HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Repül az állati doki

2009.09.24. 16:32 .:sz-b:.

A CIB Bank új vezetése elköszönt a Hat reklámügynökségtől, akiktől az állatorvosos kampányuk koncepciója származik (valamint a belső tendereken az ügynökség folyamatos vetélytársától, a Publicistől is, akik egyébként szintén forgattak két dokis filmet). Sokakkal együtt a banktól elbocsátották László Ágnes kommunikációs- és marketingvezetőt is. Emiatt vége szakad az egyik legnépszerűbb, több mint két éve futó bankos reklámszériának, aminek 2007 eleje óta húsz filmje futott a televízióban.

Szászkő László, a Hat vezető kreatívigazgatója szerint egyébként az olaszországi központban (A CIB anyabankja a milánói székhelyű Intesa Sanpaolo) sosem szerették a koncepciót, bár az bizonyíthatóan működött. A CIB csak később ismerteti majd, mi lesz a kommunikációjuk új iránya. (Bővebben itt.)

51 komment

Címkék: hat cib

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr451404403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glg 2009.09.24. 16:48:51

Navégre-már az agyamra ment.

newnt55 2009.09.24. 16:54:34

Amikor a végén már orrbaszájba nyomták a "az asszisztensemnek aki bent tartja a frontot, "de ééédes", "beszélmajdazutókorhogykiről?" reklámot, akkor a halálba kívántam a dokit meg a zsírdisznó asszisztot.

House MD 2009.09.24. 16:55:48

Már az első előtt abba kellett volna hagyni!

vércseharcsa 2009.09.24. 16:59:06

...sosem szerették a koncepciót, bár az bizonyíthatóan működött...

igen! múkodott! ezrek kaptak agyvérzést!

newnt55 2009.09.24. 17:01:42

Túljátszották már. Vagy legalább egy akciót nyomott volna a doki és a kollegina vagy valami.
"Ez az dokiiiiiii!!!"....."adok én neked dr. bubót, Teeeee"

plb2009 2009.09.24. 17:08:52

Középszerû reklámfilm, középszerû eredménnyel. Én nem is emlékeztem, hogy ez CIB reklám volt.

xido 2009.09.24. 17:10:53

Egyszer még aranyos volt..egye fene,aláírom...de mikor a Tények előtti blokkban lement..aztán még az 1 perces visszaszámlálás alatt megint lement..na akkor durrant el az agyam tőle...meg a Bubós betét..hogy újraforgatták a végét,mert rájöttek,hogy rohadt ciki lett a csajra nézve...:)

newnt55 2009.09.24. 17:14:41

igen a Tények előtt az unalomig ment sajnos.
Kapunk helyette hasitasinemkérkódot színvonalú reklámot.

algi 2009.09.24. 17:16:12

A lelketlen marketingesek ízlés alapján döntöttek?

burian 2009.09.24. 17:42:24

Jé, az CIB volt? Sose vártam meg a végét, nyomtam ki, ahogy megláttam.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.09.24. 17:52:50

Ennél jobban csak a K&H Jamiroakármis szarját gyűlölöm.

irinyeahétszentségit 2009.09.24. 18:00:47

@belagezabela: A Jóban-rosszban-ban láthatod, nekem nem jön be mint szinésznő sem, ez a nő. Ráadásul telekürtölte vele a világot, hogy otthagyta a férje, és összeállt azzal a nővel, aki szintén otthagyta a férjét, aki nem más mint a Jóban-rosszban sorozatbeli partnere! Minek azzal dicsekedni hogy dobták?

csunyapalacsinta 2009.09.24. 18:01:54

A reklámok kivétel nélkül rosszak voltak, olyan izzadságszagúak, mint Ursula hónalja:)

fraki 2009.09.24. 18:03:25

Elég furcsa reklám volt, nagyon erőltetett ötletnek tűnt, de érezhető volt, h mégis működik, én is szerettem.

fraki 2009.09.24. 18:04:13

Talán a kaszting volt a nyerő pont.

lifelike 2009.09.24. 18:08:03

nagyon rossz kampany volt
engem kifejezetten irritalt, es soha meg se fordult a fejemben hogy CIB-es legyek, pedig valtottam bankot mostanaban, de ennek az uzenete sose az volt szamomra, hogy ez egy jo bank
ellenkezoleg

az uj vezetesnek maris van 1 jo pontja nalam :)

fingerbangs 2009.09.24. 18:10:26

ez a hányadék nő fújj!!!!
ZSÍRDISZNÓ!!!

