HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Büntető HVG-reklámok

2008.09.29. 08:36 romanb

A HVG egy okos lap akkar lenni. A magyar Economist, vagy mi. Ehhez képest hónapok óta olyan önreklámokat közöl a saját lapjában, ami fáj. Ja, és teljesen beleszeretett a szóviccekbe. A szlogen is elég nyikorgós: "Tények mögött a lényeg", de amikor a kínai tápszerbotrányos cikknek az volt a címe, hogy "Tejesen gondtalanok", akkor úgy éreztem nem ezt érdemeljük mi, nyájas olvasók. Sőt, a "Lelejezve" sem igazán kellene. Mindegy, lehet, hogy egyszer előfordult, hogy mi is rossz címet adtunk egy cikknek - bár nem emlékszem az esetre -, tehát nem ezen van a hangsúly, sokkal inkább a reklámokon. Ez a mostani irány tévedés.

Kinek tetszik? Ki tud felhozni mellette valamit? A HVG a Havasi Live ügynökséggel dolgozik, de ebben az esetben nem ők az elkövetők, azt tudom. Akkor kik?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: reklám hvg lapát

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr81686638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.09.29. 20:11:16

Ja-ja. Én is felfigyeltem már ezekre a mondatocskákra. Ha tudnánk, hogy nem vonult visza az operatív munkától a verbális poéngyáros, szóvicckirály Geszti - még az ő kreatív produktumának is vélhetnénk.

Régen rossz, ha az üzleti döntéshozóknak pozícionált lap önpromójának az "Agy, gond, rög", a legfőbb megkülönböztető attibútumai.

Az aforizmákat kísérő üzenetértékű fősor "nem a puszta tényekből történő véleményalkotás" és a szlogen nem oldja fel a kiemelt karakterisztikus jegyeket.

Személyes kedvencem: "A döntésképesség legnagyobb akadálya a túlságosan nagy tudás."

Én ezt így ismertem: "Aki mindent kristályisztán aka látni, az sohasem hoz döntést". Ha szövegíróként tkintünk rá - mindenképpen ütősebb. Maximális információtartlom, minimális jelkészlet.

Szerintem!?

Critmiss 2008.09.29. 22:10:09

Azért mindig jellemző volt ez a szellemeskedés a címadásokban a HVG-nél. Igaz, ez kicsit már erősebb.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.09.29. 22:40:58

nekem tetszik az alapgondolat, a problémám, hogy a jó ötlet rossz iránnyal párosul. A negatívumok használata bulváros (hogy odavonzza a szemet)... tehát lehetet volna valami ütős pozitív felütéseket kiemelni és ahhoz emészthetőbb okfejtéseket írni. Szerintem