EBBEN A POSZTBAN NINCSEN SZÓ A GAZDASÁGI VILÁGVÁLSÁGRÓL. A címben szereplő mondat a legjobb abban az interjúban, amit a Revision csinált még a Reklámkonferenciára a szabadúszó kreatívokat és multimárkákat összekötő StrawberryFrog korábbi amszterdami irodájából kinőtt Amsterdam Worldwide CEO-jával, Brian Elliott-tal (micsoda titulus!).
Mr Elliott mindezt arra a kérdésre válaszolta, hogy hogyan lehet az ügyfelektől elkérni egy olyan munka árát, ami egy láda pénzt termel az ügyfeleknek – ő az óradíjak ellen érvelt. "Az ügyfeleknek meg kell érteniük, hogy ha pénzben mérhető eredményeket hoz számukra egy kampány, azt igenis meg kell fizetni."
Aztán még annyi, hogy az ügynökségek tényleg a díjakra hajtanak, de nem baj, mert a kreativitás hatékony, meg hogy a vírusmarketing nem csodaszer – semmi egetrázó megmondás tehát. Vicces viszont a telefoninterjú közlési módja, bár követendőnek nem nevezném: a magyar feliratot egy képekkel megfejelt videóba ágyazták, a képsáv miatt pedig csak harmadszori végignézésre kezdtem el tudni a szövegre koncentrálni.