HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Here comes Gyula

2009.02.19. 11:43 batorfya

A Magyar Telekom Mindennapihősök karrieroldalára készített kisfilmet az Akció-Nxs. Érdekes, hogy online-ra ennyi pénzt szántak Téék, látszik, hogy nagyon komoly munka van mögötte. A végeredményt illetően a szerkesztőség némiképp megosztott, de mondja el, ön mit gondol Gyuláról? 

54 komment

Címkék: online t magyar telekom gyula akció nxs

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr45952499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommygun 2009.02.19. 13:40:00

A székkirúgásos jelenetnél hangosan felröhögtem. Ezért meg engem fognak kirúgni, és te meg a Té tehettek róla!

webber 2009.02.19. 13:40:31

Szerintem alpári és eszembe nem jutna ide menni dolgozni. Szerintem.

Neménvótam 2009.02.19. 13:46:33

Az nem szék, hanem egy magenta színű fitball.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.02.19. 13:56:46

kedves webber, igen, Gyula valóban alpári, és alkalmatlan, ezért nem kerülhetett be a csapatba,

sztem az ő eltúlzott karakterébe, és a netes vírusvideó műfajába ennyi még belefér...

a_tom 2009.02.19. 14:34:53

Mióta ismerem a Tré céget(és elődjét) undorom egyre csak nő irányában, sajnos ez a video sem javított sokat rajta, kiráz a hideg tőle, pedig vannak vicces részek is benne.
Voltam egyszer állásinterjún is náluk, hát nem láttam hősöket, sőt...

will 2009.02.19. 14:36:01

Jellemző, hogy Té reklámosai addig nem is hallottak a The Office-ról, amíg a tévé el nem kezdte adni az amerikai verziót...

Mária 2009.02.19. 14:36:40

Akinek ez tetszik, az megérdemli.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.02.19. 14:50:53

Kurva jó kis film :)
Nagyon ügyesek a készítők.

Hogy mit akarnak üzenni, azt nem teljesen értem.
De jól meg van csinálva.

@will: nekem is A Hivatal ugrott be valamiért :)

elmoro 2009.02.19. 14:53:28

@Mária: miért, mária, ezzel mi a baj?

settapesoundoff 2009.02.19. 14:55:22

kicsit hosszú, és veszít a lendületből így de szerintem jó, röhögtem is

Aggie 2009.02.19. 15:00:07

a veget nem ertem, mire mondta azt a T-no, hogy nem?

Mária 2009.02.19. 15:08:58

@elmoro:

Izzadságszagú. Nem tudni, kikhez szól. Nem tudni, mi a célja.

Te elmennél interjúra, vagy dolgozni egy olyan céghez, ahol nyilvánosan röhögnek azokon, akiket nem szeretnének felvenni?

Hogy aztán az állásinterjú végén, amikor még be sem csuktad magad mögött az ajtót már akkor rajtad is röhögjenek?

lopici_gaspar 2009.02.19. 15:11:13

a nem annak, szolt, hogy 3 ev mulva NEM fog letezni a tre cegcsoport, mert rajon mindeki hogy tele van gyulakkal. :DD

borovi 2009.02.19. 15:11:38

Elég uncsi. A kevesebb több lenne.

anarch 2009.02.19. 15:31:10

Hmm, én simán elhittem hogy ilyen köcsögök dolgoznak ott, és már van belőlük elég azért nem kell még egy. Szerintem ez az üzenet :).

1khandk 2009.02.19. 15:46:34

Dan Clark összes egybegyúrva szerintem.

monyon le 2009.02.19. 15:53:03

Ez kell a sok idióta baszatlan HR-esnek és a nyomi irodai droidoknak - Hajrá rabszolgák! Irány a T!

