HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Most jó magyarnak lenni. Vagy kanadainak.

2009.02.16. 14:39 .:sz-b:.

Az új Soproni-reklám szinte mindenkinek tetszik, úgy tűnik, sikerült azokat az érzelmi húrokat megpengetni, amik hatnak nemcsak a magyar sörfogyasztóra, de azokra is, akik ismernek legalább egy magyar sörfogyasztót. Szóval mindenkire. Lássuk:

Szerkesztőségi röpfelmérésünk eredménye:

1. minden sörreklámért rajongok, amiben nem csak pecázó barátok vannak

 amúgy 4/5, az üzenettel könnyű azonosulni, de a csávóval valamiért nehéz, és első megnézésre nem vagyok benne biztos, hogy csak a modorosság miatt (zsombor)

2. én nem tudom eldönteni, hogy a politikusoknak vagy a cégeknek áll rosszabbul, ha nemzeti színbe burkolóznak, mindenesetre ez legalább profi és hatásos. a csávó viszont tényleg full gáz! (csudaygé)

3. szerintem meg semmi baj nincs a csávóval (.:sz-b:.)

Tehát: van-e baj a csávóval? Magával a reklámmal egy apró bibi azért volna, mint arra egy szemfüles kommentelő a Youtube-on felhívta a figyelmet. Íme a film, amiben egy kanadai ember lelkesedik az országáért, és mit ad isten, éppen egy sörreklámról van szó (erről a kampányról többet itt):

148 komment

Címkék: reklám magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr10946524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.02.16. 16:21:27

Szerintem egy kalap szar, ez a túllelkesedés irritáló.

never again 2009.02.16. 16:24:32

Khmmm, Sopron nem a hűség városa, és mint ilyen nem jelképezheti, hogy szeretnek az ottaniak magyarok lenni?:)
Persze belekötni mindenbe bele lehet:(.

Win Elen 2009.02.16. 16:28:43

a nyulas azert is kulonosen gaz, mert ez nem egy ket dollaros projekt. Ergo a kreativok itt megeroltethetik magukat jobban. Hogy az otletet ki adta, a soproni vagy a reklam ugynokseg, az arnyalja a dolgot...

Viszont itt is meg volt emlitve, hogy nincs humor a magyar reklamokban. (az ironia stb. is annak az eleme) Ez reszben lehet a magyar reklamkeszitok hibaja is, mert nem harcolnak jobban az otletukert. Illetve egy jelentos reszuk elhiszi hogy valoban erre van csak igeny... marmint ami most megy. Bar a valtozas vitathatatlanul elkezdodott. Meg kb. 8-10 ev, es (remelhetoleg) jelntosen megvaltozik a dolog. Bar merget azert nem innek ra.

Sirena 2009.02.16. 16:34:49

Nekem a szlogen tetszett ebben a reklámban. "Hozzánk tartozik". Sopron. Értitek. Na.

Tachikoma 2009.02.16. 16:36:30

Érdekes, addig a pár óráig, amíg nem bukott ki, hogy nyúlás, még mindenkinek bejött...

forumuser 2009.02.16. 16:37:12

"miközben a nemzeties érzelmek pedzegetése sajnos - finoman szólva is - nem éppen nyerő ma Magyarországon"
Inkább csak a nacionalizmus.

Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2009.02.16. 16:37:49

Ez a Molson reklám nagyon régi, van egy csomó változata is a különböző államokkal (Alberta meg stb). Beleférne Magyarország, csak épp a humort nem valósították meg a magyar verzióban, ami a lényeg lenne.

bubbake 2009.02.16. 16:43:28

Nem szoktam Sopronit vásárolni, de ma estére vettem 3 üveggel.

Hajrá Magyarország!

lápi lidérc 2009.02.16. 16:57:46

Amikor először láttam a tévében, ez fogalmazódott meg bennem:

Ha ez a csávó ennyire szereti a magyar nyelvet, igazán megtanulhatta volna normális hangsúlyokkal beszélni (egyébként ki szerint a legnehezebb nyelvek egyike? egy orosz barátom szerint az egyik legkönnyebb, kb. 2 év alatt tanulta meg tökéletesen, még csak akcentusa sincs).

Nem beszédhibás embert nem lehet találni ebben az országban reklámhoz?

Miért ennyire erőltetett meg közhelyes dumákat, sztereotípiákat kell a szájába adni (és akkor már miért nincs se puli, se halászlé, se gulyás)?
Valami eredeti ötlet senkinek nem jutott eszébe?

A csávó ezek szerint Miskolcot nem szereti, mert ott nem sárga a villamos? Vagy már megint csak Budapest = Magyarország?

És miért kiabál?
Rendezőre már nem tellett (ha dramaturgra már láthatóan nem)?

michel 2009.02.16. 16:16:51
Tojást sem tudok tojni, de azt meg tudom róla állapítani, hogy jó-e vagy rossz. (G.B. Shaw, azt hiszem)

Gestas 2009.02.16. 16:58:24

A Soproni saját blokkjában reklámozza az Erős Pistát is!Ügyes!Gondolom megköszönik nekik az Univernél:)

Kalmár 2009.02.16. 17:10:24

Bárhogy is van, ez a blog is bizonyítja, hogy pompás a reklám.
Mikor fognak oldalakat teleírni, a többi jellegtelen vacak reklám miatt?
Sokan beszélnek róla, és a baráti körömben is téma, márpedeig egy reklámnak ez a dolga, lehet utálni vagy szeretni, de mindenki viszonyul valahogy hozzzá, nem közömbös senkinek.
Nekem még tetszik is, bár az elején fenntartással fogadtam, hogy valami "országimázs-beszéljünk másról, ne a bénaságomról" típusú Fletó kampány lesz a vége, de ahogy kidrült, hogy sör, onnan oké volt.

Bravó Borsodi!

Tudom-tudom, de nem tudtam kihagyni:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.02.16. 17:12:32

0:29-nél lévő mézeskalácsszívet én sütöttem és büszke vagyok Magyarországra! :) a sört pedig nem szeretem

égafater 2009.02.16. 17:25:26

rendkívül modoros. irritáló. és pont azt nem veszitek észre, hogy ez a "magyarkodás" paródiája.
faszommár a vizilabdásokba! magyar vagyok és utálom a vizilabdát

majomka 2009.02.16. 17:25:30

Ez ultragáz. Akkor is, ha nem lenne nyúlás, de így, hogy az, még jobban. A kanadai ironikus, vicces, a sör neve is Canadian, szal releváns. Ez meg vérkomoly, ezáltal vérciki, utószinkronos, műbalhézós, totál antipati.

venator 2009.02.16. 17:33:01

Nekem tetszik, nektek meg marad a hüvelygomba. :))

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.02.16. 17:34:28

Nekem tetszik. Bár a Soproninak volt egy "dramatizáltabb" szpotja, amiben a vizilabdasportág melletti szponzori elköteleződését támogatta meg médiareklámmal.

Ugyanerre a sémára épült, csak nagyságrendekkel jobb reklámzene futott alaltta:

www.youtube.com/watch?v=d1J4x3mqLLA

A hangulatfokozás azonban itt is ütősre sikeredett.

Mitte 2009.02.16. 17:56:21

Na ennyit a felmagasztalt magyar reklám kreatív, énszartamavilágot reklám szájemberekről.
SZÉGYEN!

