HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2009 - A Top10 díjazott kampány Cannes-ban

2009.06.29. 13:47 lausekesther

Mugabe ellenes outdoor, kihalt spanyol falu, reményt áruló bolt és zsidómeggyőző polkampány a zsűrik kedvencei között Cannes-ban. A Top10 legtöbb díjat nyert munka a tovább után.

1. A világ legjobb munkahelye
Ügynökség: CumminsNitro Brisbane, Ausztrália
Ügyfél: Queensland állam turisztikai hivatala
Díjak: Cyber, Direct, PR Grand Prix, 1 Media Gold, 2 Direct Gold, 2 PR Gold (8)

2. A trillió dolláros kampány
Ügynökség: TBWA/Hunt/Lascaris Johannesburg, Dél-Afrika
Ügyfél: The Zimbabwean Newspaper
Díjak: Outdoor Grand Prix Campaign, 2 Media Gold, 1 Titanium&Integrated Gold, 1 Outdoor Gold, 1 Direct Silver, 2 Media Bronze (8)

3. Banner koncertek
Ügynökség: Boondoggle Leuven, Belgium
Ügyfél: Axion, Youth Banking
Díjak: 1 Cyber Gold Campaign, 2 Direct Gold, 1 Media Gold, 1 Cyber Bronze (5)

4. Tánc
Ügynökség: Saatchi & Saatchi, London, Anglia
Ügyfél: T-Mobile
Díjak: 1 Film Gold, 1 Direct Gold, 2 Media Silver, 1 Cyber Silver, 1 Film Bronze, 1 Media Bronze, 1 Titanium&Integrated Bronze (8)

5. A falu, ahol soha nem történik semmi
Ügynökség: Shackleton Madrid, Spanyolország
Ügyfél: Conect – Fizetős tematikus tévécsatornák speciális tanácsa
Díjak: 2 Direct Gold, 2 Direct Silver, 2 Promo Silver, 1 Promo Bronze (7)

6. A bolt, ahol reményt árulnak
Ügynökség: Leo Burnett Lisboa, Portugália
Ügyfél: Portugál Vöröskereszt
Díjak: 1 Promo Gold, 1 PR Lion, 2 Direct Silver, 1 Design Silver, 1 Promo Silver, 1 Promo Bronze (7)  

7. A nagy slepp
Ügynökség: Droga5 New York, USA
Ügyfél: Zsidó Oktatási és Kutatási Tanács
Díjak: 1 Titanium Lion, 1 PR Lion, 1 Cyber Gold, 1 Direct Gold (4)  

8. Ted 696 Project
Ügynökség: BMF Sydney, Ausztrália
Ügyfél: Lion Nathan, Tooheys beer 696ml
Díjak: 1 Direct Gold, 1 Promo Gold, 1 Promo Silver, 1 Direct Silver, 1 Direct Bronze, 1 Media Bronze (6)

9. Lego kódok
Ügynökség: Lukas Lindemann Rosinski Hamburg, Németország
Ügyfél: Mytoys.de, Lego dobozok
Díjak: 1 Outdoor Silver, 1 Media Brone, 3 Direct Bronze, 1 Promo Bronze (6)

10. Let it ring
Ügynökség: Happiness Brussels
Ügyfél: OVK/A közúti balesetek gyermekáldozatainak szülei
Díjak: 2 Direct Gold, 1 Promo Gold, 1 Cyber Silver, 1 Media Silver (5)

4 komment

Címkék: győztesek cannes 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr651215521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizie 2009.06.29. 19:40:06

A let it ring baromi jó. csak a megvalósíthatóságával vannak gondjaim... mi van ha nem ott van a teló a kezednél?

A másik ami nagyon jó az a Zimbabwe. A többi nekem kicsit felejthető.

balazsman 2009.06.29. 19:45:04

nekem a "Hagyd csörögni" -től libabőrös lett a hátam - ha tud ilyen összehangoltan működni, akkor nagyon hatásos szerintem

a Falu, a Tánc tetszett még nagyon, meg a Remény-es

a Legó-kódos mellett viszont olyan simán elmennék, ahogy annak rendje.. ezekhez a kódokhoz pl. akkor egy külön alkalmazás ekll a telóra? és ha nem fut böngésző a mobilon?
komplikált, fizetek a mobilcégnek=no no no

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.07.02. 19:07:49

A falusban nekem furcsa, hogy website is volt.
Mármint nehéz különválasztani, hogy az egész felhajtást mennyiben köszönhette a webnek (szerintem nagyban)