Lovagi tornával egybekötött akadályversenyt és kényeztető túrát szervezett a Tv2 médiaügynökségeknek. Itt mutatta be a Brandcare új arculatát is. A Szívlapát küldöttsége villámlátogatást tett a helyszínen.
Korábban írtunk arról, hogy a Tv2 Visegrádon, lovagi tornával és reneszánsz vacsorával várta a médiaügynökségek képviselőit. Az esemény rövid látogatásunk idején egy akadályversenyre emlékeztetett, amelyen a médiaügynökségi csapatok falovaglásban, csillagdobásban, íjazásban mérték össze erejüket.
Ilyen jellegű szórakoztatást minden évben szervezni szokott a Tv2, korábban vitorlázni vitték a partnereket, de volt már Trabant rally-val összeépített ügynökség-kényeztetés is. Ezzel a típusú szoft kapcsolatépítési módszerrel nemcsak a Tv2 él, az RTL Klub például évente síelni viszi a döntéshozókat, de a lapkiadók is próbálnak kitenni magukért. A Kreatívban még 2003-ban írtunk egy cikket a médiaügynökségek kényeztetéséről, a Népszabadság például 1993-ban szervezte az első partnerkirándulást, akkor a New York Times szerkesztőségébe vitte a médiaügynökségek döntéshozóit és a hirdetőket. Aztán nemrég szintén egy Kreatívos cikkből kiderült, hogy manapság már visszafogottabbak a médiacégek.