Csontvary56 2009.02.16. 18:05:12

Tizen valahany eve lattam a Canadai reklamot egy reggeli beszelgetos musorban ahol is az volt a poen,hogy behozztak egy Canadai zaszlot amire termeszetesen Made In China volt ra irva es ezen polemizaltak egy felorat rengeteg humorral pacolva.Most jo volt ujbol nezzni a reklamot!Annak idejen is tetszett es most is jo!A Magyar is tetszene ha nem lattam volna soha a Canadait!!!De igy savanyu a szolo nekem!En az egeszet ugy kepzelem,hogy kreativ emberkek leulnek es kitalalnak baromi jo reklamokat!De itt valakinek eszebe jutott ez reklam es megcsinaltak Magyar verzioba.Hat csak ennyire telik?Ezert kulonben volt pofaja valakinek penzt is elfogadni?Mar mint az otletert ami ugye nem az ove volt!

Lári-Feri 2009.02.16. 18:31:40

Nálam az verte ki a biztosítékot, amikor a magyar lányoknál az a két kis idióta integetett. Na mondom, ezek tényleg milyen gyönyörűek. :D

Kozeposztaly 2009.02.16. 19:02:32

Ejj, miért kell ezt?

Béna csávó ide, koppintott ötlet oda, jó nézni és kész! Mellesleg ránk fér már egy kis nacionalizmus...

wan2bee 2009.02.16. 19:11:26

a Molson reklam nagyon regi. A jobbik akkor is a quebeci atirata. Erdemes arra is rakeresni. Jo lenne ez a magyar reklam, ha egy minimalis kreativitast vittek volna bele. Es nem egy az egyben nyultak volna...

felician 2009.02.16. 19:22:43

hogy az nem lehet, hogy nem nyúlták, hanem megvették? mint a geszti azt a számot. esetleg uaz a reklámcég, vagy leányvállalat, vagy mittomén.

az viszont meg egészen biztos, hogy az ott nem egy kakas, hanem egy tyúk. téleg. az.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.02.16. 19:37:15

olyan mint a biblia...jó könyv, csak a vége szar... Nem tetszik ahogy túlhergeli magát az arc a reklám végére. Szerintem.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2009.02.16. 19:51:15

1. Szerintem sem kakasról van szó, az bizony egy tyúk
2. Szájbatekertül jó a reklám. Talán az elmúlt évek egyik legjobbja.
3. A fiú nekem sem volt először szimpi, másodjára már igen.
4. Akkor sem érdekel, ha nyúlásról van szó. Azért jobb ez a fajta nyúlás, mint amikor "Jó napot kívánok, Kovács Dénes vagyok" kezdetű 0 szinkronnal átfordított reklámokat látunk.
5. Én Rodolfót nem értem. Ő nem volt akkora sztár, hogy meg kéne róla emlékezni. Szerintem a mai 20-as generáció nem is tudja kiről van szó. Ennek ellenére nagyon jó kis reklám.

Jedlik 2009.02.16. 19:58:31

déli harangszó:
www.urbanlegends.hu/2005/09/21/hunyadi-es-a-deli-harangszo/

amúgy a srác a pattanástól a homlokán még cukibb. leszopnám, kinyalnám.

EMU 2009.02.16. 20:03:57

Azért ez a poszt erősen ciki. Ugyanis Magyarországon normális, jó minőségű sör nem készül, még a licencsörök is ihatatlanok, közelébe nem járnak az eredeti márkáknak, förtelmes lőrék készülnek életelixírként kampányolva. Ebben nagyrészt ludas a magyar víz, épkézláb sör forrásvíz hiányában nem készül, nálunk ilyen nincs, karszt meg talajvízek vannak, ezzel prímán lehet répát locsolni meg lovat csutakolni, sört készíteni vele idő- és alapanyagpocsékolás. Na már most, egy valamirevaló sörrel valahaközelebbi kapcsolatot létesítő ember - mondjuk például csak Rév-Komáromban legurított egy korsó ottani! Kozelt - a Sopronit sörként nem aposztrofálja, már önmagában a sör elnevezést is abszurdnak, kéjesen viccesnek, hazugnak, abnormálisnak tartja, ebből következően a magyar öntudattal párhuzamba állítva e ihatatlan és élvezhetetlen szart, arra juthat a valódi sört ismerő és kedvelő, a fogalommal és termékkörrel tisztában lévő fogyasztó, hogy magyarnak lenni átbaszás, a büszkeségre okot adó történelmi alakok és események hamis példázatok, nota bene, ad absurdum: a magyar a semmire büszke, a silány az ő produktuma, ráadásul erre fel még döngeti is a mellét. Közröhej. Ha olyan sötét vagy, hogy ezt a szart szereted, és ebben még manifesztálódni látod magyarságtudatodat is, akkor menthetetlen egy fajta ez a magyar. De végülis őszinte legalább. Reklám esetében pedig már ez is óriási dolog.

gitáros 2009.02.16. 20:04:33

Közhelyes, modoros, irritáló, túljátszott szar.

F*ri 2009.02.16. 20:10:18

Mekkora koppintas!!! Szegyen es gyalazat. Tobbet nem iszok Sopronit. Hihetetlen, hogy pont a nemzeti indetitas hagsulyozasara nem tudunk kitalalni valami eredetit. Hogy milyen a srac, meg mi a szoveg????, ez mar masodrendu, azutan, hogy egy masolt cuccrol van szo.

Critmiss 2009.02.16. 20:14:27

"a csávóval valamiért nehéz" Gyönyörű! Én sem mondhattam volna szebben. :D

el basta 2009.02.16. 20:26:30

@EMU: el lehet menni, ahogy a nagyfőnök is mondta.

A Kárpátok Ostora 2009.02.16. 20:29:29

@EMU: Mielőtt ilyen baromságokat közölnél a témához kapcsolódó minden ismeret nélkül, nézz körül, tájékozódj, csak azután szólalj meg.
A magyar sörök ugyanis kifejezetten jók és nemzetközileg elismertek. A víznek az ilyen-olyan szerepét pedig csak pr-ral és reklámmal verték a fejedbe, a mai sörökhöz használt vizet ugyanis kezelik, hogy mindig egyforma minőséget kapjanak.

EMU 2009.02.16. 20:44:42

Kedves Moldávia, nem vitatkozom veled, egészségedre váljék minden magyar lóhúgy, szeresd és becsüld, és élj abban a bársonyos tudatlanságban, mely szerint a magyar söröket bárhol is jegyzik a világban, ámítsd magad azzal továbbra is, hogy isten nagy kegyelméből ennél már jobbat nem is ihatsz. Gratulálok a kifinomult ízlésedhez, mellyel képtelen vagy megkülönböztetni egy magyar Kozelt akár csak egy szlováktól, és véletlenül se igyál Amstelt vagy Kaisert, vagy Gössert, vagy Heinekent mondjuk a saját hazájukban, mert kár beléd. Ebben az esetben a tájékozódást mondjuk drága hazánk határain túli sörfogyasztás jelenti, de Te ki se tedd a lábad innen, igyál sok Arany Ászok meg Soproni minőséget, jó egészséget kívánok hozzá.

