HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Emese szivet kap

2008.09.22. 19:56 romanb

 
Ma eddig összesen hatszor néztem meg szakállas Emesét és a motort. Alkalmanként pedig további háromszor hallgattam meg az utóbbi hónapok legcsodálatosabban megírt és elmondott mondatát: "Mettált bírod-ot". Ez egy gerappa. Szív jár érte!
Ugyan nyugdíjba vonult kritikusunk Tóta W. nemrég megköszönte Emesének a munkát és elhajtotta, szerintem maximálisan nincs ok a Budapest Bank sorozatának temetésére. Gyönyörű szép kanyarral fordult el a kampány a butuska gyakornokjelölt irányból, temérdek új lehetőség felé.

1 komment · 1 trackback

Címkék: budapest bank szív emese

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr63676382

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sofoblog 2008.09.24. 11:26:42

Emese és a Budapest BankA Budapest Bank a Laboratory Ideas-zal közösen mostanában nagyon nem tud magával mit kezdeni kommunikáció terén. A nagysikerű Emese-sorozat után elérkezett az arculatváltás ideje, amit egész pofásan megoldottak az alábbi spottal:…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csótilaci 2008.09.24. 11:59:29

Én tegnap futottam bele "motoros Emesébe" (rendőrt nem kellett hívni...)
Szerintem az egész BB arculatváltó kommunikáció kitűnően működik. Példaértékű, amint egy jól átgondolt stratégia mentén, következetesen együtt halad az okos megrendelő profi marketing részlege az őt tökéletesen értő, vele együttgondolkodó kommunikációs partnerekkel. A kommunikáció villágos, érthető, derűs, nem tolakodó, pont jól van "kimérve" ahhoz, hogy pozitívan reagáűljon rá a befogadó. Eredmény: fél év után már nem is emlékszünk a "régi" BB-re, az "újat" pedig kedveljük. Ez a stratégiai cél, nem? Hát akkor minden OK.
Beszúrok ide egy liket egy másik bejegyzésemhez, ahol a kampány közterületi vonatkozásait mondom, kissé szélesebb "elmélkedésbe" ágyazva. (Nézd meg, ha érdekel, nem akarok itt helyet foglalni vele...):
szivlapat.blog.hu/2008/09/20/sok_ugyfel_sok_kozhely?fullcommentlist=1#c3437403

Elfogulatlan a véleményem, a BB nem a mi felületeinket hirdet (bár örülnék az ilyen gondolkodású partnereknek...)
Az kommunikációjuk kulcs szerintem az ott is idézet BB marketing igazgatói mondat: "át kell alakítanunk a gondolkodásunkat... ...médiaspecifikusan kell kommunikálni."
Ők erre a gondolatra jutottak, meg merték lépni... ...és bejön, működik, mert sokkal közelebb van a szakmai alapigazságokhoz, mint a "köldöknézegetés", vagy a körbe-körbe járkáló, fékevesztett, felpörgetett útkeresés. Azt gondolom, ha folyton egy stadionban köpályán futnak a versenyzők, valaki mindig megnyeri a versenyt, de a stadionon kívülre, a "nagyvilágba" soha nem jut senki. És bizony egy idő után még a folytonos "célszalagszaggatás" is unalmassá válik és versenyző és néző egyaránt depresszióba fárad... Ma erről beszélget a szakma a reklámkonferencián,az "elveszett szexepil" tárgykörben.
"Át kell alakítani a gondolkodásunkat...", vagy kezdjünk szedni "dilibogyókat!!!