HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Golden Drum: Így mulattak a magyarok idén

2009.10.09. 13:43 lausekesther

Ingyen pörkölt, kolbász, decis tömények és persze fény, betyárbajusz, ügynökségi zenekarok Piran főterén, aztán DJ Superman a Café Tartiniben éjjel fél háromig, majd megérkezett a szlovén rendőrség, és kompletten átvonultunk a macedón buliba. Részletes beszámoló később videóban, most mindezt képekben.

A nyerő helyszín: Piran főtere

A Carbon Group zenekara tolja, Papp Péterrel és Gosztonyi Csabával az élen:

A szervező hps-esek Spielmann Gáborral:

A tovább után még több kép!

A Próbakős Dankó Bence, háttérben még mindig a Carbon zenél:

Ez a Café Tartini:

És a szakma hazai nagyjai...

Így táncolunk Superman zenéjére:

Maga DJ Superman, a buli végén:

És eljöttek az osztrák Xipaxosok is egy kicsit betyárkodni:

 

11 komment

Címkék: golden drum

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr601438593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Patrícia 2009.10.11. 11:28:15

elég szegényes beszámoló, a felvezetés és előélet alapján többet vártam, főleg, mivel elég véleményes volt a tavalyi magyar est, és a mostani meg nem lett rossz. volt ott pl. másik 3 ügynökségi zenekar is (TBWA, Café, DDB), nemcsak a Carboné, és nemcsak Superman. kicsit olyan lett ez az összefoglaló, mintha kötelezően fel kellett volna sorolni a haverokat, akik fizették a szerző utaztatását és szállását (?). ezek alapján a beszámolók alapján meg tényleg olyannak tűnik a magyar reklámszakma lassan, mintha 3-4 emberből állna az egész. pedig nem.

zsombor 2009.10.11. 14:55:54

@bulgakov: jaj már, "Részletes beszámoló később videóban", ezek a képek, amiket találtunk reggel, előzetesnek. ráadásul így hunyorogva van rajtuk ddb, acg, vodafone, grey, leo burnett, carbon/próbakő, hps és y&r. amúgy meg a szerdai partik feldolgozásánál tartunk, jön majd a videó, amint.

és természetesen saját pénzből utaztunk és szálltunk.

lausekesther 2009.10.11. 21:47:24

És ne hagyjuk ki a Magyar Reklámszövetséget se a felsorolásból.

Csolo 2009.10.12. 14:34:57

@bulgakov: ez most komoly? Pont nem ezért csináltuk az egész programot, hogy a végén ilyen szájízzel gyere haza.

Zenthe 2009.10.12. 15:42:33

Teljesen egyetértek bulgakovval, a Kreatív munkatársai rendszeresen ugyanazokat az arcokat és ügynökségeket nyomják itt és minden kiadványukban, kiemelném ezek közül is a HPS-t akikkel aztán tényleg nagy a haverság vagy tudja Isten milyen okból kifolyólag megy a nagy reklám nekik.
A beszámoló nagyon gyenge, sikerült a készítőknek önmagukat filmezni (és lejáratni) és megerősíteni, hogy az ingyen pia mennyire is fontos a "press" számára, alig valamit visszaadva a kinti hangulatból és a lényegből. Pontozni a nőket és férfiakat??? Ez lényeges szempont egy ilyen eseményen... inkább készítettek volna interjúkat külföldi szakmabeliekkel az eseményről. Sajnálatos, hogy ez a mai színvonal a szakmában.
Zenthe

Mordi 2009.10.12. 17:00:36

Bulgakov, Zenthe, ne sírjatok mán, mindenkit nem lehet feltenni, de egy fotóválogatás miatt sírni, na az sajnálatos. Btw én sem vagyok fent, pedig produkáltam magam rendesen és Eszterrel is bratyiztam, oszt hiába... Sőt, a videó is nyilván meg lesz vágva, és lesz, bizony, aki nem lesz benne, így megy ez

