Egy Nagy-Britanniában ma induló televíziós kampányban a Pizza Hut bejelenti, hogy átbrandeli magát Pasta Hutra, mert annyira sok jó tésztát árulnak most már, hogy itt az ideje.
Egy amerikai reklám, ott ugyanis ugyanez már tavasszal lement:
Az USA-ban ti. április elsejére időzítették az egész Pasta Hut-(hoax)kampányt, merthogy természetesen egy emailekkel, továbbküldhető képekkel is megtámogatott kampányról van szó, amivel a tésztakínálatra szeretnék felhívni a figyelmet. Most sok pénzért megvették hozzá a Pastahut.co.uk címet, sőt néhány éttermen a valóságban is kicserélik a logót (ahogy az USA-ban is tették), ahogy ezen az apró fotón is látszik:
A Brand Republicnak nyilatkozó hozzáértők szerint az ötlet nem az az egetrengető, sőt volt olyan brit brandszakember, aki az "unalmas" szó használatára ragadtatta magát. Azt ugyan elismerték, hogy publicitást nyilván teremt a dolog, de az általános vélemény az, hogy a márkának nem tesz igazán jót, mert összezavarja a róla alkotott képet.