Oshii604 2009.02.19. 16:03:52

Jaja... Gyula mindennapi hős, ha NagyFeró hőskorszakát nézzük, vagy ha épp Edinburgh-ban járunk, és Begbie-féle arcokkal találkozunk lépten-nyomon... :)

Lolita999 2009.02.19. 16:05:27

Gyula valóban nem egy álom-személyiség, ahogy láttam, de ki az?! A személyzetis sem volt szimpi, kicsit ismerős kérdések voltak, lekezelő stílusban. Nekem Gyula fehér sportzoknija tetszett legjobban. A reklámból nekem az jött le, hogy a cég is szar, a HR-es is szar, Gyula sem OK. Akkor mi ez az egész?

jasztreb 2009.02.19. 18:03:57

'the office' magyar módra.
pont olyan.

envagyokaz 2009.02.19. 18:38:45

kurva jó, aki nem érzi ezt a humort, az egy savanyú fasszopó. és mi felvennénk gyulát.

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.02.19. 20:06:28

nem megy a video, örökkön azt írja ki, hogy letöltés folyamatban :(
vagy túl lett terhelve?

Golem 2009.02.19. 23:04:56

Nekem inkább Begbie (Robert Carlyle) jutott eszembe a Trainspotting-ból. Csak ő el is tudta játszani hitelesen. :s

celebella 2009.02.19. 23:43:50

Gyula egyszerűen zseniális!!!!!
komolyan nem értem azt nyavalygást és szűklátókörűséget, ami a kommentekből megnyilvánul,
én a konkurenciánál dolgozom, mégis mindenféle szakmai irigységet félre tudok tenni, amikor azt mondom, Gyula bárcsak a miénk lenne,

elképzelem a fanyalgókat, amint ráncolt homlokkal, összeszorított szájjal nézik végig a filmet, és olyan dolgokon keresnek fogást, mint hogy elhangzik néhány káromkodás, meg hosszú (én 10-szer megnéztem egymás után, és mindig egy csomó új finomságot fedezek fel benne), meg hogy a the office-ra emlékeztet, hát basszus irodai környezetben játszódik és vicces,

az ügynökségi fikagépeknek pedig azt javaslom, hogy hozzanak nekünk, ügyfeleknek Gyulához csak közelítően jó vírusötleteket, és aztán osszák az észt,

végezetül óriás gratula az alkotóknak!!!
nem tudjátok ki a főszereplő? fantasztikusat alakít

köcsögömszéken 2009.02.20. 10:11:16

Azért meghallgatnék egy elemzést azoktól, akik azt mondják, hogy szar, hogy tulajdonképpen mire is mondják? Arra is kíváncsi lennék, hol van a székük, amiben ülnek, amikor fikáznak? Egyáltalán szoktak reklámot csinálni? Persze akinek az a reklám, hogy "anyu úgyis Persillel mos" attól elfogadom, hogy gőze sincs, hogy ez mi. Nem baj. A szerencse, hogy születnek ilyen filmek, és a reklámipar -legalább néha- tud többet is produkálni az átlag híg fosnál..

monyon le 2009.02.20. 12:53:46

Akkor prezentáljátok nagyokosok a TV-ben is, hogy had szórakozzon rajta a sok kispolgári prüdériával megáldott honpolgár!
Mindennapi hősök, na persze! és Dzsula a király... inkább a kisnyugdíjas, na Ők igazán a mindennapok hősei ;)
Nem is beszélve a T "gyakornoki programjáról" - fizetést ne várj el, dolgozz a beled kifordulásáig, majd kölcsönzött munkaerőként okosan szépen leépítünk! Vesszen a magenta!

drumlin · http://szinhaz.blog.hu 2009.02.20. 13:58:19

a kivitelezése jó, korrekt ez a begbie-virág elvtérs figura is jó.

ellenben ötlettelen és primitív az egész, és egyáltalán nem szimpatikus kommunikáció, függetlenül attól, hogy mit mond.

t_tamas 2009.02.21. 01:04:34

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a mindennapi hősök oldalon pl elírták a karrier angol megfelelőjét, ami elég ciki.

rózsasándor 2009.02.21. 01:27:46

Gratulálok minden fikabetyárnak!Túl jó ez a film nektek. Az a gond, hogy itt mindenki, tisztelet a kivételnek, csak észt oszt. Csináljatok filmet inkább!Ez a film Valamilyen, miért nem csináltok legalább ilyet???????Nagyon jó ez a cucc.Még!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.02.21. 11:36:58

