Egyszerre két közösség van nagy veszélyben, amennyiben Steven van Zandt valóra váltja álmait, és visszahozza nekünk „az igazi rock & roll-t”: a zenerajongóké és a reklámszeretőké.
Az ex-Soprano’s színészt (Silvio Dante-t alakította a sorozatban), kiadótulajdonost, rockzenészt, rádiós kíntornást és kulturális polihisztort Tim Mellors, a Grey Worldwide globális kreatívigazgatója kérdezte a pályafutásáról, zenészi karrierjéről, reklámzene-ambícióiról, bla-bla. Bár Little Steven mondókájából nem értettünk sokat a maga alá dörmögő beszédformája miatt, azt viszont kivettük, hogy szerinte legutoljára zene a hetvenes években volt, a mostani trendekkel ő „nem ért egyet” és hogy a zenetörténet lineárisan fejlődik („a fiúbandákat követték a lánybandák” - ilyen egyszerű ez), egyfajta darwinista céltudatossággal, ami során az erős gitárzene életben marad, az elektronikus mellékvágány meg elpusztul. Saját kiadójával, a Wicked Cool Records-szal pedig ilyeneket futtat, mint a Cocktail Slippers nevű norvég luvnyaformáció, akiket bátran ajánlott reklámzenének is. Bojkottálni fogjuk a Grey reklámokat. A klip elején bohóckodó hajlékonynak öltözött figura, na az ő maga.
Van azonban nagyobb baj is ennél. Az, hogy a szerkesztőségben ismerek olyan embert, aki a kiadó másik üdvöskéjét, a The Len Price 3-t egészen biztosan mérföldkőnek tartaná. Holott ezeket a zenéket már a jóízlés és a dögunalom elleni jogos generációs lázadás elsöpörte az útból. Érthetetlen.
Aztán a kiadó repertoárját tovább szürkíti a The Urges nevű dublini retroll banda, akiknek a régi szép időket idéző klipje már önmagában is vérciki. Érdemtelenül kapnak ugyan ekkora publicitást ezek a fiúk és lányok, de elrettentő példaként szolgáljanak mindenki számára.
És ahogy így megyünk tovább a kiadó szerteágazó diszkográfiáján, úgy jutunk el a The Chevelles üditően újszerű, még soha nem hallot témákat és akkordokat felvillantó remek kompozíciójához, a Get it On-hoz! Egyre biztosabb vagyok benne, hogy az otthoniak közül van egy, egyetlenegy ember, akinek nagyon tetszik ez a zene.