HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Brandfestival by night

2008.09.19. 09:06 romanb

Többszáz konferenciaturista, ingyen bor, ingyen pálinka - ebből elvileg akár egészen színes/ordas/veszedelmes éjszaka is kialakulhatott volna, de nem ez lett.

A közönség egy része már az esti díjkiosztó előtt felszívódott, aztán jött a divatbemutató, a zenekaros, majd dj-s szórakoztatás, de ez sem volt elég, a maradék kb 100 elszánt kommunikátor is csak kb 2-ig bírta. Nagyban hozzásegített az oszlatáshoz, hogy ekkor megszűnt minden zeneszolgáltatás, a dj sebesen összeszedte eszközeit és faképnél hagyta a könyörgő lányokból és imbolygó értetlen urakból álló közönséget.

A szervezők később előrántottak valahonnan egy CD lejátszót és egy CD-t, ami a nagyon nagyon kemény magnak azért valamekkora örömet okozott.

A sokszáz reklámmédiamarketinges közül igazán elszántan csak a Kreatív küldöttsége és a szervező Republichoz közelinek tűnő néhány reklámgyártó szeret szórakozni. A fél9-es ébredés előtt 4 órával már csak ez két csapat bírta.

2 komment

Címkék: tudósítás brandfestival

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr65672740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.09.20. 18:13:37

még annyit reagálnék Balázs posztjára építő jelleggel, hogy valóban a Marie C-es kifutóra lehetett volna (...és kellett is volna) egy aranydiós back-et tenni, vagy a betűket nem így megoldani, hanem vetítéssel, ezzel meg lehetett volna azt az ünnepélyességet adni az Aranydiónak, ami jár neki.

ps.: szerintem a jazz, a szivarsarok és a borkóstló jól sikerült

romanb 2008.09.21. 20:41:18

Jazz, bor, szivar, pálinka, tényleg jól!