HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Ki nyer holnapután?

2009.11.19. 10:55 romanb

A tegnapi gombnyomogatás egy nagyon leassult felvezetéssel indult (Industrila & Agricultural Products; Professional Equipments) aztán a nap végére maradtak az izgalmasabb dolgok (étel, ital, alkohol, pénz, kikapcsolódás, végül a társadalmi cél).

Itt állt rajthoz a már sokszor emlegetett MEH-kampány is. Ekkor én diszkréten letettem az asztalra a szavazógépet, és aztán csak kicsit lepett meg, hogy a harmincfősre hízott zsűri csak  17. legjobb pontszámot adta az "Állásinterjú" munkacímen futó reklámnak. Ettől még jó a film, de ez egy erős mezőny. Mindig az volt. Valamiért iszonyú magas pontszámot kapott a krimiparódia "Whodunnit" reklám. Egyébként az egy kicsit kár, hogy nem készült ehhez a MEH-es kampányhoz egy rendezői változat, mert általában is, ebben a kategóriában meg főleg a legtöbb film 1-3 perces, nagy hatásszünetekkel, stb. Gondolom, persze nem azok futnak a tévében, csak egyszer-kétszer, de versenyre azok mennek.

A társadalmi cél után tegnap este a privát üzleti cél és aztán a teljesen privát magáncélok következtek. Az Adforum meghívta a zsűrit egy végtelen hosszú vacsorára - ez minden évben így van -, ahol bemutatták a céget, egy egészen oda nem illő powerpoint prezivel, aztán jöttek a halak és az esélylatolgató, egymás anyanyelvét, étkezési szokásait, majd anyaország és a válság témáját érintő beszélgetések. 

Miközben Budapesten a két kereskedelmi rádió élő adásban meghalt itt Párizsban az utcán népünnepély kezdődött. A vb-selejtezők eredménye miatt (Algéria és Franciao is tovább jutott) egészen forradalomszerű volt a hangulat, a folyamatos, de teljesen random tüzijáték miatt mindenütt füst, állandó dudálás, zászlólengetés, utcai tánc stb. Ez hajnali négykor még pontosan ugyanazzal a lelkesedéssel ment, mint amikor a Danubius és Sláger otthon elhallgattak.

Ma eddig ment a halvány ébrenlétet is elviselő B2B Direct, Consumer Direct, jön még autó, közlekedés, ruha, cipő és este pedig a ktegóriagyőztesek kiválasztása. Plusz a társadalmi célú print, ahol szintén van hazai induló, a DDB különböző Amnesty-s munkákkal.

 

Ez a film gyűjtött a legtöbbet TCR-katóriában

 

 

 Ez pedig egy jóslat, amit James Lanham előzsűri-elnök adott kifejezetten a Kreatív és a Szívlapát olvasóinak:

1., Szerinte az online film kategóriát a "Man walking around the world" (Johnnie
Walker) nyeri.

 

2., A filmes Epica d'Or-t pedig az alábbi filmek közül valamelyik

Evian "Rollerbabies"

Cadbury´s "Eyebrows"

McDonald´s "Just passing by"

Bulmers Pear Cider

Pepsi Max "The Interview"

T Mobile "Dance"

RWE "Mountain Man"
 

Diesel Perfume "Only the brave"

VW Golf "Fight"

4 komment

Címkék: meh ddb epica

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr111536236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.19. 13:14:01

A McD-t és a Bulmerst még nem ismertem, baromi jók!

Amúgy a Whodunnit a kosaras, moonwalking bear-es zseniális "Awareness Test" alig valamivel kevésbé zseniális folytatása, és minden dicséretet megérdemel, szóval értetlenül állok a "Valamiért iszonyú magas pontszámot kapott..." félmondatból sugárzó értetlenkedés előtt.

romanb 2009.11.19. 17:10:05

azért az Awarness test jobb volt, de persze ez is jó