…úgyhogy tanuljuk meg ünnepelni magunkat – szólt az útmutatás a hazai reklámos ügynökségeket tömörítő MAKSZ idei báljának elején, de a múlt pénteken látottak még valahol a tanulási görbe elején járhat a szakma. A Szívlapát kémei a vacsora végén érkeztek, amikor a kicsit hangárszerű épületben elhelyezett asztalok mellől már kezdtek elszabadulni az első ügynökségvezetők, két fogás között felmarkolni egy-egy koktélt. Ennél sokkal feljebb viszont később sem hágott a hangulat.
A Pindroch Csabát meg Stefanovics „Emese” Angélát felvonultató Lifegame társulat rövid performanszát kétszeresen nem értettük (sem a szavakat, amiket mondtak, sem a szándékot), a Vegas Show Band pedig hiába bizonyult az egyik legjobb haknizenekarnak, amit életünkben láttunk (Destiny’s Childtól a Queenig hibátlanul kiénekelve mindent), négy embernél többet egyszerre nem tudtak meghatni.
A legjobb buli egyértelműen a dohányzóban volt: 5 ember/négyzetméteres népsűrűség, jósnők, rulettasztal és blackjack, a cigaretták és szivarok füstjétől homályos látási viszonyok, a sarokban pedig két alig felöltözött Playboy-nyuszi. Ami ott történt, abból tökéletes házibulit/reklámkocsmát lehetne szerkeszteni.
A többit elmondjuk képben és dalban:
Végszó:
Plész: 4 (a Showroom pont olyan, mint bármelyik másik rendezvényterem)
Hangulat: 3 (részosztályzatok: 3 a vacsora közben, 2 a parketten, 4 a szivarbarlangban)
Enni-inni: 4/5 (a mixereknek és az éjféli fogadásnak – a vacsora nekünk kimaradt)
Smúzfaktor: 3
Simon Zsolt MAKSZ-elnök nyitóbeszéde a Kreatív Online-on olvasható.