
"A trailer a mozik reklámfilmje, azért van, hogy a filmet eladja" – világított rá a trailerek lényegére Szepessy K. Ricsárd, a Magyar Trailerszövetség elnöke a Szívlapát blog érdeklődésére. A szakember úgy véli, hogy a hosszú trailer kétélű fegyver, mint elmondta: egy látványos filmelőzetes önmagában csak arra jó, hogy felkeltse az érdeklődést, de nem szabad az összes puskaport ellőni benne, sem hazudni, mert a nézőközönség csalódottan fog távozni a vetítés után. "Olyan ez, mint a push up-melltartó, már ha élhetek ezzel a képzavarral" – fogalmazott Szepessy K. Az elnök szerint a magyar trailerek színvonala kezd közelíteni a nemzetközi standardokhoz, de még mindig találni köztük túl hosszút, túl laposat vagy épp túl érthetetlent. A Kreatív Online szavazással egybekötött trailerversenyével kapcsolatban úgy fogalmazott: "Nagyon nagy szüksége van a traileres szakmának egy ilyen nívós megmérettetésre, amiért nem lehet eléggé hálásnak lennünk a kreatívszakma hírportáljának." A szakember mondandóját "Győzzön a legjobb!" felkiáltással zárta.


