HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Szavazzon 2008 legjobb magyar reklámjára!

2008.12.18. 13:08 .:sz-b:.

Természetesen mi sem szeretnénk kimaradni az év végi listaszezonból, a Kreatív Online-on hét elején jönnek majd ki az év eze meg aza témájú cikkek, az egyikbe viszont most önök is beleszólhatnak: mi volt 2008 legjobb magyar reklámfilmje? Ehhez csak meg kell nyomni a kedvencük melletti gombot az alábbi szavazógépben, és várni a hatást! (Természetesen sok kampányban több reklámfilm is volt, ezeknél csak mutatóba tettünk ki egyet, de persze a többi film is játszik.) Hogy ne legyen túl hosszú a lista, kiválogattunk előre egy tucatot, de ha úgy érzi, hogy katasztrofális hibát vétettünk, és pont a legeslegkirályabb filmet hagytuk ki, jelezze a kommentmezőben, javaslatát megfontoljuk! Íme a szavazás (vasárnap éjfélig él), hajtás után pedig sorrendben a reklámok, ha fel szeretnék frissíteni emlékeiket.

Budapest Bank - Emese

UPC - szerelők

Djuice - mobiltorna

Groupama - majdnem baj lett

CIB - állatorvos

Vodafone - Rózsa & Robin

T-Home átbrandelés

MOL - büszkék vagyunk

Soproni - olimpiai zászló

MEH - esélyegyenlőség

Praktiker - házivideók

Generali - túlzásba vitt óvatosság


 

50 komment

Címkék: reklám szavazás 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr92829706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bexter 2008.12.18. 15:29:10

5 db-ot láttam én csak

W Joe 2008.12.18. 15:29:27

Emese. De a UPC szerelők táncolós reklámja is jó volt (az újak már nem)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.12.18. 15:32:52

1) Emese
2) Praktiker vidiók
3) UPC
Szerintem :)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.12.18. 15:35:06

Bár most láttam csak ezt az tolókocsist (meg a TVben nemrég a párját a vak párocskával), mindenképp ott van a szeren!

-putyin- 2008.12.18. 15:38:18

szerintem korlátozni kéne, hogy hányszor szakítnak megy egy műsort reklámok miatt. mondjuk a szép az benne, hogy amúgy is azonnal elkapcsolom, ha meglátom a reklámblokkot. a ronda, hogy sokszor már nem is kapcsolok vissza, mert vagy elfelejtem vagy nem érdekel tovább a dolog. kéne egy valódi felmérés, hogy hányan nézik meg a reklámokat a tévében. tartok tőle sok reklámszakembernek lefagyna a mosoly az arcáról. persze, ez nem cél, mert lehet mindenféle kamu statokkal győzködni a sok idióta cégvezetőt, hogy ez kell, erre van szüksége a sikerhez. ja, meg arra, hogy amit ők leköltségelnek évente mint reklám a sok kamu számlával, abból mennyit kapnak vissza zsebbe. nézzen relkámot a gyurcsány.

eezandwizz 2008.12.18. 15:39:37

Az a baj, hogy az ember, azaz én legalábbis, alig emlékszem a legtöbbre! Ez persze nyilván azért is van, mert annyira felejthetők! Az viszont nem ad esélyt az egyenlőségnek, hogy azt én csak mostanában láttam, és nekem úgy tűnik, nem is vetítik régóta, míg Emesét már a fene se tudja mióta nézzük :-)

A UPC-s szerintem azért is jó, mert sikerült kikeveredniük a teljesen befulladt Szőke/Badár párosból. A szerezőknél a táncos/heavy metalos jó, de jó a szinkronúszásos is, meg az autós is tetszik. Különösen a zenéket találták szerintem nagyon el és a két figura is kitűnő!