EMU 2009.02.16. 20:51:18

El basta! Éppen ez a csodálatos ebben, hogy valakinek van rálátása arra, amiről beszél, mert a világ nem ér véget számára Sárbogárdon vagy Ózdon. És igen, ma már sört inni is el kell menni innen. És ha már ott van az ember, akkor nem rodolfózik meg paplacizik, hanem inkább bolgárnak vallja magát, mert ép ésszel már ciki magyarnak lenni, azzal a tengernagy magyar tehetséggel még sört sem tudunk készíteni, no de miért pont ez menne, amikor egy normális kenyeret sem sütnek már errefelé. A nagyfőnök meg nem erre mondta és nem ilyen összefüggésben, de magyar ember nem néz utána dolgoknak, csak dumál, akár a sörről is hülyeségeket, lásd fentebb...

Kókuszmenyét 2009.02.16. 21:34:50

Nekem tetszett a magyar, bár sose jöttem volna rá, hogy sörreklám lesz belőle. Egyébként jobb lett volna valami eredetivel előrukkolni.

Ami a kanadait illeti: sokkal jobban bejön. Bár lehet, hogy csak azért, mert imádom a hokit, nem szeretem az usa-t és mert I am canadian...(is :))

megadeth1 2009.02.16. 22:01:02

Nyúlás, vagy sem, de bakker, Anyám tyúkja miért kakas???
A kanadai gyerek viszont nagyon ott van...

el basta 2009.02.16. 22:05:12

@EMU: na, jó, hogy még visszanéztem, mert ilyen öntelt és tudálékos egy hozzászólást rég olvastam már. ad1: bátran fogadnék rá, hogy több kontinens több országában ittam már sört, mint te. ad2: szerintem le kellett volna essen, hogy itt nem annyira a sörről, mint inkább a reklámról és patriotizmusról van szó, ami utóbbi látom viszonylag távol áll tőled. ad3: szerinted azért szar itthon a sör, meg a többi élelmiszer, mert magyar, vagy azért, mert már semmi magyar nincs benne és a külföldről ránk erőltetett moslékot esszük? a helyi pékségünkben egyébként finomabb a kenyér, mint bárhol a világon (soroljam az országokat?). ad4: nem a seggedből húztál ki nagyokos.

lápi lidérc 2009.02.17. 01:00:33

Moldávia Bánata 2009.02.16. 20:29:29
Hát én is ittam ár sört pár helyen a világban, a magyar sör lehet, hogy ilyen meg olyan díjakat nyert, de a magyar sör szar.
EMU-nak van igaza: ha csak átérsz a határon, akár Komáromnál, akár Balassagyarmatnál, már a határ utáni első kocsmában két kategóriával jobb sört ihatsz. Nekem konkrétan a Kozel a kedvencem, de a magyar Kozel ihatatlan szar, Kőbányai világos minőségű lötty. Ha meg kimész Prágába vagy Brnóba, ott továbbra is olyan jó a Kozel, mint 20 vagy 25 éve volt (jártam oda mostanában munkaügyben évekig).

offos 2009.02.17. 02:16:35

Szerintem jócskán benne van a köztudatban, hogy a Soproni, a holland Heineken csoport
márkája. Amivel persze semmi gond nincs addig, amíg nem Szlovákiában gyártatja.
Azonban ilyen stílusú, és szinvonalú magyarkodás
közben, tulipánhalmok közt, fapapucsban
füvet szívó, sajtzabáló fejkendős lánykák is szerepeltettek volna a reklámban, szélmalmokkal a háttérben, mivel ez az ihatatlan, túlárazott sör, legalább annyira tartozik hozzájuk is.

EMU 2009.02.17. 08:38:40

El basta! Nem értem, mi a bajod, igyad a sopronit,amennyi beléd fér, egyed a sarki kenyered, amennyi csak jól esik, utazz jó sokat ezeken az utakon, hívjál kisiparost itt, amire csak kell, vonatozz, vállalkozz, szórakozz, látogass éttermet, mindent itt és légy boldog, akár a soproniddal. Mondtam én olyat, hogy ne tedd, mert gyakorlatilag mostmár semmi nem működik és minden el van cseszve ebben az országban? Nem, csináld, élvezd. És légy rá nagyon büszke, hogy neked ennél többre nincs is szükséged, sőt ezt szereted kifejezetten. De ezért ne rám haragudj. Továbbá, de reklámról van szó, és a kreatív koncepció a patriotizmus, ami egy ökörség egy olyan országban, ahol az emberek a saját történelmüket nem ismerik, ahol például a sör esetében moslékról beszélhetünk, ahol már az elviselhető minőséget is mikroszkóppal kell keresni bármiről is legyen szó. Ha pedig jómagad annyit utazol, ahogy állítod, akkor legközelebb, ha átléped a határt, nyisd ki bátran a szemed, és nézelődj is, ne csak ott legyél. Az ad4-re meg annyit, de igen, úgy érzem, már csak ahogy indítottál, azért is.

EMU 2009.02.17. 08:58:09

Ja és az erős pista eleve értékelhetetlen ocsmányság lett az évtizedek során, egy műanyag, sós-savanyú borzalom, kulinárisan értelmezhetetlen, gyenge minőségű, lerobbant, silány szemét. Ezt beemelni egy patrióta érvrendszerbe minden igénytelenségen túlmutatna, ha ennek relevanciája egyáltalán megkérdőjeleződne a magyar fejekben, de nem. Sőt minden bizonnyal az átlagmagyar büszkén vállalja , hogy nagyon szereti, ennél jobbat elképzelni sem tud, ez az igazi magyaros étkezés záloga, kell-e ennél több egy derék magyar patriótának. És ezt az igénytelenséget jól reprezentálja a magyar sör is, amely minden ízében a legalja a sörgyártásnak, no de itt ezt is imádják, ragaszkodnak a moslékhoz, sőt kiállnak mellette, pedig kontinensről kontinensre járnak sört kóstolni. Ez a baj, nem a világválság. Hanem a mindent beborító igénytelenség és tudatlanság, melyből csak olyasmire futja, hogy "Vissza trianont!". Na viszlát...

Hemish (törölt) 2009.02.17. 09:50:14

EMU:
Pontosan úgy fogalmazol, azt írod le amit én éreztem akkor amikor hosszabb külföldi tartózkodás után hazajöttem.
Vágytam már haza, hosszú ideig voltam távol, de amikor a vonat áthaladt a határon fenn akadt a szemem. Nem ismétlem meg a szavaidat, nagyon hatásos szókapcsolatokban te már leírtad.
Ez csak fokozódott, amikor leszálltam a vonatról a Keletiben és körülnéztem. A következő hetekben a döbbenet uralta mindennapjaimat akárhova mentem, akármit csináltam, akár bekapcsoltam a TV-t akár csak az Index-et olvastam el az interneten.
Fél évig ez motoszkált a fejemben, EL INNEN! vagy
Mi a fene folyik ebben az országban? Hova jöttem vissza? Minden a feje tetejére állt?
Néha úgy érzem magam mint Marty McFly amikor egy alternatív 1985-be megy vissza az időgéppel.
Próbálok beilleszkedni, mert hisz ez az otthonom, magyarnak hittem magam. De egyre inkább úgy érzem, már semmi keresnivalóm nincs itt.

