HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Számmisztika helyett

2009.12.04. 14:23 csudaygé

Gyakorlatilag havonta került szerkesztőségi levelesládákba olyan közlemény az ősz folyamán, amelyben egyik vagy másik kiadóvállalat, tartalomszolgáltató, tévétársaság különféle excel-táblázatokra hivatkozva bizonygatta, hogy ők bizony mennyivel jobban érik el azt a drága, kedves, nyomorult fogyasztót, mint a többi médiatípusban utazó konkurensek.

Naná!

Zajlik a szűkös hirdetési pénzek szétosztása, nagyon nem mindegy, hogy kihez mennyi kerül idén, ezért fontosak az ilyen típusú – jól elhelyezett – üzenetek a szaksajtóban. Hogy lássa a drága médiaügynökségi döntéshozó, hogy mi is az igazság!

Csakhogy szerintem ő egészen mást lát, mégpedig erőlködést.

Miközben láthatna mást is. Például valami ilyesmit, amiben számok helyett ötlet, humor, és nem kevés irónia van:

 Így is lehet.

2 komment

Címkék: média reklám sun

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr581569342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumar sharif (törölt) 2009.12.04. 15:33:43

a legvicesebb benne hogy online hirdetik :D

bülbül · http://www.bulbul.hu/ 2009.12.07. 19:21:45

Ez remek, valóban ironikus, vicces anyag, de azért egy kicsit más piaci helyzetből kiindulva:

1, Az Egyesült Királyságban 2008-ban a legnagyobb médium a napilap volt (29% SHR - a teljes print piac részesedése a magazinokkal együtt 40%), eközben a televíziós piac 25,5%)
2, A The Sun ezen a napilappiacon az első 3 millió körüli példányszámmal.

Szóval, ha nálunk az RTL megjelenik egy elegáns, nem számokra építő anyaggal, akkor érthető, mert neki még mindig kisebb a vesztesége az esetleges félrekommunikálások miatt másokhoz képest, akik esetleg a lehetőségeik, elérhetőségük alatt teljesítenek....

sharif: Miért lenne ez vicces. Minden médiumot a saját céljaira kell használni. Egy ilyen videós alkalmazást nyilván olyan helyeken kell elhelyezni ahol az üzenet számára releváns célközönség megfordul (tudom: gombhoz a kabátot a mondat, elnézést érte)