Ha valaki Amsterdamból elrepül először Bukarestbe, aztán átautózik Brassóba, minimum 3 órát utazik. Ezalatt bőven fel lehet készülni egy olyan előadásra, ami semmi másról nem szól, mint a saját munkák bemutatásáról. Sue Anderson, a Wieden Kennedy Amsterdam kreatívigazgatója valószínűleg mást csinált, így az amúgy sem tűhegyes CC-sztori témát végtelenül cikin tudta csak előadni.
Ülve, hosszan bogarászva a számítógéppel nem lehet prezentálni. Úgy sem, hogy valaki teljesen egyértelműen most ismerkedik meg a Macbook-kal, és hosszasan keresi, hogy lehet elérni, hogy a lejátszott videó fölé kinyíló ablak lecsukódjon.
A prezi menete: Wieden+Kennedy bemutatása, a Coke side of life kampányról szóló, hangosan zakatoló promófilm bemutatása, a kampány egyes reklámfilmjeinek bemutatása, a Happiness Factory filmek bemutatása, plakátok bemutatása.
Az éppen húsz körüli bölcsésznek alkalmazott művésznek és/vagy pr-esnek kinéző közönségnek egyébként tetszett az előadás, kétszer is előfordult, hogy a lejátszott film után tapsolt.
A lejátszott filmek kilencven százalékát láttuk, de volt néhány jó is azért, meg én akkor is szeretem a kólát.