HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Ilyen jót még nem szenvedett férfi sose

2010.03.16. 10:54 batorfya

Alighanem a tavalyi év gerilláját köszönhetik az AC Milan férfiszurkolói a JWT Italy-nek. Az ötlet magva, hogy barátnők, egyetemi tanárok, újságírók arra veszik rá az AC Milan szurkolóit, hogy menjenek el egy komolyzenei koncertre a Mahler Auditoriumba október 21-én. Pont azon a napon, amikor a Real Madrid - AC Milan Bajnokok Ligája meccset játszák. Ez a legtöbb férfinak óriási kín, vagy ahogy a kampány fősora írja "a legnagyobb önfeláldozás egy pasi számára, ha ki kell hagynia a meccsnézést a haverokkal". Ezer Milan szurkolót vettek rá, hogy elmenjenek a koncertre (az arcokat érdemes figyelni), és a JWT még azt is elintézte, hogy a Sky Sport élőben tudósítson a helyszínről. A koncert elkezdődik, tizenöt perc után mindenki halálra unja, miközben a kivetítőn a következő szövegek jelennek meg: "Nehéz nemet mondani a főnöködnek, ugye?" "És a barátnődnek?" "És a meccsnek?". És a kamarazenekar elkezdi játszani a BL hivatalos himnuszát, bejön egy picit a Heineken logó és elkezdődik a mérkőzés.
 

Mivel ez nem egy túl bonyolult ötlet, ezért játszunk el a gondolattal hazai viszonyok között:

Ügynökség: - az ügyfél egy ilyen ötletet simán visszadobna.

Ügyfél: - ha az ügynökség ilyen ötletet szállítana, akkor simán megcsinálnánk.

Ügynökség: - egy ilyen ötlet kivitelezésére nincs sem idő, sem pénz.

Ügyfél: - egy ilyen ötlet kivitelezésére nincs sem idő, sem pénz.

Ügynökség: - hát mi szállítottunk ilyen ötletet, sőt, ezerszer jobbakat (pl. a Széchenyi fürdőben hógolyózóst, meg flashmobot a Hősök terén), mint ez, de az ügyfél nem vállalta be, mert a fókuszcsoport előtt megbukott.

Ügyfél: - ennyi pénzből, amiből ezt meg lehetne csinálni itthon, foglalok hatszáz plakáthelyet az Epamediánál, printet tíz Sanoma meg Ringier újságban, ja, és persze a adaptált reklámot is nyomhatjuk a Barátok közt előtt, közben és után orrvérzésig. A GRP meg a share számít, egy ilyennel maximum százötven férfit tudnánk elérni.

Ügynökség: - Írtunk levelet a kampányötletünkkel az info@mupa.hu meg az info@zeneakademia címre, de még válaszra sem méltattak.

Ügyfél: - tapasztalataink és kutatásaink azt mutatják, hogy a magyar fogyasztó sajnos sokkal konzervatívabb, mint a nyugati társaik. Ráadásul nálunk a komolyzenét ilyesmi célokra nem lehet felhasználni. Én sem örülnék neki, ha egy mondjuk egy kiváló Liszt-koncertet valamilyen termék reklámja zavarná meg. Azért mindennek van határa.
 

28 komment

Címkék: foci gerilla heineken

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr131843413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mediafield · http://mediafield.hu 2010.03.16. 12:08:52

Ez tényleg nagyon jó ötlet, de én sem hiszem, hogy itthon kivitelezhető lenne. Kíváncsi vagyok mennyibe kerülhetett...

JobbanTudom 2010.03.16. 12:27:36

Zseniális! : ) Szeretnék itthon a "nem hiszem, hogy" csoport helyett a "tegyünk érte" csoportba tartozni. :D

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.03.16. 12:38:37

gyááá ezt nagyon egyszerre dobhattuk fel :S
Ám a körítésed nagyon ütős!!! :D

JobbanTudom csoportjához csatlakozom. Esetleg egy köztes Miért ne? csoportba... :)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.03.16. 16:15:25

Hát én szíven szúrom magam. Most látom, hogy már ti is megírtátok ugyanezt.... Jaj. :S

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2010.03.16. 16:47:12

ez ütött, sírtam, amikor elkezdődött a meccs! :)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.03.16. 16:48:08

zseniális!
azok az elkínzott fejek, hogy a nyekergést kell a gólöröm helyett hallgatni! :)
szerintem egy csomó férfi sírva fakadt örömében, amikor elkezdődött a mecss vásznon! :)

Laciii 2010.03.16. 17:13:53

Hát amelyik barátnő ilyenkor még egy doboz hideg sört is elővett a táskájából az számíthat gyűrűre :)

Az igazi Trebics 2010.03.16. 17:32:44

Ha már Heineken-reklám, megmagyarázhatnátok valamit nekem, tudatlannak. Lehet, hogy csak én nem értem a BL-es reklámjukat.