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.24. 18:21:14

én sajnálom, szerintem kedves reklám volt.

görbe világ 2009.09.24. 18:38:29

Csak hogy legyen más vélemény is, nekem eleinte nem tetszett a reklám, de később megszerettem. Ebből látszik, hogy nem lehet igazán véleményt mondani egy reklámról, hiszen van akinek tetszik, van akinem nem. Az viszont biztos, hogy mindenki ismerte és volt róla vélemény, ami végül is a legjobb reklám a banknak. Amúgy meg ha bemész pénzt felvenni kit érdekel, mit kedvelsz és mit nem? Jó, itt elmondtad, köszönjük szépen, Emese.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.24. 18:45:25

Az egy dolog hogy unalomig ismételték,de maga a koncepció aranyos volt és végre valami új,élvezhető a sok végtelenül rossz reklám után.

wiener 2009.09.24. 18:55:56

@görbe világ: te vagy akit kirugtak? vagy mit rugózol itt? mindenki azt ír ide amit akar, te is
sajna

Törcsi:Got_som'_weed? 2009.09.24. 19:26:30

Amikor bevezették az állati doki reklámkampányt, akkor a CIB hálózatirányítás vezetője írt egy tájékoztató emailt a fióki dolgozóknak a kampányról. Voltak benne tények, meg csatolt leaflet-ek, intraneten megtekinthető volt 1-2 spot.

Ott volt a hivatkozás az állatidokiponthu-ra. A hálózatirányítás vezetője bemutatást írt a honlapról. Nem tudom, magától írta-e, vagy valamit elcsípett a marketinges magasröptű prezijéből a meetingről. Mindenesetre érdekes volt olvasni, h
"és a honlap nyitóoldalán a menüt az állati doki asztalán lévő tárgyak alkotják. Ha a tárgyak felé visszük az egeret, különböző animációk indulnak el, pl. a gyógyszeres üveg felé vitt kurzor hatására minden elhomályosul, hullámozni kezd, mintha az üvegben található gyógyszerből fogyasztottunk volna..."
:)))

Törcsi:Got_som'_weed? 2009.09.24. 19:28:32

Az akkori szíájbíbankos üzemorvosunkat - aki elég fasiszta volt - állatias dokinak hívtuk. Szerintem is szar poén, de nekem így is tetszik.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.09.24. 19:51:30

Szerintem aranyos volt, Katinka nekem bejön :)

baskiria 2009.09.24. 20:14:01

Én sem tudtam, hogy CIB reklám volt. Prémiumot a reklámügynökségnek, 100% hatékonyság.

bunkobill 2009.09.24. 20:34:44

Tekintettel arra, hogy egyik banki reklám rosszabb, mint a másik én mégis sajnálom az állati dokit, mert az legalább olyasmiről szólt, hogy az állat nem tud panaszkodni, ezért meg kell őt érteni. Ettől függetlenül nem ebben a bankban tartom a pénzem.

szbszig 2009.09.24. 20:59:10

Jaja, többen is említették fent: maga a reklám tényleg elég sokakban megmaradt, na de az is hozzá, hogy melyik bankot reklámozta konkrétan? Mert nekem sem... :D

nyuszifül67 2009.09.24. 21:04:23

ezt is utáltam, és amikor az MTV-n megy az ujjszexes kotonreklám, na attól végleg elkapcsolok...

Síkos-í tó 2009.09.24. 21:05:21

Igen, az új vezetés biztosan jobb lesz a réginél. Például azonnali hatállyal felmondták cirka 300 cég folyószámlahitelét. Ettől kb. a fele rögtön a csőd szélén találta magát.

newnt55 2009.09.24. 21:05:58

Valami kutya vagy macskakaja reklámként hitelesebb lett volna. Jó volt az elképzelés csak elfáradt.

bmwsbp 2009.09.24. 21:12:04

győzike reklámot győzike országnak. Az olaszok meg nem étették, hogy mi a f@xt akarnak a magyar rabszolgáik állatorvossal meg zsírdisznóval a bankjukat reklámozni.

