HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Pr-szüret: Invitel-kupon, K&H-fesztiválkockázat, Braun-fanszőr

2009.07.03. 10:37 lausekesther

Uborkaszezon van, ez kétségtelen, na meg válság is, úgyhogy egyre több sajtóközleménynek álcázott reklámszöveg árasztja el a szerkesztőségünk postaládáját, hogy mi se unatkozzunk, legyen min nevetnünk meg siránkoznunk. Az Invitel a kkv-szektornak adna 20ezer forintos kupont, a K&H szakértői a fesztiválveszélyekre hívnák fel a figyelmet, a Braun pedig férfitestápolási élményt ígér farokszőrzet-borotva képében. Hát örüljenek, itt a publicitás!

A heti termés dobogójának harmadik fokán az Invitel és a Google közös akciója, ami szerkesztői szemtől függően még csak-csak belefér, úgy látom, a Médiainfó és a Privátbankár is látott benne hírértéket:

Az Invitel és a Google közös akciójában a kis- és középvállalkozások első lépéseit segítik a hatékony online hirdetések világában. Az üzleti ügyfeleket most akár 20.000 Ft értékű Google AdWords® kuponnal jutalmazzák, a költséghatékony marketing eszközzel akár több ezer új látogatót vonzhatnak a vállalkozások honlapjaikra.

Na de az ezüstérmesünk, amihez a K&H pr-ügynöksége, az LWp Kommunikáció jóvoltából jutottunk hozzá, tényleg nem semmi, úgy látom, ezt csak a Privátbankár hozta le:

Kezdődik a fesztiválok, a nagy szabadtéri sportesemények időszaka. A tömegrendezvények biztonsági kockázatot is rejtenek magukban. A veszélyek nagy része természetesen megfelelő odafigyeléssel, gondossággal kivédhető, ugyanakkor tévedések, hibák a legjobban működő szervezetben is előfordulhatnak.  A K&H Biztosító szakértői az ilyen események során szóba jöhető veszélyekről, kockázatokról beszélnek, amelyekkel szervezőknek és résztvevőknek is számolniuk kell.

Aranyérmesünk pedig a férfi testborotva a Brauntól - sajtóközleményben, ami egy elfoglalt és hivatását komolyan vevő újságírónál könnyen kiverheti a biztosítékot. Persze ettől próbálkozni lehet, de szerencsére úgy tűnik, idáig még nem jutott el a hazai copy-paste újságírás. Legalábbis egyelőre nem találok megjelenést a neten. (Majd mi most lehozzuk.) Köszönjük a muníciót az Open Communicationsnek és megbízójának, a Procter & Gamble-nek, és elnézést a hosszú szövegért, de minden szava kincset ér:

A nyár a partik időszaka, ami mindig energiával tölt fel, az életed pedig felgyorsul. A férfiaknak nincs könnyű dolguk ebben az időszakban, hiszen mindent meg kell tenniük, hogy kitűnjenek a tömegből, és felhívják magukra a hölgyek figyelmét, például azét a lányét, akivel épp a bárban szemeznek.  Az utóbbi évek tendenciája azt mutatja, hogy a nőkkel szembeni elvárások egyre inkább vonatkoznak a férfiakra is. A jólápoltság fogalma többé már nem csupán az arc, hanem az egész test ápoltságára vonatkozik. A test különböző területein megtálalható szőrszálak rövidítése vagy eltávolítása bizonyítottan magabiztosabbá teszi a férfit, és biztosítja afelől, hogy a legváratlanabb szituációban is a megfelelő hatást váltsa ki. Ebben segít a bodycruZer, a Braun első és egyetlen testborotvája, mely egyesíti a precíziós elektromos trimmelőt a Gillette Fusion pengéivel, hogy egyedülálló és egyénre szabott testápolási élményt nyújtson minden férfinak.

 

1 komment

Címkék: pr sajtóközlemény szüret

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr291223974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarruken 2009.07.03. 12:14:36

Az elso es masodik helyezett temajahoz kapcsolodo anyagokbol Angliaban altalaban kutatast csinalnak - pl. az angol ferfiak 73%-a magabioztosabbnak erzi magat, ha megfeleloen szortelenitve van - es az ujsagok szepen le is hozzak ezeket...

Kicsit bovebben itt irok rola: bit.ly/kstrB