Átverés volt az a videó, melyben egy dán nő gyermeke apját kereste. A több mint nyolcszázezer nézőt érdeklő film öt napja került föl a Youtube-ra (már levették, de itt még látható); a nő arról beszél benne, hogy a gyermek egy részeg egyéjszakás kaland eredménye, de sajnos nem emlékszik, ki az apa, sőt arra sem, hogy milyen országból származott, a videót pedig azért készítette, hátha a férfi ráismer, és jelentkezik. A nő azonban színésznő, Ditte Arnth Jorgensennek hívják, a gyerek pedig nem az övé, közölte az Ekstra Bladet nevű dán lap. A kampányt, amihez egy fotókat tartalmazó honlap is tartozott (azóta ez is elérhetetlen), a dán turisztikai hivatal, a VisitDenmark készítette.
Jonas Klit Nielsen dán közösségimédia-szakértő azt mondta a VG Nett hírügynökségnek, hogy szerinte a videó nem fog turistákat vonzani az országba. Amikor az emberek megtudják, hogy a film hazugság, csalódottak lesznek, mondta (ez a youtube-os kommentelőkön is remekül lemérhető volt). A videón egyébként a háttérben látható volt az "AD" (hirdetés) felirat, absztrakt betűkkel. (ninemsn)