A reklámos gyerek viszont egy az egyben Simon Baker hasonmás is lehetne (Mentalista - Patrick Jane)

bbq 2009.02.17. 10:03:19

A fiú valóban modoros. És az a baj, hogy ő egy színész, és valahog elvárható lenne, hogy hitelesebben adja elő ezt a dolgot. A lelkesedé abban nyilvánul meg nála, hogy el kezd kiabálni. MIért kiabál, mikor a gyönyörű magyar nőkről beszél, miért nem játsza el a hangjával, hogy szereti a magyar nőket. És minden egyebe, amit kiabálással old meg.
Az meg, hogy ismét sikerült lopnunk egyet, hát no comment. Pedig a reklám jó, és az ötlet is, gratula az ötletgazdáknak (kanadaiaknak, már ha ők voltak azok és nem lopták ők is valahonnan :)

időutazó (törölt) 2009.02.17. 10:59:40

nekem az is szomorú, hogy 2009-ben egy ősrégi (en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Canadian) reklám leutánzására telik csak...(szvsz,mivel átvariálták a hátteret, stb, és emberünk nem színpadon van, valszeg még jogokat sem vettek) és igenis szomorú, hogy arról beszél egy márka, hogy legyünk büszkék magunkra, van miért, sorolja a jó dolgokat, és közben ellop egy ötletet, amivel hiteltelenné válik, mind márkailag, mind mondanivalóilag...de hát ha ez ráfér a soproni meg az ügynökség arcára...

sigee · http://www.keresobarathonlap.hu 2009.02.17. 11:00:01

Nekem is tetszett a reklám és most is (bár a kanadai kiadás kétségtelenül erősebb). Ez egy szimpla adaptáció, nem is kimondottan nyúlás, volt már ilyen és lesz is...

időutazó (törölt) 2009.02.17. 11:06:26

@sigee: szvsz, ha adaptáció lenne, a zene ugyanaz lenne, és a "setting" is...adaptációknál elviekben "csak" alászinkronizálnak, és teszik ezt úgy, hogy van rá jogosultságuk...itt természetesen nem tudtak volna csak úgy alászinkronizálni, de látszólag pont annyira más csak a környezet, stb, hogy ne lehessen plágiummal vádolni senkit...

sigee · http://www.keresobarathonlap.hu 2009.02.17. 11:15:21

nekem az adaptáció azt jelenti, hogy ugyanazt a témát átültették magyar környezetbe, a magyar valóságba, magyar sajátosságokra rávilágítva... sztem ezt hívják adaptációnak, de lehet, hogy tévedek ;)

ken adams 2009.02.17. 11:39:36

sziasztok!

sajnos nekem se tetszik. és az a baj, h igazából jó is lehetne.

ha nem tudtam volna, h sörreklám, én is azt hittem volna, h valami országimázs film, s nem érteném, hogy kerül a végére a soproni. egyszerűen nem érzem a kapcsolódást, nincs finom átmenet. mintha a végén lenne egy sopronis tag.

a srác engem kicsit idegesít, szerintem hiteltelen, túl művi (mintha verset szavalna), egy természetesebb előadás sokat dobott volna rajta. s jobb lett volna, ha nem az elcsépelt sztereotípiákra épít, hanem sokkal hétköznapi, emberközelibb dolgokra (lásd sárga villamos). viszont képileg nekem tetszik.

ja, és ha valakinek nem tetszik, arra nem hiszem, h a "jajfanyalogtokmertebbenaz országbancikimagyarnaklenniéljenasoproni" az adekvát válasz...

anemic royalty 2009.02.17. 13:00:23

ennyi sznobot egy rakáson.... hasonló a két reklám, és??? mi van akkor?

ti csak olyan filmet néztek, amit még soha senki nem csinált, de még hasonlót sem??? vegyétek úgy, mint egy adaptációt, vagy egy olyan reklámot, ami egy régebbi reklámból merített ihletett

a soproni film végre jól értelmezi a hazaszeretet, és nem csak a turbómagyarárpádsávosdobálózósszélsőjobbosmelegverőnacionalista nézőpont van

amúgy a reklám nem annak a pár youtubeon élő reklámos sznobak szól

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.17. 13:42:59

Ilyen jól informált brigád odáig nem jutott el, hogy utánanézzen a két sör gyártója ugyanaz, konkértan a Heineken?!
Nyúlás? Persze, kár, hogy az eredeti reklámfilm tulajdonosa pont az, mint akié az új, magyarán saját magától lopta el. Egyszer nagyon sok-sok pénzt fizettek valakinek Kanadában ezért az ötletért, miért ne használhatná újra?
Mert ciki? Ja, van 50 lelkes reklámos, aki ezt tudja, meg 3 millió söriivó, aki nem, így ez nem ciki összeségében.
Azon miért nem vagyunk kiakadva, hogy a cola ugyanazt a cuccot nyomja az arcunkba minden országban? A Soporni legalább a verzióját megcsinálta.

EMU 2009.02.17. 14:29:16

Akkor összegzem: a Heineken portfóliójának legszarabb sörét rendelte a magyarságtudathoz, melyet egy másik kontinens országába készített reklámfilm adaptációjával illusztrál. Szerinte a mára ultraszar erős pista a magyar gasztronómia megkerülhetetlen tényezője, a tyúk nálunk kakas. A magyar pátosz mindezzel együtt csak egy ihatatlan szemetet ér, zárójelben jegyzem meg a hazai gyártású zászlóshajó Heineken sincs köszönő viszonyban az eredeti sörrel, de a többséget nem érdekli, büszke magyarként könnyezi meg az utóbbi idők legképmutatóbb, legostobább, termékoldalról pedig a szokásos nulla színvonalat heroizáló reklámját. Hol a faszban, kik között élek, te jó isten...?

Dogfaceboy 2009.02.17. 14:40:38

EMU!

Megértem, hogy rosszul érzed magad Magyarországon. Barátok nélkül, idegenben, távol a családtól...
A "moslék" túl gyakori használatával egyfajta sertésfóbiát gyanítok. Ha nem szereted, nem kell enni. Lehet enni libát, lehet inni bádvájzert, gelbstern sört, vagy amit akarsz.
jellemző a hozzád hasonló ostoba együgyűekre, hogy a csomót meg sem próbálod kioldani, egyből ollóért nyúlsz. Ez a te diadalod. Gratulálok!

felician 2009.02.17. 15:04:33

mégegyszer mondom, az NEM kakas, hanem tyúk.

egyébként a filmben feltűnik a soproni tűztorony is, miközben azt mondja, "szeretem a déli harangszót", és mint a krimikben, ha egyszer az asztalon volt egy pisztoly, azt bizony használni fogják. apró finomság, és ez tetszik. mint ahogy a "hozzánk tartozik" szlogen is. és a mákos guba is (EU kampányból, ugye).

