Van az utcán egy reklám, ami a művirág-édesítőszer analógiát használja, és azt mondja, hogy jobb az eredeti, mint a mű. Erre ma érkezett egy morcos közlemény egy művirágos cégtől, amely óvatosabb fogalmazásra inti a Koronást.
ÍME AZ ÜGY:
Óvatosságra inti az Artvirág a Koronás Cukor cégvezetésétAz Artvirág szerint a Koronás Cukor óriásplakát kampányában megfogalmazott üzenet alkalmas a virágdekorációs piac befolyásolására.Budapest, 2010. március 22. – Az Artvirág, az exkluzív lakberendezési, dekorációs és virágkötészeti kellék-nagykereskedés óvatosságra inti a Koronás Cukor cégvezetését, amikor üzenetét úgy fogalmazza meg, hogy az alkalmas legyen a cukoripari vállalat tevékenységétől eltérő piacok befolyásolására. A kellék-nagykereskedés a plakáton megfogalmazott kérdést eleve elhibázottnak tartja, mivel a válasz az adott céltól és igénytől függ.„A lakberendezési, dekorációs és virágkötészeti piacon jelentős energiákat szentelünk a szereplők szemléletének formálására. Ösztönözzük a piac szereplőit mind az élő, mind a magas minőségű, az igazihoz megszólalásig hasonlító selyemvirág bátrabb, gazdagabb alkalmazására, amelyek nagyban hozzájárulnak a kívánt hangulat és stílus kialakításához. Tévhit, hogy a művirág kizárólag egyszerű, silány minőségű másolat lehet. Mint a legtöbb piacon, itt is megtalálhatók a legkülönbözőbb minőségű megoldások. Így elhibázott és káros az általánosító megközelítés” – ismertette a cég álláspontját az ügyben Keresztesiné Berényi Ágnes, az Artvirág Kft. ügyvezetője.