Az első informális statisztikák alapján 15-20 százalékkal megy össze idén a magyar média- és reklámipar. Cserébe amióta a Szonda-Ipsos válságmonitorja méri a lakossági várakozásokat, szeptemberben kezdett először csökkenni az az időtáv, amikorra a válság végét teszi, azaz elkezdtek fényt érezni az alagút végén.
Ez a két adat szerepelt Gulyás János, a kutatóintézet vezérigazgatójának prezijében, a többi meg a tíz éve szokásos digitális-fogyasztóbarát-interaktív forradalomjóslást igazította a válsághoz. A kommunikációipar még nem halt meg, ahogy a véresszájú próféták hirdetik, mert életjeleket mutat, magyarul éppen élőhalott - mondta, egy tetszetős zombis képpel felvezetve a jóslást. A válság viszont szerinte felgyorsítja az átrendeződést, és már csak azok fognak kijönni a gödörből, akik meghallják és értik Az Új Időknek Új Szavát.
Reklámkonferencia: Gulyás János: élőhalott a kommunikációipar
2009.09.22. 19:11 zsombor
2 komment
Címkék: tudósítás
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr491400095
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.23. 08:12:50
Zsombor, felcsigáztál... ezen nem voltam ott, de a leírásodból sajnálom egy kicsit.
ez ki is fejtette bővebben? : "értik Az Új Időknek Új Szavát"
ez ki is fejtette bővebben? : "értik Az Új Időknek Új Szavát"
zsombor 2009.09.23. 11:20:08
@SueSue: ki, de azt foglaltam össze röviden a "digitális-fogyasztóbarát-interaktív" alatt, mindenki tartalmat gyárthat, satöbbi.