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.17. 15:32:28

EMU,
Az azért vegyük már észre, hogy ez a reklmám maximálisan és talán néha naívan is optimistán közelít a magyarsághoz. Lehet a spotot úgy is felfogni, mint egy fricska a sok borúlátó, panszkodó idiótának, akik szerint még sört sem tudunk főzni, és különben se, semmi se jó itt. Hát költözzön mindenki el akkor.
DE szar itt élni... Hallgass Belgát, nekik is van egy aktuális számuk - csak neked küldöm szerettel.
www.youtube.com/watch?v=lqtHubfC04w

.:sz-b:. 2009.02.17. 16:56:17

@csib: Honnan gondolod, hogy a Canadian tulajdonosa a Heineken? Nyilván utánanéztünk, de nekem úgy tűnt, hogy ugyan a Molson forgalmazza Kanadában a Heinekent, de ennyi. A Heineken márkái között se látom: www.heinekeninternational.com/products_brands_brands.aspx

De simán tévedhetünk, ha ennél többet tudsz, oszd meg!

EMU 2009.02.17. 17:29:48

De kurvára sok okos ember osztja itt az észt, csak azt tudnám, ha ennyi zseni van itt ebben az országban, akkor a nagy magyar elme mi a faszért csak silány és használhatatlan dolgokat tud letenni az asztalra, miért csak az ostobaság és ötlettelenség van jelen ebben az országban? Talán mert a sok önkéntes zseni szart sem ér azon kívül, hogy mellét a legjobban döngeti a világban a semmire. És persze mindenkit kioszt, aki kiabál, hogy a király meztelen. Amúgy nem pont annak kellene innen elmenni, aki még tisztán lát és szóvá teszi, hogy emberek, egy kalap szar, amit végeztek és amit letesztek az asztalra, hanem a sok kóklernek, akik élhetetlen szarrá tesznek egy országot a simlijükkel és bunkóságukkal, a tehetségtelenségükről nem is szólva. És ezek az emberek oktatnak és fölényeskednek meg osztják az észt, hogy kinek mit kellene tenni, közben meg egy ország rohad el az ő igénytelenségük és ok nélküli elégedettségük miatt, és ezek szerint nekem ennek tetszeni kellene. Minden ilyen pöcs, menjen a sunyiba, fentebb szóló senkik...

Dogfaceboy 2009.02.17. 17:41:20

@EMU: nem kell ilyen hosszú komment, kiderült már hogy pszichiátriai eset vagy. Kezeltesd magad. Jobb lesz úgy mindenkinek.

Ez a reklám nem neked szólt. Ennyi. Teljesen felesleges itt a fejedet a falba verni, hogy mennyi igénytelen ember iszik rossz sört az országban. Tartsd meg a titkodat magadnak, mint valami kis Gollam, és a világ legfinomabb sörével koccints a tükörképeddel. Más erre nem hiszem hogy hajlandó lenne. :)

Chalabre (törölt) 2009.02.17. 17:42:57


Te jó Isten! Ilyen semmiségen is össze lehet veszni? Nehogy már! Ez csak egy reklám. Miért kell mindig mindent véresen komolyan venni? Attól szép a világ, hogy ilyen sokszínű, sok véleményű.

Ízlések és pofonok!

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.17. 18:00:10

sz-b:
Heineken helyi márkája lehet, azért nincs az oldalon, ott a nagy zászlóshajók vannak csak, nemzetközi márkák. Ha minden timbuktuban forgalmazott helyi löyttöt kiírnának a sitera, kéne új szerver lehet. Persze az is lehet, hogy a Molson vette meg a Heinekent, de azért a fordított valószínűbb, nem? Nyilván nem csak úgy lenyúlták. Ennyire nem amatőrök. Vagyis a fehér nyúl, vagy akárki, csak végrehajtott. Jó pénzért, gondolom :))

Hozentroger 2009.02.17. 22:35:53

@EMU: Erős Pista züllését osztom. De van megoldás: a piaci homemade verzió a savanyús standról, na az tényleg jó.

papugaja 2009.02.18. 09:09:05

Magyar ember sörrel nem koccint. Ez kimaradt.
Pedig jó lenne kontrasztnak is az osztrákokkal szemben.

ethan blow 2009.02.18. 10:56:22

anaemic royalty 2009.02.17. 13:00:23
"ennyi sznobot egy rakáson.... hasonló a két reklám, és??? mi van akkor? (...)

amúgy a reklám nem annak a pár youtubeon élő reklámos sznobak szól"

azért a pár youtubeon sznoboskodó reklámos köcsögöt zavarhatja, hogy a szakma még mindig olyanokkal van feltöltve, akik nem gondolkodnak, mert nincs mivel, hanem nyúlnak helyette olyanoktól, akik meg gondolkodtak és kitaláltak, eladtak, megalkottak valami kurvajót. mert a kanadai film kurvajó, és nem nyúlás (elvileg). nem az az egyetlen kérdés, tetszik-e a nézőknek, az megoldódott: van, akinek igen, van akinek nem. a kérdés az, hogy ez nyúlás, vagy megvett ötlet, mert olyan is van, nemcsak szinkronizált mosóporfilmek az NDK-ból. s igen, mindenkit felháborít a nyúlás, ebben a szakmában ez az egyik legcikibb és legtaszítóbb jelenség, mindenki gyűlöli, akiben egy csepp önérzet van. Ha nem tudod, miről van szó, vagy nem érted, akkor feleslegesen magyarázom, és ha ez nem nyúlás, akkor elnézést mindenkitől, de lássuk be, elég érdekes ez így együtt.
ettől még akár népszerű is lehet azok közt, akiket ez az egész nem érdekel, a Geszti majdnemújhimnuszát is szerették sokan, hogy végre egy pozitív, előremutató magyar Himnusz, ez igen! Az valszeg megvett dal volt átírva, ez meg egyelőre kérdés, de nem kell gecibbnek lenni a szükségesnél, viszont hülyébbnek sem.

shadai 2009.02.18. 16:02:03

"I am a Muslim":

www.youtube.com/watch?v=JQXh20OuhIc

Szerintem ez a legjobb, bár feltehetően már ez is a kanadai után készült.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.19. 09:19:01

hú de cuki a kanadai pasi :))))

a sopronistól meg kiráz a hideg, főleg h nem tudták kihagyni azt az oltári undormány sztereotípiát sem, hogy igenis a magyar nők a legszebbek. valahogy nem tudok örülni annak, hogy a testem nemzeti tulajdonként van nyilvántartva. anyám tyúkja, erős pista, magyar nő.
ráadásul, szépen kifelejti a nőket a célcsoportból. de akkor meg minek a szépfiú?

bolhabetu 2009.02.19. 09:24:52

@shadai:
"I am a Muslim"
Amúgy ebbe is bele lehet kötni. Az ottomán török birodalmat, mint békés, prosperáló birodalmat említi. Tudnánk mesélni. Déli harangszó.

@EMU:

Erről a "szar a magyar sör" szlogenről beugrott egy dolog.

"Mindez megmagyarázza a közismert „Coca-Cola-hatást” is. A vaktesztek során a megkérdezettek többségének a Pepsi ízlik jobban, ha a két kólafajtát ugyanabban a semleges csomagolásban itatják meg a kísérleti alanyokkal. Ám, ha a kísérleti alanyoknak azt mondják, hogy a pohárban Coca-Cola van, akkor az ízlik nekik jobban – még akkor is, ha történetesen Pepsit isznak. Ennek a magyarázata az agyban rejlik: az érzelmi reakciók ugyanis csak a kedvenc márka láttára-hallatára indulnak be, függetlenül az ízleléstől."

www.geographic.hu/index.php?act=napi&id=5482

Amúgy magyar ember, ha iszik is sört, de nem koccint vele. A pálinka és bor országában hazaszeretetre felhúzni egy sörreklámot?

