HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Hogyan ne prezentáljunk, még akkor se, ha neves kreatívigazgatók vagyunk

2009.02.14. 14:19 szigetipeter

Mauricio Alarcon, az S.C.P.F. Barcelona nevű ügynökség vezető kreatívigazgatója rémisztő hosszúságúnak, másfél órásnak ígért – bár végül szerencsére csak fele olyan hosszúnak bizonyult – záróelőadásában arról beszélt, hogyan ölik meg az interaktív megoldások a printhirdetéseket.

Rossz sejtelmekkel ültem be: a másfél óra azért elég gyilkos. (Ezúton kérek is minden konferencia-szervezőt, aki hallja, hogy ilyet soha! Egy csontsötét szobában nem lehet másfél órát odafigyelni, főleg nem a nap záróelőadásán. Nem is véletlen szerintem hogy jó páran a jelenlevők közül egyáltalán nem is jöttek be a terembe. Ja, és még valami: ha az előadó nem tud jól angolul, különösen nem érdemes másfél órát angolul beszéltetni, mert úgy duplafárasztó a közönségnek is.) Én azt hittem, hogy Alarcon olyan dolgokat mutat majd, ahol a print és az interaktív kapcsolódik valamilyen módon. De nem. Arról beszélt nagyon hosszan, hogy ha olyan art director vagy, akinek csak print portfóliója van, akkor nincs esélyed munkát kapni. Megmutatta mindezt két direkt erre a célra forgatott videón is, amelyeket igyekszem pontosan idézni: 

 
Video 1.
Ügynökségvezető: Hello!
Art director (ijedt, de próbálkozó arccal): Hello! Sok jót hallottam az ügynökségről. Szeretném bemutatni a print portfóliómat.
Ügynökségvezető: MUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
 
Video 2.
Ügynökségvezető: Hello!
Art director (magabiztos arccal): Hello! Sok jót hallottam az ügynökségről. Szeretném bemutatni az interaktív portfóliómat.
Ügynökségvezető: ÓÓÓÓÓ, ez REMEK! Hagy nézzem! Nagyon jó! Biztosan kapsz nálunk munkát!
 
Aztán Tony Segarra, Alarcon kollégája, egy Alarcon által fordított videón hosszasan arról beszélt, hogy a print és a tévé egyirányú kommunikációt tesz lehetővé, az internet meg interaktív. Meg kell, hogy mondjam, hogy ezen a ponton elkezdtek kimenni a teremből azok az emberek, akik még ébren voltak.
Ezt követőan egy svéd kreatívigazgató is elmondta (elnézést, a nevét sajnos nem jegyeztem meg) egy gyakorlatilag befogadhatatlan hangminőségű, közel tízperces „videón” (állókép, alatta hang) hogy a printnek bizony vége. Én még itt is reméltem, hogy megláthatjuk, hogy akkor mi lesz helyette, mutat például néhány interaktív megoldást. De nem mutatott, hanem váratlanul azt mondta, hogy vége. Nem voltak kérdések. Taps se nagyon. 
 

7 komment

Címkék: előadás konferencia románia tudósítás béna adprint

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr14942731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.02.15. 14:03:45

Hát te sem jártál egyetemre, ott is másfél órás a legtöbb előadás.

bbandi 2009.02.15. 14:44:58

@hatláb: Nem is figyel senki végig :)

borpancsoló 2009.02.15. 15:26:01

Azért az ilyen előadások után felmerül a kérdée, hogy vajon a tisztelt előadó mennyire ért az előadott dolgokhoz, nem? :)

sourcerror 2009.02.15. 15:58:28

@borpancsoló >>: De az emberek, mégis beültek az előadására. Akkor végülis jó marketinges, nem? :)

Laetus 2009.02.15. 16:33:52

Kurvára együttérzek. Azért csak jobb lehetett, mint másfél óráig kapálni vagy paprikát szedni ...