Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

HTML

Hirdetés

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Így szórják a pénzt a magyar marketingesek

2012.01.13. 11:31 romanb

A zalakarosi MenDan Hotel Thermal készített egy úgynevezett vírusvideót, hogy ne kelljen pénzt költeni a terjesztésre, hanem a dolog viccessége/megdöbbentősége miatt tömegek küldözgessék tovább és így terjedjen a marketingüzenet (ami mi is pontosan?). Ebben a pillanatban már majdnem négyszázan megnézték, tegyetek így ti is, és döntsétek el, jó úton halad-e ez a négycsillagos szálloda.

 

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr763542378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

L.A. · http://fuggoagy.blog.hu 2012.01.13. 12:02:13

előtte laminálni kellett volna a bankjegyeket :)
egyébként tetszik!

banyika 2012.01.13. 12:08:13

Szerintem ez óriási!!! Gratulálok az alkotóknak, de komolyan.

blogoutsider · http://kocsma.blog.hu/ 2012.01.13. 12:11:12

Csak ne dumálna ilyen hosszan. És lenne benne néhány fiatal fürdőruhás csajszi... :)

bullseye 2012.01.13. 12:12:43

Ezt meg lehetett volna csinálni jól is :)
De az alapötlet nem rossz, már a Las Vegasban is bejött, bár ott a forgatókönyvírók döntöttek úgy...

zerge gorilla 2012.01.13. 12:17:57

No way, hogy ezt továbbküldjem.

korne1-z · http://www.hangzorro.hu 2012.01.13. 12:35:07

@blogoutsider: teljesen egyetértek. az ötlettel nincs baj, és mondjuk ahhoz, hogy vírus-videó legyen még a kivitelezéssel sem annyira nagy a baj, de nem üt sehogy se akkorát, hogy túl sokan továbbküldjék.

aha, persze 2012.01.13. 12:45:38

Bebizonyították, hogy igenis szükség van a szakemberekre :D

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.01.13. 12:58:43

Azt hittem halakat fog dobálni, és felugrálnak érte :)

salsa LA 2012.01.13. 13:27:52

2000-ben voltam New Yorkban egy digitális marketing konferencián. A végén 1 dollárosokat és 1 dollárosnak kinéző szórólapokat szórtak a karzatról. Kb. 1000 ember - öltönyben, kiskosztümben - tülekedett négykézláb érte. Ez kivétel nélkül mindig bejön.

Kozod????? 2012.01.13. 13:30:00

Sokkal izgibb lenne ha egy hatalmas fehér cápa lenyomna pár fürdözőt. Ez sem rossz, de emiatt szerintem kevesen küldik tovább. A hölgy jobban tenné ha folyamatosan a kamerába nézne, kissé zavaro a sok oldalpillantás.

angolnyelvtanitas.hu · http://www.angolnyelvtanitas.hu 2012.01.13. 13:50:49

Nagyon állat! :) Lenyomja a multik buta, ablakon pénzkidobós image reklámjait. Ügyes! :)

will 2012.01.13. 14:43:14

Nyilván szívesen mennék üdülni egy olyan helyre, ahol pingvinnek néz a helyi selypes csöcsöske.

☉ ☾ 2012.01.13. 14:43:18

Ez nem pótolja a kreatív marketingstratégia hiányát. Inkább felhívja rá a figyelmet.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.01.13. 15:01:14

senki nem mondja ki?

ez így szar
bóvlimarketing

lehetne akár jó is, de nem az
(kedves MenDan marketinges, dobj egy mélt és megbeszéljük, számlaképes vagyok:)

interflug 2012.01.13. 15:11:53

Szöszkét kilóra megvette a Hunguest, másképp nem tudom elképzelni, hogy miért alázza a vendégeket. Ez sajna nem lesz továbbküldve, mert még nézni is kellemetlen.

Kozi73 2012.01.13. 15:18:56

közvetlenül...közvetlenül...közvetlenül...

Úgy látszik, a szókics-fejlesztési tanfolyam árát már tavaly beszórták a medencébe.

a_tom 2012.01.13. 15:19:17

Érdekes ötlet, kicsit lehetett volna gördülékenyebb a lebonyolítás. A moslékosvödör helyett is biztos találhattak volna ott egy pezsgősvödöt vagy bármi mást :)
Valamint hiányoltam belőle a kisgyerekeket, a kiskutyát, és a néni lehetett volna bikiniben.