1. Ricky Gervais az Office-ban legalább tényleg olyan, mint egy ilyen nagy cégnél az igazi bunkó főnökök lenni szoktak. Ez a film egy az egyben annak az utánérzése.
2. Bunkó Gyulát nem veszik fel Magentáékhoz, pedig ő aztán benne van az idióta csapatépítésben nyakig. Akkor kit? A következő filmben látunk majd egy karriermániás, fenéknyaló frissdiplomást, aki elmondja, hogy pelenkás kora óta T-Káoszéknál akar dolgozni?
3. Az éjcsáros kérdezi a szokásos stupid interjúkérdéseket. Legközelebbre őt is lecserélik?
4. T-Káoszék bármit csinálnak, addig, amíg a meglévő ügyfeleiket nem tudják megbecsülni, minden csak kínlódás lesz.
marketingizek.blog.hu/2008/10/25/nyilt_level_a_pop_t_com_t_online_husegprogram_szervezoinek

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.02.23. 23:01:39

pikpok, sajnálom, de kénytelen vagyok közölni veled a letaglózó hírt, hogy sikermarketingesként ezúttal árnyékra vetődtél: Gyula karakterének kitalálásakor kábé annyira inspirált minket Ricky Gervais személye, mint Kiszel Tünde kozmetikusát Brezsnyev szemöldöksörényének emléke.

szóval a hasonlóság csak a véletlen és a fantáziád múve lehet, mivel az említett Office nevű sorozatból még csak egy árva reklámszünetet sem láttunk-eddig.

ellenben, őszinteségedért cserébe megsúgom neked, hogy az ötletelések során valóban gyakran elhangzott egy közismert filmszereplő neve, akinek a jelleme, a megjelenése és a sorsa Gyuláéhoz hasonlatos,

egy igazi antihősről van szó, akinek a bukását előre tudjuk, aki magát mindig tévedhetetlennek, győztesnek hiszi, akinek a szívünk mélyén azért kicsit drukkolunk, ő pedig nem más, mint a prérifarkas,

jó éjszakát

Mária 2009.02.24. 08:43:20

@korn: képzelem, hogy PikPok ettől a magától elszállt stílustól mennyire le lesz taglózva :)))

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.02.24. 10:23:10

kedves Mária, valószínűleg elkerülte a figyelmedet PikPok magától elszállt stílusú kommentje, amire valóban nem kellett volna reagálnom, csak szerettem volna tisztázni ezt a nevetséges Office analógiát,
de igazad van, méltatlan az általa megadott hangnem

természetesen jogotokban áll Gyulát, és a T-t (vagy, ahogy a védelmedbe vett pikpok -nyilván cinizmusmentesen - említi, T-Káoszékat) nem szeretni,
ehhez kívánok nektek további kellemes keddet

Scarlet Crusader 2009.02.24. 12:47:53

Te corndog... a Borsodi reklam keszitoi sem lattak anno a kanadai soros reklamot ugye? Oh mondd, hogy nem allt ki a nagy plenum el e vmi kreativ -es hazug tegyuk hozza- balfasz nagymellenyu ipse, es nem adta elo hunglish-ul, hogy ok aztan most mekkorat kreativkodtak. Ugyan mar.

Mária 2009.02.24. 16:58:13

@Scarlet Crusader:

Zsák a foltját.

A Magentának bullshit kellett, a Magenta bullshitet kapott.

Mindent a kedves vevőért :)

Tugg Speedman 2009.02.24. 17:51:39

KURVAJÓÓÓÓÓ!!!!
És egyáltalán nem a káromkodások miatt....
Óriási gratuláció az alkotóknak.
A fikázókat pedig tessék nyugodtan leszarni. Semmit nem tudnak.

Mária 2009.02.24. 20:16:17

@Tugg Speedman:

Fogadjunk, hogy Te is csináltad a filmet :)

Még valaki?

betonbotond 2009.02.24. 22:00:22

Mária,

Nekem ez tetszik és magamra vetek !