2009.09.24. 21:56:51

1. szabály
Ha neked egy reklám nem tetszik, akkor feltehetően nem te vagy a célcsoport.

star77 2009.09.24. 22:50:16

a cib egy pénzm@soda,mint minden olasz bank,ez a reklám pedig idegesítően szar volt.amúgy a doki az echo tv n bohóckodik tovább...

mizrolist 2009.09.24. 23:10:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: egyetértek. Az elején frissnek és jónak éreztem a reklámot, kb. ott kopott el nálam, amikor megpróbálták behozni a doki és az asszisztens közti vonzalmat...

grgrgr 2009.09.24. 23:39:41

Hmhm... Senkinek se tetszik, de mindenki tud róla, hallott róla, emlékszik rá, véleménye van róla? Tudja, hogy a doki a Széles Gábor ex-veje, a csaj meg kitől vált el? Ennél nagyobb dícséretet egy reklám nem kaphat. Ez a reklám tökéletesen működött, az utóbbi évek leghatékonyabb reklámfilmecskéi közé tartozott.
Egyébként sok évvel ezelőtt, amikor még nem volt divat celebekkel reklámozni egy bankot, Cserhalmi György dobálta ugyanennek a banknak a reklámjában a kosárba a labdát... akkor még hatalmas vita volt arról, hogy vállalhat-e és mennyiért egy szinész reklámot. Akkori viszonyok között a Cserhalmi sok pénzt kapott érte... De mindenki arról a reklámról beszélt.

Edd China 2009.09.25. 00:46:25

Imiface · zenezenezene.blog.hu/ 2009.09.24. 17:52:50

NA igen! Az is egy rohadtul irritáló, idegtépő agyromboló szemét. De ez a cib-es is az volt. Jó, hogy vége.

vauvauvau 2009.09.25. 00:46:56

Az igazság az, hogy csődbe ment a CIB.
De ezt nem szabad még publikálni.

realcowboy · www.pknranch.hu 2009.09.25. 05:52:02

nem hiszek a reklámok erejében, már ami magamat illeti. igaz egyébként sem vagyok a reklámok célzottja már, mert elmútam 49. cascót akarok, cascót akarok.... vagyis dehogy akarok, biztos drága lenne a 16 éves autómra. cib, ki nem szarja le, hogy kire költ a felesleges pénzéből. a Hat reklám cég. na, nekik biztos nem mindegy. amúgy a reklám filmek jók voltak, de pervollal sem mosok, ha kopott lesz a ruhám, újat veszek a kilós butikomban, tehát mindegy.

Remy 2009.09.25. 08:09:11

"Jaja, többen is említették fent: maga a reklám tényleg elég sokakban megmaradt, na de az is hozzá, hogy melyik bankot reklámozta konkrétan? Mert nekem sem... :D"

"Én sem tudtam, hogy CIB reklám volt. Prémiumot a reklámügynökségnek, 100% hatékonyság. "

"Középszerû reklámfilm, középszerû eredménnyel. Én nem is emlékeztem, hogy ez CIB reklám volt. "

Nagyon hatékony volt a film, csak éppen nem a CIB imidzsét emelte, hanem az állatidokiét, ami baromira nem ugyanaz. Mindenki szerette az állatidokit, de ezeket az érzelmeiket, benyomásaikat nem kötötték a Cibhez. Miért is tették volna, hiszen a CIB megcsinálta a saját Barátok Köztjét reklámidőben. Ott sem a készítő Iko médiát szeretik az emberek, hanem Magdi anyust.

fraki 2009.09.25. 08:28:56

Na igen az igaz, h bar jo volt nezni, de tenyleg teljesen temaidegen volt egy bankhoz.

francia sakk 2009.09.25. 08:31:40

Ez a reklám csak a kövér nőknek volt szimpatikus, az összes többi néző utálta. Nem kicsit idegesítő, hogy míg több tízmilliókat költ a "bankom" kövérpicsariszálós reklámra, a saját fizetésemet rendszeresen nem tudom felvenni az autómatájukból, és átutalni sem tudok igen gyakran a fos rendszerük miatt, (Az év internetes bankja !!!!) Ezt a címet vajon kik adhatták és miért? Hajléktalanok, mert előttük melegebb a járda, vagy mi a f@szom. Szóval a reklámokra költött pénzüket a rendszerük foltozgatására kellett volna használniuk, hogy több legyen az elégedett ügyfél. Úgy látszik ez nem szempont a döntéshozójuknál, csak legyen sok dagadt picsa meg macska - ez a legfontosabb.