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.19. 13:02:39

Nem nyúlás a dolog, adatpáltak a testvérvállalttól, más is szokott ám ilyet tenni!!
hallohallo
Én speciel büszke vagyok arra, hogy "a magyar csajok a legjobbak" és ez is hungarikum. Nekem ez jó érzés :) Ez talán kicsit megfoghatóbb, vidámabb, emészthetőbb téma (érsd: illik a sör hangulatához) a magyarokkal kapcsoltosan, mint valamilyen történelmi tényező, rettenet komoly dolog....
Arra nem gondoltál, hogy azért hagyták ki a nőket a célcsoportból, mert a sörreklámokat a férfiaknak szánják?

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.19. 19:45:41

@csib: de csib, erre gondoltam, pont. nők ugye genetikailag nem ihatnak sört.
és nekem meg nem jó érzés, ha a belelapátolnak engem egy sztereotípiába, ami csakis a külsőről szól, ráadásul igen korlátozott korosztályról (egyszerre sexism, agism, tök gáz), és egyszerre rekesztenek ki. érted, célcsoportnak nem vagyok jó, tárgynak igen.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.20. 09:29:00

Mások vagyunk. Én örülök neki, ha belapátolnak egy sztereotíoiába, ami arról szól, hogy szép vagyok! Nem a holland-csajok-tehenészlányok-42-es-lábbal sztereotípia, ami negatív, hanem ez egy pozitív dolog, miért ne örülnénk neki?! Ettől még lehetek okos is. :)
Nők is isznak sört, de nem célcsoport. De mi érdekli a férfit? Hát a nők (meg még a sport is pl.), ha nekik mutatsz valamit, akkor kell bele csaj, hogy vonzó legyen. Ez olyan, mint a mosópor reklám. Nem a gyerekeknek szól persze, de sokszor van benne gyerek, mert a nőket meg ez érdekli (meg más is). Ezen lehet kiakadni, de ilyen a marketing.

ethan blow 2009.02.20. 12:57:17

csib

melyik testvérvállalttól, hallóhalló, hm, büszke magyar hungaricumunk?

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.20. 14:13:21

@csib: sztem az alapoknál van a gond. mosni ne csak a nő mosson, sörözni meg nem csak a pasi sörözik.
ez nem jó marketing, ha még kifejezetten ki is rekeszt a célcsoportból.

és nekem még mindig nem világos, mi abban a pozitív, ha csak a kinézetem miatt tartanak számon.

lehet a 19. századi sztereotípiák szerint élni, de nem érdemes.

ethan blow 2009.02.20. 15:11:16

milyen gáz lehet csúnya magyar lánynak lenni...

Meszaros 2009.02.20. 21:37:38

Anyúlásra nem mondok semmit, tipikus magyar szokás. Bár annyit hozzátennék, a nyúlás magyar átok, szart se csinálunk csak nyúlunk, egymást és másokat. A patetikusság pedig egyenesen üldözendő,..."balsors, akit régen tép....", buá, hányok - totálisan kiirtandó és nem követendő magyar mentalitás, ami totálisan bezárja, lehúzza, gátolja a nemzet felemelkedését. Dagonyázunk a nezeti szerencsétlenségeinkben miközben mások lerázzák magukról a mocskot, képesek egy jót röhögni saját baromságaikon és továbbképni.

dragonair5 2009.02.21. 18:37:01

Én 1981 be disszidáltam Münchenbe---hiányzott minden ami magyar volt három hónap után.Haverok jöttek ki Passauba és telon kérdeztek, mit hozzanak.Dunai hajósok voltak/MAHART/kértem töllük két rekesz KŐBÁNYAIT.Nagyon jól esett,a haverjaim is disszidáltak--nem a sőr miatt.Sok itt a fikázos duma a Soproni miatt,de ezek mind idegen szivüek---értitek---fáj nekik hogy valami ha nem is TOPP,de mi szeretjük mert MAGYAR.Különben sokat járok az USA.-ba és a haveroknak mindig viszek Drehert--mostanába egyre nehezebb,sokszor felrobban a böröndbe

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.22. 19:03:23

@bulgakov_: biztos, én nem tudom :P
(komolyan, mintha az 1950-es években élnének itt néhányan. a nők legyenek szépek, az a fontos, a mosóport adjuk el a háziasszonynak kisgyerekkel, a sört meg férfiaknak komoly nemzeti érzelmekkel és némi szexizmussal.
nekem továbbra is a kanadai reklám tetszik, meg a kanadai pasi. az én hódommal is összebarátkozhatna. ;))

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.02.23. 12:19:38

Reklámfunaok,

Alex Wipperfürth írt a márkaeltérítésről, azaz, mikor a fogyasztók kisajátítanak maguknak egy kampányüzenetet - s viszik szájról-szájra.

Ennek egyik ékes példája itt:

www.tyuxar.hu/articles.php?article_id=57

2009.02.23. 13:41:48

1, NEM a magyar nők a legszebbek a világon.
2, NEM Budapest a világ legszebb fővárosa.
3, a magyar konyha NEM világhírű

továbbá:
4, a Föld NEM levestányér alaku.

2009.02.23. 14:54:36

ja igen, lemaradt! : )

a magyar labdarugás már jó 20 éve NEM világhírű.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.23. 15:38:12

Bölcs ész,
Gratulálok az optimizmusodhoz, szerintem disszidálj oda, ahol szépek a nők és szép a város, hátha akkor boldog leszel!
Szerintem akkor is Budapest a LEGSZEBB város és a magyar lányok (mi) vagyunk a LEGSZEBBEK. A konyhát én sem szeretem mondjuk. De ezzel az ember úgy van, mint a gyerekével, a saját mindig a legszebb, akkor is, ha szemüveges bandzsa, és értem én, hogy más anyának meg a sajátja a legszebb, mint ahogy egy franciának Párizs. (nincs gyerekem amúgy.)

Hallo,
Értem, én is iszom sört, és hasnolóan gondokodok mint Te. De ez egy középáras sör és a tömegekhez szól, ahol a nők 90%-a nem úgy gondolkodik, mint MI. Mosópor szintén zenész. Ha az felvilágosult, fiatal városi nőkhöz akar szólni egy sör, az jó, de az nis, pl. egy Coronita megengedheti magának, de egy tömegsör nem.
Kinézetem miatt tartanak számon? Hát igen, így vagy sehogy. Hallottál már olyan sztereotipiát, hogy az x nők okosak, vagy ilyesmi? A sztereotípiák mindig felszínes dolgok. Lásd még a kanadaiak favágók és kockás ingben járnak.

