HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Pr-szüret #2: Légkondit, jeges teát és biciklit a szerkesztőségekbe!

2009.07.23. 13:34 lausekesther

Újabb csokorra való adag sajtóközleménynek álcázott reklám érkezett a szerkesztőségünkhöz, amit megint közzé is teszünk. Hadd örüljenek a publicitásnak (vajon ezt beleszámolják az ügyfélnek felmutatott sajtómegjelenésekbe?) és hadd okuljanak belőle a többiek is: na ez az, amit nem kéne. Még mindig nem. Új bicikli, légkondicionáló és jeges tea piacra dobásának önmagában nincs hírértéke - a Kreatív szerkesztősége számára meg főleg nem. Kedves ügyfél: tessék kérem ilyenkor a reklámügynökséghez fordulni, kedves pr-ügynökség: tessék kérem valamivel kreatívabb módon megoldani ezt a feladatot. És ha már muszáj sajtóközleményt írni, akkor is próbáljátok mellőzni az egymásra halmozott istenítő, dicsőítő jelzőket - hadd döntse már el ezt a fogyasztó.

Eheti díjnyertes közlemények a Tovább alatt.

A bronz citromdíjat ezúttal a Picasso Mediának vagyunk kénytelenek kiosztani ezért:

A PUMA legújabb kerékpárja, a Duo Loop ördögien gyors. Nyolcsebességes technológiával rendelkezik. A divatos retro részletekkel kiegészített, egyedi színű bringán könnyedén átsuhanhatsz a zsúfolt utcákon. Légy csak lazán kreatív és élvezd a tekerést! A Duo Loop trendi, gyors és környezetbarát. Önműködően záródó lopásgátló rendszerével báhol gond nélkül kerekezhetsz. 

Dou Loop fekete és a fehér kontrasztjával eltűnik a csillogás, de a sebesség és funkcionalitás továbbra is megmarad.  

Az ezüstérem a Vision Communicationsnek jár a légkondis álreklámért:

Megszületett a megoldás a hatékony, energiatakarékos, mégis minden szempontból egészséges légkondicionálásra. Az egyedülálló klímatechnikai megoldás neve Ururu Multi, ami japánul párásítást jelent. A Daikin McQuay Magyarország Kft. legújabb kompakt rendszere az első és az egyetlen olyan légkondicionáló a piacon, amely igazán képes szabályozni a levegő minden paraméterét: friss, szűrt külső levegőt juttat a kondicionált helyiségbe, és a komfortos hűtés, illetve fűtés mellett mindig optimális páratartalmat biztosít. 

A fődíj ezúttal pedig a B&D ComMedia Kommunikációs Irodáé a Szentkirályi új ízéért, és különdíj a megfogalmazásért, amitől egy rendes újságíró a falra mászik:

A magyar ásványvízpiac nagykövetének, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nek már a kezdetektől fogva az innováció és az új lehetőségek keresése volt a legfőbb mozgatórugója. Így nem véletlen, hogy a gazdasági válság ellenére most is újdonsággal rukkolt elő az egyik termékcsaládnál, míg egy másiknál új termelési technológiát vezetett be, ezzel egy még szélesebb fogyasztói kört kielégítve. A jelenlegi, népszerű Szentkirályi ízesített vizek (citrom-menta, málna-indiáncseresznye) mellett egy újabb, üdítő ízkombináció kerül forgalomba július végétől, ez pedig a grapefruit-lime. (...) A Szentkirályi jeges teák különleges ízvilágát a kiváló minőségű fekete tea és a természetes gyümölcsaroma harmonikus aránya adja, valamint a kimagasló szakértelem és gondosság, amely a cég termékeinek elkészítését jellemzi. Ez év júliustól azonban a kedvelt Szentkirályi jeges teák egy új, még korszerűbb, steril gyártósoron készülnek. A technológiaváltás eredményeként a Szentkirályi jeges tea maximálisan kielégíti a jeges teákat kedvelő fogyasztók igényeit, amely a természetesebb, üdítőbb ízhatásban, tartósítószer-mentességben, közkedvelt palack formában valósul meg. 

(Mellesleg: mi az a közkedvelt palack forma?) 

8 komment

Címkék: sajtóközlemény pr szüret

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr421262881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lessknownJFK 2009.07.23. 15:00:57

AZ ÁSVÁNYVÍZPIAC NAGYKÖVETE. péjnindiarsz

lausekesther 2009.07.23. 15:22:46

@lessknownJFK: Ez nekem is kedvencem. Egy poéta veszett el a közlemény írójában.

lessknownJFK 2009.07.23. 16:40:32

@lausekesther: veszett volna el benne inkább egy érfogó pl... :-)

Mondjuk ha az új gyártósor steril, akkor az előző?

lausekesther 2009.07.23. 17:07:36

@lessknownJFK: Ugye ugye, kész kis kincsesbánya ez a közlemény, megérdemelte az első helyezést!

lessknownJFK 2009.07.23. 17:36:27

@lausekesther: Így, így.

Mondjuk bevallom a bringára rákerestem, de csak a buzériám miatt, állat is, de igazából csak átlogózott biomega, de legalább jajdedrága. Ám más haszna is akadt a dolognak, a kizárólagos forgalmazó honlapján semmi más nincs csak egy engem érdeklő koncert flyere, így már erről is tudok. Imádom a marketinget. NOT.

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2009.07.24. 03:06:10

Nem értelek benneteket.... ajánlottak egy remek bringát, egy kiváló légkondit és szuper jegesteát - nem megjelentetésre, hanem mert célcsoport vagytok - ti meg csak fanyalogtok ahelyett, hogy már régen a boltokban lennétek, hogy beszerezzétek őket!


:))

Egyébiránt érdemes lenne utánanézni, hogy ezeknek a sajtóközleményeknek milyen médiamegjelenése van - én csak a remekül csengő "Ururu Multira" kerestem rá: nos a sajttaj.hu-n kívül sehol sem jelentek meg (csak klímás oldalakon van említés erről a termékről, de ott meg jóval korábbi, mint július

superbicicleta 2009.08.24. 09:17:48

Én láttam a szeptemberi Éva Magazinban ezt a Puma bringát és a neten is vannak találatok rá. Ebből arra következtetek, hogy van igény egy ilyen hírre. Persze azért nem venném meg, mert több mint 350 eFt…

Karma · http://karma.blog.hu 2009.08.25. 15:38:05

Egyik szarabb mint a másik :)))