Újabb csokorra való adag sajtóközleménynek álcázott reklám érkezett a szerkesztőségünkhöz, amit megint közzé is teszünk. Hadd örüljenek a publicitásnak (vajon ezt beleszámolják az ügyfélnek felmutatott sajtómegjelenésekbe?) és hadd okuljanak belőle a többiek is: na ez az, amit nem kéne. Még mindig nem. Új bicikli, légkondicionáló és jeges tea piacra dobásának önmagában nincs hírértéke - a Kreatív szerkesztősége számára meg főleg nem. Kedves ügyfél: tessék kérem ilyenkor a reklámügynökséghez fordulni, kedves pr-ügynökség: tessék kérem valamivel kreatívabb módon megoldani ezt a feladatot. És ha már muszáj sajtóközleményt írni, akkor is próbáljátok mellőzni az egymásra halmozott istenítő, dicsőítő jelzőket - hadd döntse már el ezt a fogyasztó.
Eheti díjnyertes közlemények a Tovább alatt.
A bronz citromdíjat ezúttal a Picasso Mediának vagyunk kénytelenek kiosztani ezért:
A PUMA legújabb kerékpárja, a Duo Loop ördögien gyors. Nyolcsebességes technológiával rendelkezik. A divatos retro részletekkel kiegészített, egyedi színű bringán könnyedén átsuhanhatsz a zsúfolt utcákon. Légy csak lazán kreatív és élvezd a tekerést! A Duo Loop trendi, gyors és környezetbarát. Önműködően záródó lopásgátló rendszerével báhol gond nélkül kerekezhetsz.
Dou Loop fekete és a fehér kontrasztjával eltűnik a csillogás, de a sebesség és funkcionalitás továbbra is megmarad.
Az ezüstérem a Vision Communicationsnek jár a légkondis álreklámért:
Megszületett a megoldás a hatékony, energiatakarékos, mégis minden szempontból egészséges légkondicionálásra. Az egyedülálló klímatechnikai megoldás neve Ururu Multi, ami japánul párásítást jelent. A Daikin McQuay Magyarország Kft. legújabb kompakt rendszere az első és az egyetlen olyan légkondicionáló a piacon, amely igazán képes szabályozni a levegő minden paraméterét: friss, szűrt külső levegőt juttat a kondicionált helyiségbe, és a komfortos hűtés, illetve fűtés mellett mindig optimális páratartalmat biztosít.
A fődíj ezúttal pedig a B&D ComMedia Kommunikációs Irodáé a Szentkirályi új ízéért, és különdíj a megfogalmazásért, amitől egy rendes újságíró a falra mászik:
A magyar ásványvízpiac nagykövetének, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nek már a kezdetektől fogva az innováció és az új lehetőségek keresése volt a legfőbb mozgatórugója. Így nem véletlen, hogy a gazdasági válság ellenére most is újdonsággal rukkolt elő az egyik termékcsaládnál, míg egy másiknál új termelési technológiát vezetett be, ezzel egy még szélesebb fogyasztói kört kielégítve. A jelenlegi, népszerű Szentkirályi ízesített vizek (citrom-menta, málna-indiáncseresznye) mellett egy újabb, üdítő ízkombináció kerül forgalomba július végétől, ez pedig a grapefruit-lime. (...) A Szentkirályi jeges teák különleges ízvilágát a kiváló minőségű fekete tea és a természetes gyümölcsaroma harmonikus aránya adja, valamint a kimagasló szakértelem és gondosság, amely a cég termékeinek elkészítését jellemzi. Ez év júliustól azonban a kedvelt Szentkirályi jeges teák egy új, még korszerűbb, steril gyártósoron készülnek. A technológiaváltás eredményeként a Szentkirályi jeges tea maximálisan kielégíti a jeges teákat kedvelő fogyasztók igényeit, amely a természetesebb, üdítőbb ízhatásban, tartósítószer-mentességben, közkedvelt palack formában valósul meg.
(Mellesleg: mi az a közkedvelt palack forma?)