A régióban a lengyelek a legbátrabbak, de a románok is évről évre megduplázzák a nevezéseik számát. Táblázatok arról mennyi reklámot neveztek Cannes-ba az egyes országok, illetve mennyi nevezés érkezett bizonyos kategóriákba. Nevezések a régióban 2004 2005 2006 2007 2008 Ausztria 226 232 257 265 246 Csehország 58 47 82 71 69 Horvátország 22 13 9 7 9 Magyarország 38 26 25 22 43 Románia 12 25 26 43 97 Szerbia 0 0 1 1 7 Szlovénia 18 16 37 37 29 Szlovákia 18 30 16 26 54 Ukrajna 8 6 26 21 40 Lengyelország 86 89 109 173 124 Nevezések száma az elmúlt években Kategória 2004 2005 2006 2007 2008 Cyber Lions 1561 1897 2502 2711 2757 Design Lions - - - - 1126 Direct Lions 1209 1614 1509 1689 1697 Film Lions 5082 4996 4860 4474 4626 Media Lions 875 1076 1466 1661 2000 Outdoor Lions 4017 4667 5282 5758 5842 Press Lions 5962 6699 7387 6984 7442 Promo Lions - - 622 786 1103 Radio Lions - 1020 1032 1273 1259 Titanium & Integrated Lions - 133 203 324 432 Összesen 18706 22102 24863 25660 28284
Nevezések országonként
2008.06.15. 02:16 romanb
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr41699682
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.