HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Egyszer minden Sziget véget ér...

2008.11.19. 16:18 molnark

Felhőpamacsos égszínkék és fűzöld ékszerdoboz formájú küldemény fogadott a szerkesztőségben, Sziget 2000-2008 felirattal. Kibontva egy karszalagot találtam, az előbb említett szöveggel és az Euro RSCG Budapest nevével. A fesztivál és a reklámügynökség kapcsolatát elsőre nem értettem, sőt, a papírcsík hátoldalán lévő „Egyszer minden Sziget véget ér.” felirat meg is zavart, és átfutott az agyamon a miértek tömkelege (miért szűnik meg a Sziget, miért most közlik, miért ebben a formában?). De ez tényleg csak egy pillanatig tartott, mert a Hajógyári Sziget 319 címről a Nagyszombat u. 1-re mutató nyíl minden fesztiválos kérdést eloszlatott: elköltözött az Euro RSCG.

 

 

Üdítő volt, hogy nem egy „elköltöztünk” tárggyal küldött mailt kaptam, hanem egy ötletes és szépen kivitelezett tájékoztatást, ami villanásnyi gondolkodásra, majd mosolygásra késztetett. Közben megtudtam, hogy a Sziget-koncepció és az elkészítés Imre Viktor Manuel creative group headtől és csapatától származik, és a költözést nemcsak a küldeménnyel tudatják, hanem készült egy printhirdetés és egy banner is.

 

Egyébként megéri ötletesen kommunikálni az új címet, ez a szeptemberi Kreatívban közölt Én csináltam interjúból is kiderült a DDB például shortlistes lett a Pinapple Festivalon a költözéséről szóló megoldásával. A partnerek olyan borítékot kaptak, ami úgy nézett ki, mintha ők küldték volna a DDB-nek, de a posta áthúzta, mert nem találta a címzettet.

Az Up Hungary is különleges módon vonta be nyáron az ügyfeleket a költözésébe. Az ügynökség www.akifujtakinem.com webcímmel ellátott festékvédő maszkokat küldött el partnereinek. A megadott site-on először csak arról volt információ, hogy az új helyre költöző ügynökség irodaavatóra invitál, később pedig az Up egy vírusfilmmel is emlékeztette a meghívottakat a partira. Az avatóbulin aztán kiderült a védőmaszk szerepe: a vendégek az egyik falra graffitiket fújhattak. Az Akifújtakinem.com még ma is él, ahol a filmen kívül a parti képeit is meg lehet nézni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr14777973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mediadroid 2008.11.19. 23:25:33

A Well " 'el' " kreatívja is jó volt, meg nyert is asszem a Mérlegen.
Érdemes költözni... bár nyűg-.

molnark 2008.11.20. 10:06:03

Igen, köszi, jó példa a Well is. Félkilót kapott a költözésért self promotion kategóriában a Mérlegen www.kreativ.hu/cikk.php?id=22555
süti beállítások módosítása