Szabó Patrícia 2009.10.12. 17:20:38

@Mordi:

A szomorú az, hogy én fent vagyok egy képen, úgyhogy nem azért sírok, mert engem kihagytak a szaknévsorból: én közösségí síró vagyok, nekem kötelességem más miatt sírni, magam miatt nem is tehetném, akkor nem lehetnék az, aki nem is vagyok.

zsombor 2009.10.12. 19:25:30

@Zenthe: engedd meg, hogy a leghatározottabban visszautasítsuk, amit az ügynökségek nyomásáról írsz. A print Kreatívban és a konferenciáinkon külön odafigyelve rotáljuk az alanyokat, megszólalókat, előadókat, az online híreinél pedig kizárólag hírérték szerint szűrünk. A HPS-t sem toljuk sehol, nem is nagyon értem, mire gondolsz.

Volt poszt az irodájukról (öles felhívással az alján, hogy aki akar, küldjön a magáéról, mert érdekel minket), és volt a szabadegyetemről, amihez hasonló dologról bármikor örömmel kiteszünk bármit, mert minden ilyennek örülünk. Ha az az állítás, hogy a HPS ügyesen nyomul olyan szabadabb felületeken, mint a Szívlapát, azt akár a nevükben is vállalom, de ugyanez mindenki előtt adott.

Partik: persze, hogy fontos a más bulikkal versengő, amúgy meg a Drum védjegyének buliknál, hogy van-e ingyen ital, meg a hangulat, meg a társaság. Ez egy felvállalt szemszög, és nem is a Kreatív vezető szakmai anyagaként toljuk, hanem a blogunkon.

A szaktartalmak hiányolását sem értem, tavaly a viszonylagos újdonság miatt a média- és az interaktív zsűri vezetőjével, idén a teljes újdonság miatt a pr-zsűri tagjaival interjúztunk. (Ráadásul mindegyikben bőven mondtak vitatható, megosztó dolgokat, mégis összesen 0 komment jött rájuk, ahogy más idei és tavalyi drumos előadás-beszámolókra is.)

@Mordi: úgy emlékszem, Esther kizárólag szalonképesség szerint válogatott péntek délelőtt :)

batorfya 2009.10.12. 22:26:27

Bocs, még kiflejtettem.

a legszebb kérdőmondat: hogy lehet bekerülni a Kreatívba?

a legszebb mondat: kérem a hírt közölni és megjelenéséről tájékoztatni szíveskedjék.

batorfya 2009.10.13. 00:04:48

@bulgakov: Tévedsz.
@Zenthe: elszámoltam tízig és:
A Kreatív azokról ír, akik
1. valami érdemlegeset csináltak
2. veszik a fáradságot, és tájékoztatnak róla
3. van hírértéke
4. A Carbon Group jól csinálja, mert sok sajtóanyagot küld.
5. Minden Kreatív végén ott van egy névmutató, lehet belőle szemezni, hogy kik szerepeltek az adott hónapban.
6. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy mely ügynökségeknél végeznek normális sajtómunkát. A Carbon-Próbakő ilyen, de ilyen még a Neo, az Extreme, a volt sajtós távozásáig az Arcus (el is tűntek), a Kirowski, a Karma, a Mito a Publicis és a DDB néha a RoA. És ennyi kb. Én speciel névről ismerem mindenhol a kapcsolattartó embert, holott csak eggyel találkoztam személyesen életemben.
7. Ezek szerint, Zenthe, ti nem végeztek semmilyen sajtómunkát, vagy nincs mit kommunikálni. Mindkét variációt őszintén sajnáljuk.

ba

Csolo 2009.10.14. 10:31:37

a többi zenekarról:

Richard Touch Me (DDB): www.facebook.com/photo.php?pid=2613226&l=f20f8ac2cf&id=683474546

Gyula Egyedül Jön (Café): www.facebook.com/photo.php?pid=2613223&l=edcfed909c&id=683474546

Kis Kreatívról van valakinek?