HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Golden Dove: Drayton Bird szarik a jó ötletekre

2008.11.07. 13:20 lausekesther

Meglepően izgalmas előadások pörögnek egymás után a Golden Dove direktmarketing-konferencia második napján. Pedig sok résztvevőnek még feltűnően nehéz a szemeit nyitva tartania a tegnapi díjátadó buli után, de hát ilyenek ezek a konferenciák, pechje van, aki a buli másnapján első előadóként lép a pódiumra.
A szervezők ezt is jól kezelték: rögtön egy nagyágyúval, Drayton Birddel indították a napot, akinek lendületes, humorral rendesen megfűszerezett, nagyon lazára vett, előadásnak kevésbé, mint egy frappáns kiképző tréningnek nevezhető másfél órája azonnal felpörgette az álmos hangulatot. Persze a többi szakmabelihez hasonlóan Bird is sütkérezett Obama választási győzelmében, mondván a 44. amerikai elnök győzelmét főként a direktmarketingnek köszönheti, de hihetetlen pozitívan állt a gazdasági válsághoz is. Szerinte ugyanis ez azt jelenti, hogy eljött a direktmarketing ideje, és most aztán igazán szép eredményeket érhet el. Egyébként meg hozzá illően keményen bírálta gyakorlatilag a világ összes marketingesét, akik nem tudnak semmit, és mindent rosszul csinálnak. Nem kímélte a tegnapi díjátadó nyertes kampányait sem, amik szerinte nem is dm-kampányok, hanem promóciók voltak, és szemükre hányta, hogy eredményekről gyakorlatilag szó sem esett. "Szarok arra, hogy valakinek van egy jó ötlete. Az elért eredményekre vagyok kíváncsi" - mondta.

Ennek ellenére a továbbiakban is elsősorban jó kis esettanulmányokat láthattunk, büszkén mutogatott kreatív megoldásokat, és válaszokat a mi volt tök sikeres kérdésre, kevésbé azt, hogy miért volt tök sikeres, és miből látszik ez. A vicces nevű Valentin Kalashnik olyan ukrán dm-kampányokat mutatott be, amiről aztán "hónapokig beszéltek" a kijeviek, például a Patkányok királya projektet, amiben a címzettek furulyát és mikrofont kaptak, aztán a cég weboldalán (self-promó volt) ezek segítségével játszhattak a patkányokkal. A Feibra a szórólapok budapesti nehézségeit és a saját szupermegoldását adta elő, a Nissan meg a saját dealer-tréning programjait, amivel még ebben az autóiparnak ebben a szörnyű jelenlegi helyzetében is növelni tudott eladásokat. 

A kedvenceim mégis a hoszteszlányok, akik a Posta Direkt, "szerencsére nincs minden a homlokunkra írva" szlogen alatt futó szolgáltatását népszerűsítendő a homlokukra pirossal írt üzenetekkel fogadják a vendégeket. Elég bizarr.  

Szólj hozzá!

Címkék: tudósítás direktmarketing golden dove drayton bird

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr25755631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.