HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Marketing vs. kommunikáció: az évszázad mérkőzése

2008.09.23. 20:06 .:sz-b:.

A kávészünetben egy pankrátor és egy hoszteszcsaj hirdette a halálos összecsapást: a kék sarokban Lenkei Anikó az Allianztól, a piros sarokban Ferencz I. Szabolcs a MOL-tól, hatalmas vita várható arról, hogy vajon a marketing vagy a kommunikáció előbbrevaló egy cég életében. Nos, vita persze nem alakult ki, bármennyire is próbálkozott (egyébként nagyon szórakoztatóan) a mérkőzésvezető-moderátor, a brokernetes Gecser Ottó, végül arra jutottak, hogy helyzettől és cégtől függően vagy ez, vagy az kerül előtérbe, egyébként pedig együtt kell dolgoznia a két területnek, és az integrált kommunikáció a cél. Pedig még bedobható törölközők is voltak odakészítve.

2 komment

Címkék: marketing reklámkonferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr84678122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.09.24. 10:54:47

Szerintem már a kérdésfeltevés is megalapozatlan!!!

Távol áll tőlem, hogy itt teoretikus vitába bonyolódjak, de mi az, hogy marketing vs. kommunikáció??? Tudtommal, a komunikáció a marketing rész(terület)e. Vagy közben Kotler + a többi guru revideálta volna szakmai álláspontját.


Szerintem nem Markeitng-vagy-kommunikáció, hanem marketing-és-kommunikáció!

:))

szeszlervera 2008.09.24. 15:58:28

kedvencem erre a polémiára ez a tavaly nyári cikk, ami azt mondja, hogy a web 2.0 már rég mainstream, ráadásul a PR ideális terepe, sokkal inkább mint a klasszik marketingé, tehát ez a mérkőzős téma sztem rég eldőlt..:)

www.prweekus.com/PR-ideal-for-Web-20/article/57634/

"This publication recently ran a survey that showed PR ahead of advertising and marketing as the ideal industry to leverage Web 2.0 technologies. Why? At its core, Web 2.0 is about relationships. It is about using online technologies to create and maintain a connection between a company and its audience. That speaks to the heart of PR and is the reason why Web 2.0 will benefit PR more than it does any other communications industry."