2009.02.23. 16:02:40

@csib: „és a magyar lányok (mi) vagyunk a LEGSZEBBEK. ”

ennek az idézett szövegednek itt fent semmi köze a szépséghez, hanem csak a beképzeltséghez és az önismerethiányhoz. : ) normális emberek közt ez taszító viselkedés. : (

„Gratulálok az optimizmusodhoz, szerintem disszidálj oda, ahol szépek a nők és szép a város, hátha akkor boldog leszel!”

a szar az nem lesz jobb, attól még szar marad és még csak meg sem porcukroztuk. duzzogsz itt sértődötten. : )

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.23. 16:41:04

Bölcs,
Azért ha nem baj, és válság ide vagy oda, szar ode vagy oda, én azért ilyen naívan, bután optimista vagyok. Mert van annyi eszem, hogy rájöjjek, sokkal jobb porcukorral, mint nélküle. :))
Neked az beképzeltség, hogy tiltakozok, amikor valaki a "szépek vagytok" kommentet is negatívan közelíti?! Hát én ezt is pozitívan látom, tök jó, szépek vagyunk! És ettől vagyok én beképzelt, meg önismerethiányos?! Mert nem nyomom a feminista dumát, hogy hú, a testem kell csak stb., hanem egyszerűen csak bóknak veszem?! Semmi taszító nincsen az optimizmusban. A te nagy elkeseredett szarozásod, na az picit taszító. Nekem. Persze lehet más értékeli és akkor lehet együtt szidni a rendszert, az is biztos tök jó móka. A szar relatív.

2009.02.23. 18:06:51

@csib: azért vagy beképzelt, mert nem vagy szép de mégis annak tartod magad. : ) hogy ilyen ne fordulhasson elő ezért kell az önismeretedet fejleszteni. : )

aki kiköveteli magának a hétköznapi benyalásokat és hízelgéseket „bók” címszó alatt, azzal az emberrel igencsak baj van. no ez az igazi elkeseredettség. : ) az ilyen nő egy önimádó, frusztrált liba. : ) hála a jó égnek, hogy találkoztam olyan ritka nőkkel is, akiknek nem volt szükségük ezen ególufira. ; )

miért látom azt, hogy a kritika, a konfrontáció elkerülése állítólag az „optimizmus” sokaknál? : ) aki meg szólni mer a status quo ellen, az már rögtön megkeseredett? szerintem meg pont fordítva. mivel látod a hibákat, ezért nagy valószínűséggel jobbat szeretnél, vagy tudod, hogy lehet jobb, nem? na ez az igazi optimizmus.

a szar nem relatív. ha így gondolod, akkor ennyi erővel az erkölcs is lehet az. pl.: ha te kibaszol vkivel, az jó, de ha veled basznak ki, akkor az aljas dolog... érdekes mentalitás ez a relativizálás...

de ha neked jó a szar porcukrozva, mint nélküle, akkor kezdheted az enyémet megenni, a porcukrot én hozom. : )))

(te és barátnői társaságod hányszor mondtad ki az életben, hogy „a magyar férfiak a legszebbek a világon?” )

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.23. 18:25:37

Bölcs Ész,
Na ezt sehányszor nem mondtam még a magyar faszikról, de nem is hallottam ilyesmit. Konkrétan azért sem, mert egy nem magyar faszival osztom meg a kis létem, mert frusztáltnak és negatívnak találom általánosságban a magyar férfiakat, de persze ez nem mindenkire igaz. Biztos rád sem. :))
Én nem követelek semmilyen bókot, nincsen erre szükségem, de ha kapok egyet, ahelyett, hogy irulnék-pirulnék, hogy nem is, meg nyomnám a csak a testem kell dumákat, na e helyett és szépen megköszönöm azt. Ha valaki követeli mindezt, az tényleg tényleg az önismeret hiánya. Mint ahogy a pasiknál is az, ha folyton folyvást azt bizonygatja (státusz szimbólumokkal, okoskodós nagy dumával stb.), hogy mekkora király. Mert a pasik meg ilyenek általában.
Ja, és azt honnan veszed, hogy nem vagyok szép? :))
a szar relatívságáról és porcukorról meg annyit, hogy szerintem nem is szar, amit megporcukrozok, hanem csokitorta, csak te nem veszed észre és ezért meg se kóstolod, pedig rájönnél, hogy finom csokis, ha közelről megnéznéd - ha érted a metafórákat.
Kedves Aranyos :)

2009.02.23. 19:36:59

@csib: aha, akkor kötelezően elvárod, hogy nyalják ki a segged, mert „magyar” „nő” vagy, de ezt meg már nem adod meg másnak... hálátlan szar alak. nem csoda, hogy még senki nem csinált neked gyereket.

„mert frusztáltnak és negatívnak találom általánosságban a magyar férfiakat, de persze ez nem mindenkire igaz. Biztos rád sem. :))”

ja értem, akkor általánosságban frusztrált és negatív emberektől várod te bókokat nap-mint-nap. ; PPP

„Mint ahogy a pasiknál is az, ha folyton folyvást azt bizonygatja (státusz szimbólumokkal, okoskodós nagy dumával stb.), hogy mekkora király. Mert a pasik meg ilyenek általában.”

csak ilyen szarok törölték beléd a faszukat idáig? : ))) most meg már külföldiek is? sznob vagy? : ))) olasz pasi a jobb? vagy a német? vagy a spanyol? vagy az izraeli? vagy a „francia”? mi a tuti „brand” most az „erkölcsös” magyar nőnél? le vagyok maradva. : )

„Ja, és azt honnan veszed, hogy nem vagyok szép? :))”

szerinted egy VALÓBAN szép és éppelméjű nő nem várja el az állandó bizonygatást és a bókokat. de te igen. akkor valószínűleg ronda vagy. : )

szerintem neked szar nem csokitorta, hanem valami rózsaszín burok. : PPP

„csak te nem veszed észre és ezért meg se kóstolod, pedig rájönnél, hogy finom csokis, ha közelről megnéznéd - ha érted a metafórákat.”

ez a legbénább női magazinos önáltató szövegek egyike - kb. „én boldog vagyok te meg nem bi-bi-bi” –, amíg előbb-utóbb ki nem derül, hogy a külföldi „fickó” is meg fog csalni. : PPP

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.24. 13:03:16

Bölcs Ész
Te beteg vagy, tényleg.
Rettenetesen primitív dolog olyanokat írni, hogy "senki nem csinált még neked gyereket", mert ehhez semmi közöd, és mindezt még alpári stílusban is teszed: "törölték beléd a faszukat".
Na szépen leszerepeltél.

De persze marha jó mindezt bújkálva tenni, ÍRNI NEKEM EGY LEVELET a lófaszka66@freemail.hu címről, amire én a sajátomról visszaírok és láthatod a nevem, sőt az is hol dolgozom, még a közösségi szájton rám is kereshetsz, ha akarsz. Mert én VÁLLALOM, hogy KI VAGYOK, ezzel szemben te egy ÁLARC MÖGÉ BÚJVA KURVÁZOL ITT NEKEM!

Sajnállak, de nagyon. Beteg vagy.