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.02.26. 15:02:00

korn: nem én voltam az első, aki azt az Office-t emlegette, de nyilván úgy érezted, hogy most aztán jó nagyot kell rúgni, és a domain-ünk pedig külön is felpaprikázott. Ha kicsit kóvályogtál volna a weboldalunkon, találtál volna számos olyan aloldalt is, amikből rájöhettél volna, mit nevezek én kreatívnak. Nem töröljük le, még olvashatod!
Lehet, hogy el vagyok szállva magamtól, de ipari tanuló vagyok Magentáékhoz, vagy nevezzük úgy, T-Káoszékhoz képest. Ne a számos blogbejegyzésemet olvasd el a témában, hanem a kommenteket!
És itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy akár tetszik, akár nem, a komment a potenciális és tényleges fogyasztók visszajelzése. Ha van olyan, akinek nem tetszik, akinek nem a poén, hanem a bunkóság jön le belőle, az is egy visszajelzés! Erre a megoldás vagy az, hogy minden negatív kommentet ki kell moderálni, vagy pedig tudomásul kell venni, hogy valakinek ez a VÉLEMÉNYE. Lehet elszálltnak, beképzeltnek és sikermarketingesnek titulálni dühöngve, lehet még személyeskedni is. Én egyetlen szóval nem minősítettem a reklám készítőit...
Ja, és egyébként köszi, hogy megmagyaráztad ezt a prérifarkast! Ez az, akit a kengyelfutó gyalogkakukk mindig szivatóra állít, és aki annyiszor felrobban? Mert akkor még kicsit gondolkodom ezen a kreatív magyarázaton.

sima gyula 2009.03.06. 10:52:57

A paranoidok kedvéért: igen én én vagyok, Gyula, de nem biztos, hogy mindenki részt vett a film készítésében, aki pozitívan értékeli.
Nagyon örülök, hogy megtudhattam, hogy van egy ilyen sorozat, hogy Office, és most már meg is szerzem, mert kíváncsi vagyok, hogy milyen vagyok. Ugyanis, ha OLYAN, mint az Office, akkor VALAMILYEN, tehát a negatív kommentek nagy része önmagának mond ellent. Az rendben van, hogy valakinek nem tetszik, de akkor elég annyi, hogy nekem nem tetszik, vagy ha már okos akar lenni, akkor írjon okosat. Én inkább azt érzem, hogy a fikázók egyrészt nem szeretik a T-t, másrészt irigyek mert nem övék az ügyfél, nem övék a film, sőt az ő ügyfeleiknek nem is lehet ilyen filmet készíteni.
Azok a szakmai visszajelzések, amiket én kaptam (és ez NEM reklám, hanem film) mind pozitív volt, és dicsérte az alkotókat. Olyan rendezővel is találkoztam, aki azt mondta "kár, hogy nem én csináltam, tudom, hogy magam ellen beszélek, de nagyon jó".
Úgyhogy lehet nyugodtan fikázni, sőt a legjobb az lenne, ha mindenkinek elmondanátok, milyen szar, mert akkor megnézik, és látják majd, hogy jó. Rólatok viszont lesz egy véleményük... :))

köcsögömszéken 2009.03.06. 13:02:26

@PikPok: kicsit kóvályogtam a weboldalatokon.
Ezt találtam: "Egyedi, letisztult arculatot tervezünk"
Ezzel még nem lenne baj. De ez négy-öt éve létezik: www.lanten.hu
Különös tekintettel a gyümölcsökre, valamint a postit vs. gemkapcsos cetli.
És én most készséggel elhiszem nektek, hogy sosem láttátok még a lanten oldalát. :))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.03.09. 14:18:13

köcsögömszéken: tényleg elhiheted, mert most látjuk először. Gyümölcsök elég sok weboldalon vannak, post-it-ot is elég sokan használnak. De gondolom, ez téged nem győz meg. A tartalmáról ellenben mi volt a véleményed?

