Az egyetlen díjkiosztó, amit sikeresen végignéztem, az – az ügynökségi díjak mellett – a filmeknek szentelt zárógála volt. És bár a végén elöntötték a beszédek, és a nagydíjasokat már aznap többedszerre vetítették le, az első két óra hibátlan volt: a 2007-es reklámfilmtermés is mindent tudott, amitől a reklám szép, vicces vagy művészi, egyszóval hatásos lehet; sötét teremben, kevés megszakítással, tapsoló emberekkel végignézni őket meg segített megérteni, miért érdemes ebben a szakmában dolgozni.
Az alábbiakban szubjektív válogatás következik az Ezüst és Arany Oroszlánnal kitüntetett munkákból – nem feltétlenül a legforradalmibbak, csak azok, amik akkor és ott különösen bejöttek. A sorrend random.
Schweppes / Burst (arany, alkoholmentes italok)
Slow motion szépségözön - hatásvadász, de működik, kár a rettenetes hangzású szlogenért a végén
Crest / Bulldozer és Prenup (arany, szépségápolás)
Így lehet egy fogkrémreklám jó (előzze meg a halál a fogszuvasodást – onnan indulunk, hogy egy fogkrém megelőzi, baszki)
Skoda / Cake (arany, autók)
Látványos és okos reklám a Skodának arra a brit piacra, ahol amúgy a gyártó presztízse nem éppen a legmagasabb - azoknak, akik még nem látták
Burger King / Whopper Freak Out (arany, éttermek és gyorséttermek)
Így kell nagyon hinni a termékben: reality videó arról, mi történik, ha a Burker Kingben azt mondják, nincs több Whopper soha többé.
Buenos Aires Independent Film Festival / Tom Sellecks (szórakoztató termékek)
Kicsit scamgyanús, a fesztiválról életemben nem hallottam még, viszont jól eltalált.
HBO / The Diner (arany, média)
Nagyon erős kvázi imázsvideó az HBO-nak. Van még két testvére.
Net10 / Shark (arany, telekom)
Rajzfilmes kampány a gonosz fő mobilszolgáltatók ellen lázadó amerikai kártyás szolgáltatónak. Az ezüsttel díjazott nemrajzfilmes-érzelmiterroros vonal jobban bejött, de lehetetlen fellelni a végleges szpotokat.
Carling / Explorer (ezüst, alkoholos italok)
Sörreklám? Az. Van benne vízesés? Természet? Ötszáz éves technológia? Nincs. Vannak benne barátok? Vannak. Klisé? A legkevésbé sem. Így tud egy sörreklám szívet melengetni.
Thrifty / Birthday (ezüst)
A poént már az elején sejteni, de a csaj színészi előadásmódja mindent visz.
Zárásképpen: random válogatás a filmes díjazottakból
2008.06.23. 15:18 zsombor
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr23699709
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.