-putyin- 2008.12.18. 15:42:04

egy tény, azért az itt felsorol reklámok jók. ezeket én is megnéztem. Emese über.

egyatlagosfelhasznalo 2008.12.18. 15:42:49

ÍMint minden más, ez is szubjektív. Én speciel sikítófrászt kapok attól a rángatózó, hadonászó, üveges szemű, bamba idiótától.

-putyin- 2008.12.18. 15:45:38

a jó reklám legyen rendhagyó. mikor a robitusszint meglátom, komolyan ölni tudnék. de tudom, robitusszin. a másik, mikor ül a taknyos a buszmegállóban. na ezt annyira sikerült upgrédelni, hogy kicserélték a nőt férfire. meg tán a buszt is. de mikor a "védőnőként tudom, hogy a wc-ben lévő baktériumok stb." elég szomorú, hogy neked védőnőnek kell lenned ehhez te ostoba :)

Rittyentett Hőzönbőzön 2008.12.18. 15:48:30

a kerekes székes a legjobb reklám. olyan emesés marhaságot nem nehéz összehozni, de komoly és jó reklámot igen. ráadásul ilyen "társadalmi célú" kategóriában egészen idáig tényleg csak a bénákkal lehetett találkozni.

olvasó080906 2008.12.18. 15:53:22

Szerintem Emese a no.1.

Szőke Kapitányt viszont visszasírom, és a UPC jelenlegi reklámjait ahhoz képest nagyon gyengének találom, bár megoszlanak a vélemények.

Most az a trend, hogy minél komolyabb az üzeneted, legyél annál infantilisabb.
Lásd: összes bank reklámja együttvéve (talán az OTP lóg ki a sorból, de ők is csak azért mert lassúak).

Aki egy szlogent be tud verni a hétköznapi nyelvbe az zsírkirály szerintem...

Veder1 2008.12.18. 15:53:45

Szerintem meg a: "Csúszok haza bébibogyó!"

freevlog.hu/video/3598.html

Ez annyira abszurd, értelmetlen, idegesítő, hogy kész...

.:sz-b:. 2008.12.18. 16:04:09

Vödör: a bébibogyót én bírtam, viszont az nem idei

Veder1 2008.12.18. 16:16:07

Akkor szerintem Groupama! Nagyon jól megcsinálták. Melyik cég készítette?

scsaba1 2008.12.18. 16:16:19

Rózsa-Robin deszar...

Elcsodálkozom, hogy a Vodánál rábólintottak...

"Te, figyeljémá, kéne valami vicces. Zőccséges vót má.... Akkor legyen valami rabló, az mindíg bejön...
Akkor legyen Rózsa Sándor, azt mindenki ismeri, a vidékiek meg azonosulnak vele... Á, az nem jó, nagyon nagy türhő, és aki Rózsával akar eladni valamit, az sikeres ember nem lehet.... Akkor legyen neki egy társa... Tudsz mégegy rabló?... Legyen a Sobri.... Ááá, az nem jó, két paraszt egy reklámban... Akkor legyen Robin Hood, azt mindenki ismeri... De az angol... Á, nem baj, hidd el, imádni fogják. Rózsa és Robin... Majd mindenféle vicces kalandba fognak keveredni..."

-putyin- 2008.12.18. 16:34:09

csúszok haza annyira szánalmas és primitív. igaz, győzit is nézik, ahhoz képest ez...

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2008.12.18. 16:36:59

Emese a miénk, ezé' szeressük, jaó?

bellini · http://doily.hu 2008.12.18. 16:45:37

Természetesen, hogy Emese, ehhez kétség nem fér.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2008.12.18. 16:51:42

1. CIB állati doki - ők a legjobbak :-)
2. UPC. szerelők
3. Emese

Karcolt lendület 2008.12.18. 16:53:01

Emesétől ill. Rózsa és Robintól agyhúgykövet kapok.

A UPC-én jól szórakozom, többet most láttam először, a tolószékes és a praktikeres nem rossz, a többi érdektelen.