köcsögömszéken 2009.03.09. 15:53:06

@PikPok: feltett kérdésed hozzászólásom lényegének szép elkenése, nevezetesen: beszéljünk másról. Pedig az előzmények összefüggéseiben éppen nem másról kellene beszélni. Még csepp szarkazmusomon is túlfutottál.
Többek között te hoztál példát, hogy ez a film olyan, mint. Hát csak finoman utaltam rá, hogy az oldalatok olyan, mint. Persze másról szól, egy hasonló érzést más téma köré kerít, de olyan, mint. Ettől nem lesz feltétlenül rossz vagy jó. Sőt, nem ettől lesz rossz vagy jó. És ez is egy példa arra, hogy két hasonló dolog egymástól függetlenül is létrejöhet. Lásd, dinamó.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.03.10. 10:00:25

köcsögömszéken: ha figyelmesen visszaolvasod, amit először írtam a weboldallal kapcsolatban, az már akkor is a tartalomra vonatkozott, hiszen olvasgatásról beszéltem. Bocs, nem konkretizáltam, hogy melyik oldalra célzok. Erre: www.sikermarketing.hu/kreativ_marketing.html
(Ebben egy csipetnyi öntömjén sincs, hogy tessék csak megnézni, mennyire tuti amit mi csinálunk.) Szerintem ez a kreatív. Sőt, még csak azt sem mondjuk, hogy csak mi tudunk szép weboldalakat készíteni. Mert van egy gyűjteményünk is az oldalon, ahová - akár hiszed, akár nem - olvasóink ajánlanak szép oldalakat. Tessék: www.sikermarketing.hu/szep_weboldal.html
Én készséggel elhittem, hogy a reklám alkotói sosem látták az Office-t. Ettől még az utánérzés megvolt. (Tudod, hogy Miss Marple hogyan fedte fel a bűnügyeket? Párhuzamokkal, a falujából!) És ha még az én hozzászólásom előtti kommenteket is megnézed, nemcsak bennem volt ez az érzés. Ráadásul elhangzott egy olyan felszólítás, hogy a fikázók konkretizálják, hogy miért fikáznak. Konkretizáltam. Ez volt az óriási nagy baj, annak ellenére, hogy nem személyeskedtem. Ellenben a visszavágások a feltételezett alkotók részéről bővelkedtek a személyeskedésben. Ha tudom, hogy ezen a játszóblogon nem lehet leírni azt, hogy egy jó pénzért forgatott reklámfilm rettenetes AZ ÉN SZÁMOMRA, mert nyomban az alkotók fogják megmagyarázni, hogy nekem, mint a reklám fogyasztójának mit kell gondolnom róla, akkor nem kommentelek.
Épp elég sokáig ültem az asztalnak azon az oldalán, ahol a kreatívok nekem prezentálták a brainstorming-jaik eredményét, és épp elég kávét ittam meg a debriefeken és PPM-eken. (Csak hogy besűrítsek pár izgalmas szót is egy mondatba...) A gond mindig az volt, hogy nem láttak tovább annál, mint hogy csinálnak egy reklámfilmet. Az, hogy annak tovább milyen élete van, hogy a cég egyébként foglalkozik-e a fogyasztóival, vagy hogy egy felállított image szimpatikus-e a vevőknek, az sokadlagos probléma volt. Nem arról van szó, hogy itt is mindenki, aki felkapta a vizet a domain nevünkön, az csak eddig lát?
Egyébként természetesen neked is jogodban áll azt mondani, hogy a mi weboldalunk téged erősen emlékeztet a gyümölcstárhelyre (és még számos olyan weboldalra, amin gyümölcs és post-it van). Sőt, mondhatod azt is, hogy a tartalma és az image-e pocsék, téged inkább visszataszít. Ha én (vagy bárki) feltesz egy kérdést, hogy nosza, mondd el a véleményed, akkor meg fogom hallgatni (el fogom olvasni), de semmiképpen nem fogok személyeskedni, és célozgatni arra, hogy bezzeg te se tudsz a munkádban sok eredetiséget felhozni. Elég vicces, hogy egy reklámmal kapcsolatban született visszajelzésre ez legyen a válasz....
De nem gond, azért remélem, megnézed a szép weboldalakat és azokat a kreatív ötleteket a világból, amit mi annak éreztünk!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.03.10. 10:51:56

