.

bazs 2011.02.22. 21:58:38

A sajtóközlemény ront egy kicsit az egészen, de tényleg megragadja az embert. Kellemesen bugyuta dal, zseniális főszereplő karakter.
Mondjuk nem szeretem a sört, és a reklám hatására sem fogok többet inni, de a reklám megtekintése kellemes, mint egy rövid kalandfilm, James Bond, Indiana Jones, simán beférne közéjük.

sántaclaus 2011.02.22. 22:11:16

A Heinekennek nagyon jó reklámjai szoktak lenni, ez viszont a régiek fényében meglehetősen fakó, nélkülözi a kreativitást.

matrjóskababa 2011.02.22. 22:33:03

@Pollen: Nem akarok akadékoskodni, és nem a rosszindulat vezérel, de mi a franc ezen 10/10? Elmondanád? Tudom, nem te hoztad fel Emesét, de ha már példa: azt (vagy inkább őt) legalább azonnal tudom mihez kötni (mellesleg kiráz a hideg a nő hangjától). Ezt mihez kössem? Legalább a sör jó, azt pedig reklám nélkül is fogyasztom.

igenember 2011.02.23. 00:04:51

Egyetértek a poszttal, nekem se jön be ez az új reklám. Nekem a legjobb Heineken reklám a Jennifer Aniston-os volt, gondolom nem véletlenül lol.

Mighty 2011.02.23. 19:16:27

Enyhén fogalmazva, e miatt nem fogok több Heinekent inni :)

Alig látni magát a terméket, így meg elég nehéz eladni, nem?

Megdobbent 2011.02.25. 03:01:32

Szerintem jo, de igaz, ami igaz nagyon megoszto-fele :) A zasszonnyal eddig mindet szerettuk, ezt leszarozta ;) Nekem meg bejon.

Metric Galactic 2011.03.09. 13:44:00

@Vagyok_aki_vagyok: Nekem is ez a reklámfilmjük tetszik a legjobban, mikor megláttam könnyesre röhögtem magam és a térdemet csapkodtam! :D

A mostani igaz kicsit kevesebb humorral vagy jobban szólva komikummal operál, de ezt kompenzálja, hogy az általam egyik nagyra tartott banda zenél benne! :) Fütyörészem is a dallamát mikor meghallom a háttérben! :)

csokissüti000 2011.03.09. 15:41:43

Nekem a Jenifer Anistonos tetszik a legjobban, de ez az Entrance sem rossz. Főleg ha megnézitek a kis filmeket, akkor áll össze a kép. Én nem is tudtam, hogy ilyen sok videó van hozzá és ilyen jól kidolgozták a mellékszereplőket. De egyik haverom tegnap megmutogatta őket. Eléggé más ez a videó, mit a régebbiek. Tényleg most a humort kicsit háttérbe szorították, és azon vannak, hogy a mellékszereplőket szerethetővé, viccessé tegyék. Aztán ez valakinek vagy bejön vagy nem. :)
süti beállítások módosítása