Demetriosz 2008.12.18. 16:53:49

És Szőke kapitány már smafú???

Caleb7 2008.12.18. 17:03:47

Emese rulez!

Azért a CIB doki sem kutya...... :-) A UPC táncolós az nagyon ott van a szeren, de a Rózsa-Robin páros első nyilas akciója még elment, de azóta nagyon gagyik.

diktatorikus kleptokrácia 2008.12.18. 17:17:36

Metált bírod?
Ki a kiráááály? Ez kimaradt, pedig pöpec lenne (Sziget)

serwer 2008.12.18. 17:34:28

első upc
utolsó voda, nem tetszik az ötlet, rózsa sándor ijesztő, miért bízták a szerepet egy színész3-ra, amikor oszter sanyi még él? vagy nem él?....
robint meg angliából kellett volna hozatni, mert akkor nem kezdek viszketni az idióta akcentusától
emeséből kettőt kellett volna készíteni, aztán váltani

ok.... kapott mindenki

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.12.18. 17:59:43

1. UPC - a szerelőkön mindig sikítzok, kb az egyetlen reklám amit megnézek, az autóban Grease éneklősön meg behugyoztam amikor elöször láttam, simán visszatekertem és megnéztem még ötször. :)

2. Emese - Idióta karakterek, ám tisztességes karakteralakítás, a színésznő húzza a reklámsorozatot

3. Állatdoki - voltak jó pillanatai, pl. kb egyszerre öltöztünk Elvis-nek és már csak ezért is :)

preditor 2008.12.18. 17:59:44

A "koszonjuk Emese" a mindennapi szleng resze lett, jo vagy sem, azon lehet vitatkozni, de akkor is ez az ev reklamja. A UPC szerelok OK, a kerekesszekes eselyegyenloseges az nagyon beutott amikor eloszor lattam, az hibatlan, a vak parral az.. nem tudom, de nincs benne az a nonszensz erzes, a nagy csavar mint a kerekeszekesben. Rozsa es Robin remeljuk eltunik Karacsony utan, ennyi eleg volt szerintem.
A T- osszes reklamja szornyu, kulonosen az "Ebben a perceben 117 ezren hazaerkeznek...", foleg amikor mondjuk hajnal fel 1 tajban megy... nevetseges, szornyu. De az ujabb szeria se jobb, lehet azert mert mar vagy 10 eve egyedeul vagy haverokkal kozos albikban lakom es ez az egesz nyalas otthon-feeling nekem nem mond semmit.
Viszont valamiert a "Pasi tanitja a kiccsavot hogy kell Pilota kekszet enni" az bejott, azt tovabbgondoltam hogy nyilvan majd kesobb kupiba is elviszi es megtanitja hogy meg mit hogyan kell szetfesziteni es kinyalni :D LOL

-putyin- 2008.12.18. 18:17:26

preditor, te beteg vagy :D

civiles 2008.12.18. 18:29:00

Metált bírod? EMESEEEEEE!!!!!!!!

petyabá (törölt) 2008.12.18. 19:15:56

Nálam a leghatékonyabb: Emese /személy szerint idegesít, de elérte a célját, egy ország fújja a szlogent. Legszimpatikusabb arcok: dr.Bubó és Ursula nővér, a két szinkronúszó fej is telitalálat. Jó lenne a legpocsékabbra is szavazni! -van egy??? kedvencem, ahol annyira kilóg a lóláb: se ötlet, se lóvé-kartontáblákat mutatnak fel, vagy az idióta "táncolók" egy dobókockán, akár a csaj, akár a srác, de engem inkább arra emlékeztet, mintha egy epilepsziás rohammal küszködőt sokkolóval akarnának nyugtatni...

forumuser 2008.12.18. 19:20:30

"nyilvan majd kesobb kupiba is elviszi es megtanitja hogy meg mit hogyan kell szetfesziteni es kinyalni :D LOL"
A nyalástechnika tanításához mér kell feltétlenül kupi? A "sima" barátnő már nem is jó?

