HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Uj Péter és a pofátlanul hazudó reklámosok

2008.09.25. 11:52 .:sz-b:.

Most mondják meg, hát nem az élet a legnagyobb rendező (szerkesztő)? A tegnapi Népszabiban pont az egri reklámkonferenciáról szóló tudósítás mellé tették Uj Péter Szerdáját, amiben felszabadultan és szórakoztatóan gyalázza a tömegtermelt joghurt mellett az azt reklámozókat is: 

"Én a kapitalizmus odaadó hívének gondolom magamat, a párnám alatt Friedrich Hayek arcképével alszom, és stilizált Max Weber-alakot tetováltattam a bal mellemre, de mégis hajlamos vagyok kételkedni a rendszer épelméjűségében, amikor a tévében egy átlagos főműsoridős reklámblokk uszkve kilencven százaléka pofátlan és átlátszó hazugság. Nem csúsztatás, finom fényezés, nem információs trükközés, hanem natúr, élőflórás, válogatott hazugság." A képre kattintva vagy itt olvasható, ha valaki lemaradt volna róla.

1 komment

Címkék: marketing lapszemle reklámkonferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr17680776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csótilaci 2008.09.25. 15:20:14

Uj Péter "joghurtjához":
Én lemaradtam róla (mármint a cikkről), de itt köszönöm a lehetőséget. Belenyaltam, és végig kikanalaztam...
No mármost az a kérdés ötlött fel bennem, hogy mi a gond a cikkel? Van benne tán valami, ami nem igaz??
Nem lehet, hogy a "veszett szexepil" ezért tud már konferenciatémai magaslatokba törni, mert a kommunikációk öncélú, "öldöklő" versenykényszerének nyomása alatt, kínunkban, valódi marketing helyett, önigazolásként ilyeneket tudunk magunkból kiizzadni, hogy "élőflórás" az, ami lényegénél fogva élőflórás???!!!
Teszem hozzá: és akkor hatalmas mellénnyel "lemosolygunk" az olyan múltbéli "cucilista förtelemreklámokra", mint "Cipőt a cipőboltból".
Tévedés ne essék, utóbbi szerintem is elé "furcsa", hogy ne mondjam, szinte bélsár szaga van.
De könyörgöm, mért hisszük magunkról, hogy "aaaannnnnnyiraaaa okosaaaaak" vagyunk, hogy az "élőflórás joghurt"-tal bármit is léptünk előre????.
Térjünk a lényegre! (Végre...) (Jegyzem meg: ez is az általam már más topicok kapcsán sokat magasztalt Budapest Bank kampány szlogenje... azt is megejgyzem, hogy vannak komoly vitázó feleim a BB kampányról, ám ez engem nem tántorít el, legfeljebb annak bizonyítéka, hogy a mi szakmánk bizony igen szubjektíven megítélhető. Észnél kell tehát lenni, amikor "értékeket" alkotunk!!!)