Ez a MenDan hotel egyébként Dan the Man tulajdonában van?
www.youtube.com/watch?v=SEVU-YLpM8A

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2012.01.13. 15:24:53

Finoman szólva is problémás egy ilyen "kreatív ötlet" egy négy csillagos szállodától. Vagy ha komolyan gondolták (mert viccnek túl durva), akkor egy nagyon kétségbeesett kapálózás...

béla a görög 2012.01.13. 15:25:51

Halkan megkérdezem ha saját bevallás szerint is ennyit ér a marketing akkor miért nem a marketingeseket dobják ki?

Miért nem csinálnak inkább spéci tematikus programokat/szállodákat? Lehet az se jön be de legalább több ember megél belőle :)

Egyébként ha nő a forgalom, a bevétel akkor jó volt az ötlet egyébként vissza a startmezőbe :)

radioenekes 2012.01.13. 15:26:48

Legalább átesne a korláton és úgy agyonütne egy vendéget. Vagy a fakezű operatőre. Akkor talán. Nincs ez kidolgozva.

pokesz70 2012.01.13. 15:34:13

nooooooormális, Margit?

interflug 2012.01.13. 15:35:11

Brűgölőben tízezresekért versengeni vonzó ajánlat.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.01.13. 15:37:54

300 rugóból elég olcsón összehozták.

carlos z. 2012.01.13. 16:39:44

Arra sikerült rájönnöm, hogy valami kormányellenes megmozdulásról lehet szó, ahol vödörből szórják ki elértéktelenedett pénzünket. Ezt bizonyítja, hogy kókadt januári vízipókként mozdulnak rá a fürdőzők nemzeti valutánkra. Hogy hol? Aqua Aréna?

PTibi 2012.01.13. 16:51:23

a vírusvideónak viccesnek és látványosnak is kell lennie. persze a nőci megkaphatja a jutalmat, mert akármennyire is lehúzzuk itt, előtte megnéztük. a nézettségi statisztika pedig nem értékelés, csak egy halom szám.
amúgy kettővel izgibb lenne, ha a) egy vödör kétszázast borít le a hölgy, b) nem lennének a fürdőzők beavatva, és rejtett kamerákkal lenne véve a medence, ahogy elkezd hullani a pénzeső..

és ezért az ötletért várom a jutalmat :D

DAstin Hoffman 2012.01.13. 16:55:36

23 emberrel tele van az Aqualand? Nincs nagy elvárás.
Mire végignéztem a videót kitaláltam egy gerilla akciót, amit kéthavi keretből megcsinálhatna.

rexter 2012.01.13. 17:08:50

egy ilyen fostos hotelnak ekkora a 2 heti marketing koltsegvetese?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2012.01.13. 22:18:11

egészen érdekes gondolat, van benne valami, de azért valószínűleg nem kovácsol törzs-szálloda közönséget hosszú távon.

dini30 2012.01.16. 09:47:52

Nna, hát ez arra teljesen jó volt, hogy egy számomra ismeretlen hotelről hírt kapjak a Kreatívon keresztül. Tehát elméletileg sikeres az akció.

Másik kérdés, hogy ha a kedvenc hotelem, ahová járok családostól (szintén négy csillag) ennyire lenézne hogy mint a tyúkoknak a magot ezreseket dobálna elém, akkor egyrészt megírnám a véleményem nekik, másrészt keresnék egy másik helyet, ahol nem néznek szó szerint a baromfiudvar egy lakójának...

Az is elgondolkodtató, hogy ez az ajánlat nem is kecsegtető: ha elmegyek oda pihenni (2 napos ajánlatok 60.000 Ft körül vannak) akkor lehet, hogy megkaparinthatok egy ezrest a medencében? Ha van pénzem erre, akkor nem érdekel ez az akció, ha meg nincs pénzem, akkor ezért nem fogok odamenni.

Egyébként nem lehet, hogy valamelyik multi csinál hasonló akciót? Mondjuk a T-csoport két heti marketingköltéséért már talán érdemes lenne ugrálni... :)

Petecske 2012.01.16. 13:21:45

Szerintem négycsillagos szállodához nem igazán passzol, át kéne kicsit gondolni a márkaérték és a célcsoport kérdéseit.
A kivitelezés kissé sótlan, az egész büdzsét pedig csak erre tenni így hirtelen öngyilkos merényletnek tűnik...
Kívánom, hogy ne legyen igazam, az eredmények majd igazolják - vagy nem - a kampány létjogosultságát. ;-)