HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2009 - Csoki, újság és légitársaság az új Grand Prix nyertesek

2009.06.23. 21:01 batorfya


Médiában a Kit Kat-nek, outdoorban a The Zimbabwean napilapnak, rádióban pedig a Virgin Atlantic-nek késztett munkák nyerték a Grand Prix-t. Az év médiaügynöksége a Dentsu Tokyo lett.



Kiosztották a média, outdoor és rádió kategóriák díjait. Összesen 224 valamilyen színű oroszlán talált gazdára a három kategóriában, magyar munka nincs a nyertesek között.

A média kategóriában a JWT  Tokyo „Kit Kat Mail 2009” munkája győzött, az outdoor nagydíját, ahogy az várható volt, a johannesburgi TBWA/Hunt/Lascaris a The Zimbabwean napilapnak készített hírhedt kampánya hozta el, a rádió kategóriában pedig a szintén dél-afrikai BBDO a Virgin Atlantic-nek szállított kampánya nyert.

Az év médiaügynöksége a Dentsu Tokyo lett, megelőzve a Famous Brussels-t és az izraeli Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive párost.
 

Szólj hozzá!

Címkék: bbdo tbwa jwt grandprix dentsu cannes 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr591203343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.