Posztíró, ha megkérlek, odaírnád a videók alá vagy fölé, hogy melyik melyik?

A CIB-szappanopera egyre jobb, ez az ajándékvásárlós kifejezetten szimpatikus.

epres négercsók 2008.12.18. 19:46:50

CIB dokiék 4ever!!!
Egyébként UPC ordítozós-táncolós reklámja határozottan idegesítő (főleg mert egyes csatornákon direkt felhangosítják, hogy az ember szívrohamot kapjon).

epres négercsók 2008.12.18. 19:52:19

Csatlakozom petyabá-hoz: tényleg hadd szavazzunk már a legpocsékabbra is!

suo tempore 2008.12.18. 20:08:57

a fejlécben az ásó, nem szívlapát

részemről a CIB meg az UPC a legjobb, Emeséből túl sok volt

a többit nem is ismerem

.:sz-b:. 2008.12.18. 20:11:45

fortisszimafingusz: egy ideig próbálkoztam odaírni, hogy melyik melyik, de sose törte jó helyre. Most inkább altszövegben van, akkor látszik, ha ráviszed a kurzort

.:sz-b:. 2008.12.18. 20:15:47

petyabá, négercsók: megpróbálhatjuk összeszedni a legszörnyűbbeket is, kérjük a javaslatokat!

edkocsoki 2008.12.18. 20:27:38

nakiakirály tavalyi-e?

petyabá (törölt) 2008.12.18. 21:57:00

Sajna, be kell látnom, annyira nem is volt jó ötlet a gyatra-reklám kategória, hiszen 90%-uk az. Lesz tolongás...Azért egy gyöngyszem: katonásan merev, sőt rideg nő bele mondja az arcunkba, szemtől-szembe, szabatosan, hogy miért az a gyógyszer (és csak is az) a tökéletes bizonyos bajra. Hm...vagy azért beszél szótagolva, mert hűlyének tartja a hallgatóságot, vagy fél, hogy elrontja a hárommondatos szerepét. Amúgy lassacskán a gyógyszerreklámok kiteszik az össz. 50-60%-át, ami nem csoda, hiszen hihetetlen üzlet a bogyógyártás. Jobb, mint a kokain+legális.

fraki 2008.12.19. 04:28:25

Igen, a gyógyszerbiznisz már egy ideje elképesztően szárnyal.

Emese nagyon erős, jó a színésznő, de a jó folytatáshoz nem futotta ötletre.

UPC szerelők nagyon ott vannak, kiváló ötlet és megvalósítás.

T-Com, Rózsa-Robin (MAF/WTF??) nagyon béna, megvalósítás is.

Dokis szériában érdekes módon túl sok eredeti ötlet nincs (megint egy kvázi pár), de nagyon aranyos megvalósítás, nem irritál.

zsombor 2008.12.19. 13:51:48

@Hannibal
meg azóta van harmadik is, az szerintem hibátlan, meg-e van

zsombor 2008.12.19. 13:52:21

@Hannibal
meg azóta van harmadik is, az szerintem hibátlan, meg-e van

hel267 2008.12.21. 12:04:01

Az Emesét egyik Marketingkommunikáció szemináriumon elemezte egy 4-5 fős csoport (BCE). Nagyon szép kis prezentációt tartottak, mire a végén megkérdezte Móricz Éva (tanárok gyöngye), h melyik bank spotja is ez - nemhogy a 4-5 prezentáló, de a negyven fős csoport sem tudta megmondani. (na jó, 2 perc gondolkodás után valakinek csak beugrott :) )

Szép és jó, hogy a hétköznapi szleng része a "Köszönjük, Emese", de ha a marketing szakirányosoknál - akik azért figyelik a hirdetéseket - sem jön át a reklám alapvető funkciója, hát...