HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Narancsgerezdek csokoládéban

2008.10.03. 10:15 .:sz-b:.

Johannes Hartmann előadásával végre Edison is felzárkózott Einstein és Ford mellé a legtöbbször idézettek toplistáján, a szervezők egyébként bölcs előrelátásról tettek tanúbizonyságot, amikor az Unilever igazgatóhelyettesét tették erre a hajnali órára, Hartmann ugyanis lebilincselő előadó, prezentációját ráadásul egymillió reklámfilmmel és példával tűzdeli meg.

Ha egyedül vezetünk, és közben megéheznénk, mit ennénk inkább, almát vagy narancsot? Almát, persze, a narancs túl macerás. Almát vagy csokit? Hát, a többség csokit. És ha narancskereskedők vagyunk, hatalmas készletek a nyakunkon, és ilyen-olyan megfontolásokból ezt autóvezetőknek szeretnénk értékesíteni, mit csinálunk? Narancsgerezdek csokoládéba mártva, hát persze. Ja, természetesen az innovációról volt szó.

Melynek három sarokköve az innovációs folyamat, a metódus és technikák, illetve az emberek, a team. Nagyon ebbe nem mennék bele, Hartmann elsősorban gyakorlati jótanácsokat osztogat: találd meg a piacot, mielőtt fejleszteni kezdesz, nemcsak a termék számít önmagában, hanem nagyon sok egyéb körülmény is (húsz gyereknek nem otthon szervezünk zsúrt, hanem a McDonaldsban, a Starbucksban a kávén túl fontos a környezet, a kiszolgálás), fontos, mennyire vonja be a termék a fogyasztót (lásd M&M's, amivel mindenki egyből játszani kezd, vagy kiválogatja a színeket), meddig tart az élmény, mennyire intenzív stb. Most pedig vissza a tudósításhoz.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing konferencia tudósítás ceems

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr3693861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.