Lehettek volna. Szépséghibájuk csupán annyi, hogy eddig egyetlen art direktor sem gondolt rájuk, egyetlen reklámban sem hallhattuk őket. Bizonyára most fogja magát néhány lelkes túrkász, és a google legmélyéről előkapar egy feröer-szigeteki juhsajtreklámot, hogy de de, bizony ott felhasználták, ez a bejegyzés hiteltelen. Lehetséges, hogy lesz ilyen. Viszont akik nincsenek ilyen szubkulturális tőke birtokában, azok remélhetőleg segítenek nekünk szórakozni és szórakoztatni, megosztják velünk, hogy ők milyen zenéket raknának üditőital, mobiltelefon vagy tamponreklám alá, esetleg írnak egy kommentet arról, hogy írja valaki más ezt a rovatot. És akkor jó móka lesz.
A válogatás fő szempontja az, hogy egyszerre több húrt is megpengessünk. Éppen ezért igyekszünk majd minden héten becsempészni a szelekcióba összeboronálós, csokifagyizabálós, autóból kikönyöklős, kosárlabdázós, babakocsitologatós, prémium márkás és természetesen kefélős zenéket is. Egyvalakivel azonban nem találkozhatnak itt soha, és ezt megígérhetjük: Jamie Winchesterrel.
Herbert - The Audience
Matthew Herbert kikomponált már magából jónéhány reklámbaillő darabot, például a borongós It's Only-t, vagy legutóbb a vidám Moving Like a Train-t, de a The Audience mégiscsak eminensen jelentkezik azért, hogy frivol női ruhaneműk, vörös naturelle color hajfestékek vagy parfümök reklámzenéje legyen.
The Black Ghosts - It's Your Touch (Ashley Beedle's Heavy Disco Edit)
Ha ez a felvétel létezett volna, amikor a Pannon mögé még egy GSM is oda volt biggyesztve, akkor indítványt kellett volna intézni, hogy azonnal cseréljék le az It's Your Life-ot erre. Hallják? "It's your touch, it's the way you bring looooove, Pannon GSM, az élvonal." És tényleg.
Colossus feat. Hilton Smythe - Thrupenny Bits (King Kooba's Thrupenny Glitches Mix)
Nagyon egyetértünk, ha önnek is sportfight jutott eszébe, mondjuk kosárlabda (vö: kosárlabdazene), és nyilván borzasztó közhelyes, ha fekák rappelnek és közben az Adidas Superstar szériájára, vagy a Nike-ra (Reebokra senki?) gondolunk, de ezéppen azért lenne jó választás, mert könnyen azonosítani lehetne a márkával.
Theo Parrish - Friendly Children
Theo Parrish bizonyos szempontból a nagyonréteghouse Richard D. James-e (Aphex Twin), éppen ezért a szám közepéig tartó kedvesség ne tévesszen meg senkit. Mi egy eddig nem létező, 13 év átlagéletkorú tókiói szubkultúrára targetált nyalókamárka zenéjének tudjuk elképzelni, a szpotban pedig Sas István dirigálta bábfigurák lennének, élükön Oriza Triznyákkal, aki vattára belez egy egeret.
Sebastien San - Rising Sun (Carl Craig C2 Mix)
Ugyehogy egy decensen elegáns 250 lóerő tép végig egy svéd autópályán pirkadatkor? Ha nem, akkor írja meg.