2009.02.24. 14:06:01

@csib: „Te beteg vagy, tényleg.”
tudom, hogy felháborít, hogy belenyomják az orrod a piszkodba. : )

„Rettenetesen primitív dolog olyanokat írni, hogy "senki nem csinált még neked gyereket",”

ehhez nem kell, hogy közöm legyen, szerencsére. : DDD amúgy ez meg nem intimitás, hanem tény. : PPP

„mindezt még alpári stílusban is teszed: "törölték beléd a faszukat".
Na szépen leszerepeltél”

te szerepeltél le, mert csak erre kellettél nekik. mert többet nem tudsz „nyújtani” : )

továbbra is kérdezem a számodra kínos kérdéseket:
1, miért várod el, hogy olyan emberek is hízelegjenek neked, akiket te megvetsz?
2, (te és barátnői társaságod hányszor mondtad ki az életben, hogy „a magyar férfiak a legszebbek a világon?” )

„De persze marha jó mindezt bújkálva tenni, ÍRNI NEKEM EGY LEVELET a lófaszka66@freemail.hu címről”

na bassza meg, elmebeteg paranoia, önheroizálás és áldozatpóz. : PPP már 10 éve az a mail címem, ami - nem lófaszka : ) -, tehetek róla?

„amire én a sajátomról visszaírok és láthatod a nevem, sőt az is hol dolgozom,”

szerintem meg nagyon buta vagy, hogy céges mailről levelezel. erről is én tehetek? de azért hős vagy. : ) az is kiderült az affektáló reklámkritikádból, hogy az iparban dolgozol, ehhez még a mail címedet se kellett tudni. : DDD

„még a közösségi szájton rám is kereshetsz, ha akarsz. ”

az első leveled után leszartam, hogy mi a pontos neved, dobtam is ki a kukába. : ) most meg már felhívod a figyelmemet is rá. : ) na jó, rádkerestem az iwiw-en...

„Mert én VÁLLALOM, hogy KI VAGYOK,”

.. és azt látom, hogy egy átlagos magyar nő nagy valószínűséggel kibaszott nagy arccal. : ) azt semmi több, talán csak a távoli utazások kérkedő fényképei. : )

„ezzel szemben te egy ÁLARC MÖGÉ BÚJVA KURVÁZOL ITT NEKEM!”

kurva?!??! ezt sem én mondtam. : DDD de ha akarod, akkor élőben is a szemedbe mondon, hogy egy idióta véglény vagy. : )

„Sajnállak, de nagyon. Beteg vagy.”

köszönöm az együttérzést, majd adj kölcsön a rózsaszín buborékodból. „köszike” : PPP

Martin Astin 2009.02.24. 14:13:19

@csib: szerintem viszont olvasd vissza az eszmefuttatásod, enyhén szólva is bővelkedik az antagonisztikus vonatkozásokban.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.24. 14:38:32

Bölcs Ész
Pedig rád férne a rózsaszín bubimból. Lehet vidámabb napod lenne tőle és hirtelen, picit szebben látnád a világot magad körül.

Ez a mondatot légyszíves akkor most elemzd majd ki. Köszi.
a válaszok a kínos kérdésre:
1.) nem várom el a hízelgést, de ha megtörténik köszönöm szépen és örülök neki.
2.) egyszer sem, mert nem így van. A férfiakat nem a szépségükért szeretjük.

Az e-mail címedből nem derül ki semmi, a neved az itteni nick, nem az igazi, vagyis rejtőzködsz.
Aki a képeimet kérkedőnek tartja az irigy. Aki ismer (és főleg azok nézik ezt), az meg tudja, ez a szépségről szól, és nem a holról, éppen ezért nem klisé szerű, itt-is-jártam dolgok vannak rajta.
Ezt is lehet kielemezni!

2009.02.24. 15:10:57

@Martin Astin: jaja, beszélnek össze-vissza egymásnak ellentmondó hülyeségeket - s ez nem tünik fel nekik. : )

2009.02.24. 15:20:23

@csib: „Pedig rád férne a rózsaszín bubimból. Lehet vidámabb napod lenne tőle és hirtelen, picit szebben látnád a világot magad körül.”

„na'on happy” vagyok, mert butaságod elszórakoztat. : ) a rózsaszín buborékodból nem kérek, mert tele van önáltató bugyuta ellentmondásokkal. : ) elemzés megvolt. : )

„1.) nem várom el a hízelgést, de ha megtörténik köszönöm szépen és örülök neki.”

akkor olvasd vissza magad, mert elvárod. nem egyszer írtad...

„2.) egyszer sem, mert nem így van. A férfiakat nem a szépségükért szeretjük.”

akkor hízelegjél nekik vmi szépet, hogy milyen nagy barkácsok stb. : ) megvolt? munkatársak felé is? : )

„Az e-mail címedből nem derül ki semmi, a neved az itteni nick, nem az igazi, vagyis rejtőzködsz.”

miért kéne, hogy kiderüljön? tudod mi az a nicknév?!??! olyan mint a pl. az, hogy „csib”

dehogy rejtőzködöm, de a mai ebédidőnek már vége, így nem tudlak a villamosmegállóban felpofozni. : )

„Aki a képeimet kérkedőnek tartja az irigy. ”

jól van na, nem vagy sznob tyúk. : )

lefogadom, hogy te „úgy vállalod magad nyilvánosan”, hogy vigyorogva eljópofizgatsz az emberekkel, azt ha vki vmi vélt dolog miatt nem szimpatikus neked, akkor a háta mögött lefikázod. : ) bátor ember. : )

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.24. 15:24:24

dis iz de biginning of ö bjutiful frendship.
megható. :))

2009.02.25. 15:13:26

@csib: figyelj már mokuskolbász, én soha nem őríztem libát, plána veled. : )

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.02.25. 20:12:52

ez a soproni egy mekkora szar reklam!
azert is szar, mert ezzel elertek azt, h. nem iszom tobbet soproni sort, maradok a soproni boroknal...

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2009.02.26. 09:53:18

B.É. esetleg Lajos vagy Béla
Örülök, hogy elszórakoztatlak!!! :))
Szép napot!

2009.03.02. 16:30:43

@csib: nagyszerűen van dokumentálva, hogy mennyire lejárattad magad. : ) no ilyen ostoba szar nőkkel van tele ez az ország. : | ... akiknek természetesen bókolni kell. : DDD

kriszty87 2009.03.10. 15:42:19

Annyira okos emberek vannak ezen az oldalon, de télleg. Én erre csak annyit mondok, ha valakiből ez a reklám negatív hatást váltott ki, és itt ócsárolja össze-vissza akkor csináljon ennél jobbat vagy húzzon el ebből az országból, mert hogy egy cseppet sem büszke a magyarságára az fix! Szerintem az egész úgy ahogy van tökéletes, és aki picit is szereti a hazáját, kirázza a hideg (jó értelemben) amikor ezt nézi. Kanadából koppintották? Na és akkor mi van? Egy átlagos magyar nézőnek erről fogalma sincs, és ha van is, nem mindegy? Nem volt és valószínű nem is lesz még egy ilyen reklám, amit ha 128-adjára adnak be, akkor se kapcsolok át másik csatornára.

2009.03.11. 09:53:21

@SueSue: sajnos, de igaz...

insect02 · http://autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/363-ferrari 2009.09.08. 19:25:34

nincs semmi baj azzal hogy lenyúlnak valamit, de akkor már csinálhatnák jól is, nem? a kanadais reklám tökéletes, profi és ahogy írtátok irónikus is. a magyar reklám pedig egyszerűen szar és idegesítő!

forgodssake 2009.11.29. 10:17:26

@Tachikoma: ott a pont. valoban addig sokaknak tetszett amig nem derult ki h nyulas, igaz egy asian ladyboy is tetszhet egeszen addig amig le nem keru. a bugyi...
süti beállítások módosítása