HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Ébredés lassan

2008.09.19. 10:26 romanb

Tíz perccel a hivatalos kezdés időpontja után kezdenek beszállingózni az élére vasalt konferencialátogatók az E.on marketingvezetőjének előadására. A teremben egy fél órával ezelőtt csak egy zombi ült, hogy átküldje az Arany dió díjátadásról szóló szépen megfésült hírt a Kreatív Online-ra.

 

Jákó Eszter, E.On

Jákó Eszter elődásában most éppen arról beszél, hogy milyen egy energiaszolgáltatók piaca, de szerencsére hamar átér az egyes piaci szereplőket márkaértékeit bemutató táblázatra. Aztán a teljes kampány összes elemét láthatta a vasalt közönség és én, blog, vírusreklám, stb.

Grósz Judit, UPC


Grósz Judit a Szőke-Badár kampányról beszélt összeszedetten. Elmondta, miért lett a szórakozás a központi márkagonolat, aztán részletezte az utóbbi egy-két év értékesítési eredményeit. Azt is elmondta, hogy nem tartja magát bevállalós megrendelőnek, sokkal inkább arról van szó, hogy hosszú távra terveznek. Grósz Judit elismerte azt is, hogy a UPC-Show nem sikerült olyan jól. Mindezt a következő szavakkal tette: "Nem sikerült olyan jól, ahogy a Kreatív is megírta, de igazuk volt".

A UPC marketinges csúcsvezetője előadása végre beszúrta az egyik kedvenc reklámomat, a wind-et és egy Economist sorozatot.

Most viszont azonnal tartok egy technkai szünetet. Elmegyek felébredni.

Ebédidő után összefoglaló a R-Time tévés konferenciájáról!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr93671037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.