füredi (törölt) 2009.09.25. 08:41:20

Jól indult, szar lett a vége

szakállasbácsi 2009.09.25. 09:29:27

A reklám nem volt igazán jó, mert nem adott olyan márkaértékeket a CIB-hez, melyekre szükség lett volna. László Ágnes már a Postabank óta hajlamos volt ú.n. „szerethető" kampányokat készíteni, melyek arra kiválóan alkalmasak, hogy állambácsi pénztárcáját megcsapljuk és utána eltűnjünk a bankárgulágra (Seychelle szigetek). Princz tanítvány. MIndamellett meg kell emlékezni arról, hogy a casting egészen kiválló, remek színészek, jó és hiteles alakítások. A saga műfajban sztem sokkal érdekesebb kísérletet láttunk, mint a BB Emeséje. A storyba épült kis szerelmi szál cukiság volt.
De.
Egy bank nekem ne legyen cuki. Legyen profi, és korrekt. MIóta Zdebo lelépett a CIB nem korrekt, nem profi. Szar sunnyogó kis szürke bank, ami a mienk valamiért, így szeretjük. Mint a dagi asszisztensnőt, aki valljuk be, erősebb karakter volt, mint a playboy jellegű doki.
A klisékből összetákolt jellemek persze működnek a reklámban, viszont azt nem vette észre a tekintélyes Marketing és Kommunikációs osztály, hogy ha saját férjünkkel kutattatjuk a reklám hatását, akkor lehet, hogy nem kapunk teljesen objektív eredményeket. Manus manum lavat, csak ez pénzbe fog kerülni.
Lászlónak sűllyednie kéne sztem a szakmából is, mert kártékony és inkompetens. Természetesen nem fog, fogadni mernék, hogy feltűnik valamelyik nagy állami banknál - most hogy Fidesz közelg. Baj. Baj.

szakállasbácsi 2009.09.25. 09:33:35

@vauvauvau:
Na ez lehet, mindig gyanús, amikor hirtelen előmásznak corporate reklámmal a multik. Akkor vagy merge előtt állnak, vagy csőd előtt.
Baj. Baj.

Szabó Patrícia 2009.09.25. 09:52:26

Na, visszautalva BK Ernő sztorira, ha ez is generál annyi kommentet, azaz "beszélnek róla", akkor ez is egy kurvajó reklám, nem? Legalábbis ott még az volt a kierőszakolt lecsengés, hogy attól jó egy ilyen film, ha beszélnek róla. Vagy akkor most mi van, srácok? (nekem nincs közöm hozzá, de kíváncsi vagyok, mi a külüönbség, ez is tetszik pár embernek, és ezt is utáják sokan, és mindkét tábor elkezdett kommentelni mint gép).

Hurrá.

francia sakk 2009.09.25. 11:48:29

Óriási tévedés azt hinni hogy "kurvajó reklám" mert sokat beszélnek róla. Igen elavult médiaiskolákban tanítanak is ilyet. De ha kiderülne hogy a sarki pizzás belerejszol a pizzádba, megírod, és lesz 900 kommented akik fikázzák a pizzást, mennyivel lesz több megrendelése? Gondolkozzunk már el egy kicsit!
A "kurvajó reklám" eredeti, elnyeri a célcsoport tettszését, és százmisit befektetve legalább x-százmisit hoz tisztán. Erről ebben az esetben nem beszélhetünk. Persze mindig vannak új ügyfelek új munkavállalók, lakáshitelesek, és a szomszéd "PTO" bank átbaszott ügyfelei, stb.
Ők a kövérnőtől függetlenül is számlát kell hogy nyissanak valahol.
De hát a banknak van rá kerete hogy sz@r reklámot csinálhasson, és csinál is! Adhatna a betéteseknek 1%-kal több kamatot. De nem ad.
Meg kell nézni a betéti kamatokat, hogy állnak.
Lehetne több, de kell kövérnős reklámra.
Hurrá!

Szabó Patrícia 2009.09.25. 16:42:56

@francia sakk:

én is ezt mondtam, ezt is gondolom, mindössze visszautaltam az Ernő postra, ahol a(z egyik) legfőbb érv az volt, hogy mennyien beszélnek róla, tehát jó.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.29. 18:40:07

Nekem tetszett. Szappanopera 30 másodperces adagokban, és a dialógusok is jók voltak (legalábbis az elején).
Mondjuk mint reklám szar volt, mert egyátalán nem emlékzetem rá soha, hogy milyen bank reklámja. Mire ezt beírtam, már megint elfelejtettem.

112233445566778899 (törölt) 2009.10.21. 23:42:44

És most, hogy az állatos hmmm... izét üzemeltető hölgy végre elnyerte méltó büntetését (a hmmm... művet előállító, kiagyaló, legyártó, szakmailag alátámasztó, díjjal is büntető és mindebből jól élő csapattársaival együtt), vajon hol fogja taccsra vágni a markomot? Nem létezik, hogy még egy bankba felvegyék. Vajon ki ad neki egymilliárdot, hogy eltapsolja hülyeségekre?