HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Karácsony előtti díjözön

2008.12.05. 12:08 lausekesther

Lehet, hogy jól mutat a cég / ügynökség karácsonyfája alatt, vagy ki tudja miért, de az utóbbi napokban olyan díjözön árasztotta el a szakmát / megbízókat, hogy számolni sem lehet. Az Év Honlapja pályázaton idén már nem kevesebb, mint 47 díjat osztottak ki, semmi fődíj, és hasonló élmények értek a tegnapi Superbrands díjátadón is, ahol közel száz üvegoszlopocska talált gazdára. (Érdekelne az is, hogy Botos Péter üvegművész, aki a díjakat készítette, vajon mit érzett, amikor az egyedi műalkotását ilyen számban sokszorosították). Persze itt sem volt semmi fődíj.

Nem én vagyok az első, akiben felmerül a kérdés, hogy vajon van-e még presztízse egy olyan díjnak, amit gyakorlatilag "mindenki" megkap, aki nevez, Konrad még haragszik, Pollner már apátiába fulladva nem is reagálja le az ilyesmit. Persze jól hangzik a cég neve mellett, hogy mittudoménmilyendíjas, és úgy tűnik, van akinek fontos a kérdés politikai szempontból is, de valljuk be, a Kulcs-Soft, a Market Építő, a Naturtex vagy Ilcsi néni szépítőszerei furcsán hangzanak mint szupermárkák, és az Év Honlapjai között is van néhány, ami kérdéses.

Meg persze arra is jó az ilyen - mármint a Superbrands Gála -, hogy összegyűljön mindenki egy jó kis kapcsolatápolásra, no meg persze hogy a díjazottak standokon, nyereményjátékkal promózhassák magukat.

Személy szerint legjobban azt sajnálom, hogy a borpiacról az Egervin lett szupermárka, mert így a díjátadó gálán, ha fehérborra vágytam (és mire másra vágyjon az ember a céklaágyon kínált tormakérges lazac mellé?), egyetlen lehetőségem az Egervin Olaszrizling tájbora volt, az ajándékcsomagot meg a legközhelyesebb és egyben legrosszabb magyar bor, az Egri Bikavér súlya húzta le. Nem baj, jó lesz arra, hogy karácsonykor továbbajándékozzam. A díjazottak pechje, hogy az üvegoszlopocskákkal ezt nem tehetik meg. 

Pálinka csak a VIP-vendégeknek a VIP-szobában jutott, persze kérdés, hogy ki volt VIP, amikor minden asztalnál a díjazottak, cégvezetők, marketingvezetők ültek, a VIP-terem puha ülőkéi meg jobbára üresen tátongtak.

A kreatívos blogolás hagyományait követve íme, hogy miféle kincseket rejtegetett az ajándékcsomag (sajnos a kiadványból nem kaptunk):

... illetve a Superbrands gála buli szubjektív értékelése a szokásos szempontok alapján:

Plész: 4
Hangulat: 4
Enni: 3
Inni: 1
Smúzfaktor: 4
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr5805705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kraut 2008.12.08. 11:27:35

Jajj, csak Egri Bikavér volt a csomagomban...
Ajándék lónak ugye... de panaszkodni és fikázni az ősi román szokás, ugye.

nívó-díj.

lausekesther 2008.12.08. 15:29:11

Nem lett volna semmi baj vele, ha legalább az ilyen nívós-puccos eseményen van más bor IS. De Kraut, egészségedre, ha szereted. Nem is ez a lényeg.