Ja, bocs, még valami. Ismerve az alkotók felől megnyilvánuló reakciókat, mindösszesen annyit kellett volna megkérdezni, hogy aki kommentel, az beletartozik-e a célcsoportba... Mivel gyakornoki program népszerűsítéséről szól a film (vagy legalábbis feltételezzük, hogy erről), így a 20-25 közötti, városi, diplomás, trendkövető, trallala fiatalok a célcsoport. Sejtésem szerint. Nem tartom kizártnak, hogy az ő körükben roppant mulatságos a filmecske, mert mondjuk nem bántja a fülüket a filmben elhangzó káromkodás, nem néznek Office-t, és el se tudják képzelni, hogy a multiknál (tisztelet a kivételnek) VALÓBAN pont ez megy, mint amit a filmben látunk. Még akkor is, ha a reklámozó azt szeretné érzékeltetni, hogy nála nem ez megy. Vagy mégsem? Vagy ez megy, csak Gyula túl öreg hozzá? Vagy most akkor mit is akarnak közölni? Na mindegy, tudom, prérifarkas...

köcsögömszéken 2009.03.11. 14:59:39

@PikPok: kommentjeidet látva alaposan megbánhattalak ezen a játszóblogon (hogy húzhatnám alá a fontos szót). Visszaolvasva a kommenteket, azt vettem észre, hogy az alkotók is ezt érezték magukra nézve. Nevezetesen, hogy mondjuk építő kritika helyett csupán fikázást kapnak. Azt hiszem ettől bárkinél felmehet pumpa. Különösen, hogy ő (az alkotó) nem akar rosszat gyártani, tehát nem biztos, hogy kapásból leszarozni kellene. És elnézést, de a kommented "kapóra jött" a szemszög megfordításában. Ja, és senki sem vonta kétségbe a szakmai hozzáértésedet, tehát felesleges csillogtatni. Nekem (és hangsúlyozom, hogy NEKEM) ez mindig visszás.

köcsögömszéken 2009.05.29. 19:57:31

A szakmai értékelés egy formája:

Bronz Penge
Ügynökség: Akció-Nxs
Alkotás címe: Gyula
Megbízó: Magyar Telekom

batorfya 2009.05.31. 11:38:23

Gratulálunk a díjhoz.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.06.12. 21:31:14

Kösz!

egyébként Gyula eddig több mint 200 ezres nézettségnél tart a különböző megosztókon

a Bronz Penge mellé tegnap elhozott egy 2. helyet és egy különdíjat a Kreatív webvideó versenyén, és reméljük, még nincs vége...

A Gyula-szkeptikusoknak pedig még annyi adalék, hogy soha annyi magasan kvalifikált friss diplomás nem jelentkezett a Telekom Gyakornoki programjára, mint Gyula óta.

persze a Máriák országában lehet Gyulát nem szeretni, de sztem egy profi szakembernek akkor is látni kéne egy munka mögött a teljesítményt és az erőt, ha magával a végeredménnyel nem tud azonosulni.

Motoman 2009.11.20. 20:07:51

@celebella: Én tudom, hogy ki a főszereplő, gyerekkori barátom, de csak gyerekkori, már nem tartom vele a kapcsolatot.
Ferencz Attilának hívják.
Volt kitől örökölnie a tehetségét, apukája a már régen megboldogult Ferencz László ismert színművész volt.
Attila már gyerekkorában is haláli fazon volt, egy igazi egyéniség.
Ebben az 1973-ban készült Alfonzó jelenetben a trösztigazgató elvtárs Ferencz László.
www.youtube.com/watch?v=x3I8Ykiwh6g

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2010.02.07. 12:47:15

@celebella: "az ügynökségi fikagépeknek pedig azt javaslom, hogy hozzanak nekünk, ügyfeleknek Gyulához csak közelítően jó vírusötleteket, és aztán osszák az észt"

Dobj egy emailt. Szerintem itt sokan nem truvájból osztják az észt.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2010.02.07. 12:51:26

@PikPok: Néznek Office-t, azt garantálom, tesó.