HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Márka-túladagolás a Balaton Soundon

2009.07.14. 17:05 lausekesther

Válság és költségvagdosások ide vagy oda, a márkák láthatóan nem spórolnak a fesztiválra való kitelepülésekkel - bulizni márpedig kell, és ahol sokan buliznak, abból nem lehet kimaradni. Körülnéztünk a Balaton Soundon, kipróbáltunk mindent: Unicum-szumót, Csepel-bringaversenyt, Hírös Kecskeméti Pálinka talicskataxit, Tisza-retróbuszozást, Algoflex-masszázst, jókat ittunk, nevettünk, táncoltunk, értékeltünk, és kifaggattuk az ötletgazdákat meg a fesztivál "atyját", Gerendai Károlyt is. A mi videóink. 

 

7 komment

Címkék: tisza csepel balaton sound unicum gerendai

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr371246160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzerelmesDolgok · http://szerelmes.dolgok.com 2009.07.14. 19:48:17

Végre egy jó poszt! Sajnos sokszor elfelejtem, hogy ez a Kreatív magazin blogja! :S

balazsman 2009.07.14. 20:42:02

a MOL-os hölgy igyekezett önmagát is meggyőzni, de sajnos nem volt hiteles az alakítása... a benzin-szóvicces itallap elég gáz szerintem, céges parti szaga van... vajon az italok árai is úgy mozogtak óránként, ahogy a benzinár szokott?

nick: 2009.07.14. 21:08:19

uhh, ez a videó de lent van... :-S

a mol-kínlódás nagyon izzadságszagú
a szumó még csak-csak vmi
de ha ezek a legjobbak voltak, akkor holnaptól tényleg elkezdek házalni az ezeknél milliárdszor jobb ötleteimmel
(cím a szerkesztőségben :-P)

Jeriko One 2009.07.14. 21:33:00

az Unicum is iszonyat primitív.
és nem tudom mennyire raknak ezek hozzá (ahogy gerendai mondta) főleg, hogy a legtöbb márka a mi kéne helyett, a mi nincs még, vagy a mi van máshol, ami itt még nem volt mentén indul el.
Nekem nem lesz szimpatikusabb egy márka attól odaraknak valami szétbrandelt bazári látványosságot.
az algoflex nem lenne rossz, de szerintem az meg etikailag nem igazán szerencsés, ha egy az ogyinál törzskönyveztetni kötelezett készítmény használatát összemossuk egy egyszerű és természetes gyógymóddal. kicsit szemen köpöm magam, de erre a területre is ráférne egy dohányreklám szigorúságú szabályozás.

Herr von Kartz 2009.07.14. 23:56:07

MOL továbbra is
nem vittük túlzásbaN
hiperkorrekt idióta marketinges hülyepicsa
és ezért még súlyos pénzeket is kap, ez a felháborító :)

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.15. 09:21:46

pénz a lényeg a többi másadlagos.