HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Falra hányt reklám

2009.01.27. 07:00 batorfya

Belegondolt már abba, hogy mi lenne, ha az épületháló fogalma nálunk nem merülne ki egy lopott stockfotó lokalizálásában, vagy egy hatalmas T betűben, netán egy tapló politikus bizalmaskodóan sunyi fejében kampányidőszakban? Nem? Akkor ezek után gondoljon bele. Példák remek épülethálókra, falreklámokra, illetve az építészeti elemek kreatív reklámfelhasználására Santiago de Chilétől Buenos Airesig.

 

 

Ügyfél: Columbia Clothes

Ügynökség: Prolam Young & Rubicam

Ország/Város: Chile/Santiago de Chile

Kategória: TCR

Forrás: Advertolog

Megj.: Alul szöveg: "El aire que enfría tu hogar, calienta el mundo" - "A levegő, amely hűsíti az otthonod, melegíti a Földet".

 

 

Ügyfél: Anando Milk

Ügynökség: McCann Erickson Mumbai

Ország/város: India/Mumbai

Kategória: Élelmiszer

Forrás: Ads of the World

Megj.: Sokak szerint a McCann munkája fake/scam.

 

 

Ügyfél: BBC World

Ügynökség: BBDO New York

Ország/Város: USA/New York

Kategória: Televízió

Forrás: London International Awards

 

 

Ügyfél: Nike "Ballprints"

Ügynökség: BBDO Argentina

Ország/Város: Argentina/Buenos Aires

Kategória: Sportszermárka

Forrás: Advertolog

Megj.: Talán a képből nem derül ki. A lényeg, hogy Ronaldinhót, és a kampány többi arcát, Kun Aguerót és Tévez-t a falra rúgdosott focilabdák nyoma adja ki.

 

 

Ügyfél: Adidas "Fresco"

Ügynökség: TBWA

Ország/Város: Németország/Köln-Hauptbanhof

Kategória: Sportszer

Forrás: Adverbox

Megj.: A kölni pályaudvar mennyezetére vitték fel a képet.

 


 

Ügyfél: Nationwide Insurance

Ügynökség: TM Advertising

Ország/Város: USA/valahol Texasban

Kategória: Biztosítás

Forrás: AdLand

 


 

Ügyfél: Havaianas Shoes

Ügynökség: BBDO New York

Ország/Város: USA/New York

Kategória: Sport és szabadidő

Forrás: Coloribus

 

 

Ügyfél: Toyota

Ügynökség: Dentsu

Ország/Város: Japán/Tokió

Kategória: Autómárka

Forrás: Ads of the World

 

 

Ügyfél: Silfa/Lego

Ügynökség: Ogilvy & Mather Santiago

Ország/Város: Chile/Santiago de Chile

Kategória: Játék

Forrás: AdLand

 

Ügyfél: HBO "Voyeur"

Ügynökség: BBDO New York

Ország/Város: USA/New York

Kategória: Televíziós műsor

Forrás: Creativity Online

13 komment

Címkék: dizájn nike adidas outdoor bbdo tbwa épületháló mccan erickson young&rubicam dentsu

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr60904960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Külföldi Viktor 2009.01.27. 13:42:35

+ álvalódi streetart+üzeneti tárgyvalóság (utolsó kép)
napielet.hu/napi/rovat/reklama/4202/evvegi_vadaszat

mnmnbkhj 2009.01.27. 13:47:32

Ez nem is rossz. Street artnak is elmegy.

batorfya 2009.01.27. 13:51:44

@Külföldi Viktor: Szintén Toyota. Gondolkodtunk rajta mi is, aztán végül mégsem nyomtuk fel.

@erosnegyes: varoskepp.blog.hu/2009/01/26/akkor_is_street_art

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2009.01.27. 14:21:03

nálunk?... "az ki van zárva, mert nem tudom..."

vauvauvau 2009.01.27. 14:44:50

Magyarország a begyöpösödött konzervatívok országa.

apci500 2009.01.27. 15:38:20

A toyotás nagyon klasz. Érdekes, hogy csak Sony felirat olvasható a filmen.

pityupang 2009.01.27. 16:16:10

Itt ilyesmire nem költene a cégeg, csak a sörvirslis népi bamzájolra, meg az idióta TV reklámokra. De azokra nagyon sokat!

kM 2009.01.27. 16:17:35

Ilyen dolgok Magyarországon is mehetnének, de akkor főkreatív József, 30 éve vezető kreatív, head of copywriters, a totálisan belterjes reklámpartik nagykoktélozó sztárja azonnal az asztalra csapna a székét féltve.

Így meg marad a belterjes, 0, azaz nulla hozzáadott-értékkel bíró hazai reklámszakma.

Bár a titulusa mindenkinek megmarad, az is igaz...

[Martye] · http://egyhetkek.blog.hu 2009.01.27. 16:31:15

Azért Budapesten is megfordult már jópár, az átlagnál kicsit ötletesebb reklám, szóval szerintem azért túlzás a bevezető. Most kapásból pl. csak a loctite kampánya jut eszembe, amikor a nyugati téren fölraktak egy mini cooper házfalra, de biztos más is tudna még példákat mondani...

marketingmask · http://www.marketingmask.com/ 2009.11.17. 13:40:26

Amíg a médiaügynökségek a TV reklámokból és a print hirdetésekből húznak nagy jattot, addig az ilyen megoldások baromi ritkák maradnak...