Mennyire fogja ösztönözni az embert a játékban való részvételre, mennyire éri el a célját a reklám, ha a kanapén tv-nézés helyett az akcióban nyerhetek egy brazíliai utat, hogy onnan nézhessem kanapéről a madridi BL döntőt?

Vaader 2010.03.16. 17:40:10

@Az igazi Trebics: Erre én is kíváncsi lennék. Ráadásul az időeltolódás ott miatt valami lehetetlen időpontban lesz a meccs.

Jokerpofa 2010.03.16. 18:02:45

@Az igazi Trebics: nezd mar meg az idoeltolodast:)
Sao Pauloban most 14 ora van

kk_kk 2010.03.16. 18:04:55

@Az igazi Trebics:

Ezt most komolyan kérdezed? Szerinted mekkora buli lehet ott nézni? 2 óra az egész buli előtt-utána..

Vaader 2010.03.16. 18:35:28

@Theodoro: Tényleg nem néztem meg pontosan. Nekem a kora délután meccsnézésre bőven a "lehetetlen időpont" kategória. Főleg, ha fontos meccsről van szó és nem sima bajnokiról.
De mindegy is, ízlések és pofonok.

2010.03.16. 18:40:39

én inkább a koncertet hallgattam volna =)

Thresher 2010.03.16. 20:33:29

A Right Here, Right Now tökéletes aláfestés minden videóban...

burrito73 2010.03.17. 12:02:19

Nekem kicsordult a könnyem amikor kiderült a kamu.....Át tudom élni mit érezhettek azok a szerencsétlenek...ZSENIÁLIS REKLÁM!

szopaul 2010.03.17. 15:46:24

Sajnos pont ennyivel kullogunk a világ után. Ha az ügynökségeken na meg az ügyfeleken múlna, még mindig T-Forddal járnánk. Szánalmas az egész hazai reklámszakma, úgy ahogy van.

jordán negatív 2010.03.17. 16:59:21

Szaros,kishitu antimagyarok, csinaljatok meg a reklamot, nem nyavajogni es szitkozodni kell. Ehhez ertetek... ostoba faszfejek.

Sergő Z. András 2010.03.21. 13:32:44

pár vaku villant a meccs elején... :-)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.24. 15:38:22

"A GRP meg a share számít, egy ilyennel maximum százötven férfit tudnánk elérni."

Hádehiszen éppen most írták ki, hogy alsó hangon is 10 millióan látták.
A para szerintem abban van, hogy itthon nincs akkora piac, ami indokolna itthon egy ilyen ötletet. Ha ugyanzet megcsinálnák mondjuk mittudomén Dreher sörrel, azt látná és értené kb. 500.000 magyar, a világ nagy része meg nézne bután, hogy ezmiez, és persze soha nem vennének Drehert, mert nincs is olyan náluk.

Szóval ilyet csak multiknál lehet megcsinálni. Nem azért mert csökött a magyar reklámszakma, hanem mert nincs akkora piaca a magyar termékeknek, hogy megérje egy ekkora befektetés.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.03.27. 01:06:49

Nem rossz, bár a koncert is kimondottan jónak indult. Az egészben van valami kommersz, éspedig "ne hallgass komolyzenét, mert az uncsi, helyette nézz meccset, s persze az összes reklámot, ami megy közben, a szünetben stb. mert abból lesz hasznunk." Miért szegény komolyzene? Na mindegy.

A Heineken pedig egy iszonyú szar sör, a Kozel is leveri százszor.

cooldavee 2010.03.29. 01:53:10

Ez egyszerűen zseniális! :-))

Perillustris 2010.04.01. 00:26:52

Micsoda szervezés kellett ehhez!

krampam 2010.04.07. 09:20:19

jópofa, persze.

de tényleg ilyen csököttagyú barmok a férfiak odaát (persze, tudom, itt is)? én is ffi vagyok, még csak nem is buzi, de soha nem értettem ezt a primitív hülyeséget, mint foci-, F1-, snooker-nézés (kívánt rész törlendő).
Magisternek igaza van.
Szánalmas, hogy manapság az a sikk, ha valaki egyszerű. Egész kultuszt építenek az ostobaság köré. Ez a felháborító.

Egyébként tényleg jó az ötlet, meg ilyenek... a bennem lévő ösztönlényt megmozgatta.