HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Szexepilválság 15-ször 5 percben

2008.09.23. 11:21 .:sz-b:.

Nagy nehezen sikerült megérkeznünk Egerbe, reggel egy időre lezárták az M3-ast egy baleset miatt, úgyhogy már beletörődtünk, hogy ezúttal sem érkezünk pontosan, de csúszott a program, úgyhogy íme az online közvetítés az első ülésről, melyen 15 szakember fejenként öt percben (stopperrel a kézben ülünk) beszél arról, hogy hova tűnt a szakma szexepilje. Mivel ez egy blog, az öt perceket tovább zanzásítjuk, alant tehát egy-egy mondatot olvashatnak mindenkitől.

1. Orbán Péter, Garrison Group (8:02)

Teljesen egyértelmű, hogy valamiféle változás kellős közepén vagyunk, [...] teljesen biztos vagyok benne, hogy ez a szó klasszikus értelmében vett értékválság.

2. Gábor Iván, Café (4:12)

Dolgozunk Kelet-Európa más országaiban is, megkérdeztem a környező országbéli partnereinket, mit gondolnak a magyar reklámról, szerintük nem hagyunk semmilyen nyomot a nemzetközi rekláméletben.

3. Szászkő László, hat (5:00)

Megszűnt az egészben gondolkodás igénye.

4. Merényi Éva, GGK (7:08)

Nem tűnt el a szexepil, csak nagyon keresgélni kell, és ez a legizgalmasabb része a mostani munkánknak.

5. Szabolcsi Vera, exVodafone (4:55)

Az a legnagyobb baj, hogy a szakmában dolgozók nem úgy mennek be dolgozni, hogy valami maradandót alkossanak. Rövid távon gondolkodunk és ezen változtatni kellene.

 6. Somlói Zsolt, MindShare (4:35)

Baj van a közhangulattal, az, hogy van miért felkelni, eltűnőfélben van a szakmából. És hányzik a jövőkép, ugyanúgy dolgozunk 15 éve, ugyanaz a szóhasználat, és már saját magamat is unom.

7. Hídvégi Zoltán, Starcom (6:38)

Ha sikerül az innovációs ötleteinket - a márkázott szórakoztatást (branded entertainment) például - elfogadtatni, akkor több lesz  szakmánk, mint egy hely, ahol vannak jó csajok, ingyenes buli, rendes fizetés.

8. Kádár Tamás, Est Média Group (5:00)

A kezdeti idők partizánromanikáját én nem nevezném szexepilnek, egy konszolidált piacon is lehet érdekes a munka. Hiányzik az önállóság, az innováció, a saját út.

9. Tonk Emil, Studium 2000 (5:06)

Ma a vállalatnál dolgozó emberek brandépítőnek számítanak a cég életében, a marketinges dolga, hogy bizalmat építsen a vezetők fejében.

10. Pászty Balázs, Szamos Marcipán (4:55)

Ma már nem tudunk olyat csinálni, hogy belelövünk a bokorba, és valakit eltalálunk, sőt, már az etetőhelyen is nehezebb.

11. Pusztay Réka, BrandClinic (6:25)

Saját szakmánkat kellene úgy kezelnünk, mint egy márkát. Az a jó, ha a reklámok értékeket közvetítenek.

12. Sipos József, Unicredit Bank (5:27)

Olyan emberekkel érdemes együtt dolgozni, akik képesek arra, hogy nyitottak legyenek.

13. Fabricius Gábor, RoA (5:05)

Együttműködés, felelősségvállalás, kockázatvállalás kell ahhoz, hogy kimozdítsuk a szakmát a depresszióból. Feltalálni jó!

14. Kovács Krisztián, Tv2 (5:47)

A reklámkerülés vonzóbb, mint a reklám, trendi ma azt mondani, hogy nincs tévém, mint, hogy nem nézek tévét. Pont a reklámkerülés miatt nőtt meg a szerepe a jó csatornának és a jó kreatívnak.

A tizenötből végül tizennégy lett, az élő adás varázsa!

BREKK!
 

6 komment · 1 trackback

Címkék: reklámkonferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr10677280

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sofoblog 2008.09.24. 11:23:55

A Reklámkonferencia margójáraMondok valamit: a reklám válságban van. Jó mi? Ki hitte volna. Aktuális téma, így nem meglepő, hogy az idei egri Reklámkonferencián az első nap nyitó, plenáris ülésén felvezetésként ezen csámcsogtak a szakmai nagyjai. Ötperces…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furfangos nyeszterka 2008.09.23. 12:38:15

"Saját szakmánkat kellene úgy kezelnünk, mint egy márkát. Az a jó, ha a reklámok értékeket közvetítenek."
Eddig nem úgy kezelték? Akkor, hogy kezelték a megbízó márkáját, ha a sajátjukat sem tisztelik. Talán ettől van értékválság.

Thomas Magnum 2008.09.23. 12:53:42

"Az a legnagyobb baj, hogy az ügynökségi dolgozók nem úgy mennek be dolgozni, hogy valami maradandót alkossanak."


Igen, mindig más a hibás :)
Azért ez ennél kicsit csak összetettebb dolog, nem?
Valakinek el is kell fogadnia azt a tervet, ötletet, és nem árt, ha a megvalósítás közben rá is nézünk a készülő megoldásra.
Vagy én gondolom rosszul?

Thomas Magnum 2008.09.23. 13:11:20

Ja, és mielőtt még rám küldené valaki az UD Vagyonvédelmi Zrt-t, vagy valamely másik társát: se ügyfél, se kreatív oldalon nem vagyok érintett. Se itt, se máshol.

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2008.09.23. 13:15:08

Thomas Magnum:

Szabolcsi Vera hozzászólása nálam is kicsit kiverte a biztosítékot. Egyébként meg 85%-a az itt kiragadott mondatoknak az a szokásos bullshit, amit elmondanak a bölcsek ezeken a konferenciákon.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.09.23. 14:25:26

Ötlettelenség, lóvétlanság, kiherélt ötletek, konzervatív értékkonstellációra szocializálódott fogyasztói sereg.

Általáában még ezek a közhelyszámba menő puffogtatások szoktak előjönni.

Mikor ezeket hallom, akkor mindig Adrian Holmes "Thinking inside the box" munkaszervezési modellje jut eszembe. Azaz, Magyaroszágon élünk, s adott játékékszabályok uralta keretek között kell mozogni, s alkotni.

Bízzunk a jövő progresszívabb megoldásaiban, s - ahogy azt egy hazai "reklámikon" szokta volt mondani - "Tartsuk szárazon a puskaport".

:)))))))

jajistenem (törölt) 2008.09.24. 11:20:10

Kedves Posztoló, kedves Kreatív!

Szabolcsi Vera a megszólalása legelején HANGSÚLYOZTA, hogy nem a Vodafone képviseletében vesz részt a konferencián. Ez a kreatív online-on megjelent rövid riportban nem jelent meg, illetve pontosan az ellenkezője jelent meg, ami nem fair, sem a hölggyel, sem a Vodafone-nal szemben.

"Az a legnagyobb baj, hogy az ügynökségi dolgozók nem úgy mennek be dolgozni, hogy valami maradandót alkossanak." - nos, ezt pedig nem mondta. Egyáltalán nem mondta.

Valami olyasmi hangzott el, többes szám vagy egyes szám első személyben, hogy "úgy menjünk be dolgozni, hogy aznap valami marandandót hozunk létre." - ezt gondolhatom önkritikának, vagy a marketingesek tevékenységével kapcs. megfogalmazott kritikának, de semmiképpen sem az ügynökségekről szólt.